اپل برخی مدل‌های آی‌فون 11 با مشکلات تاچ نمایشگر را به‌صورت رایگان تعمیر می‌کند

شرکت اپل امروز اعلام کرد که تعداد محدودی از گوشی‌های آی‌فون 11 به فرامین لمسی کاربران روی نمایشگر پاسخ نمی‌دهند. غول کوپرتینویی خاطرنشان می‌کند که ماژول معیوب نمایشگر در برخی مدل‌های آی‌فون 11 تولید شده طی ماه‌های نوامبر 2019 تا مه 2020 قابل رویت است. به منظور اطلاع از شمول آی‌فون خود در برنامه تعویض ماژول نمایشگر اپل ابتدا از وجود شماره سریال هندست خود داخل فهرست دستگاه‌های واجد شرایط اطمینان حاصل کنید. بدین منظور کافیست به این آدرس مراجعه نموده و با وارد نمودن شماره سریال گوشی خود شمول آن در طرح سرویس رایگان را بررسی نمایید.

در این میان تنها گوشی‌های آی‌فون 11، آی‌فون 11 پرو و آی‌فون 11 پرو مکس مشمول این برنامه هستند. به منظور اطلاع از شماره سریال گوشی سری آی‌فون 11 خود بایستی به مسیر Settings > General > About مراجعه نمایید. چنان‌چه به‌دلیل خاموش بودن آی‌فون خود قادر به مراجعه به این صفحه نیستید؛ در این‌صورت با خواندن بارکد مندرج روی جعبه دستگاه قادر به استخراج شماره سریال آن خواهید بود. همچنین شماره سریال گوشی در برگه رسید اصلی و فاکتور گوشی نیز موجود است. چنان‌چه همانند بسیاری از افراد در تشخیص عدد 0 و حرف O دچار مشکل می‌شوید؛ در این‌صورت بایستی بدانید که بر اساس اعلام اپل شماره ثبت گوشی‌های این شرکت احتمالا شامل عدد 0 هستند؛ اما در آن‌ها از حرف O استفاده نشده است.

مشکلات لمسی نمایشگر در برخی مدل‌های آی‌فون 11 مانع از دریافت مطلوب فرامین لمسی کاربران می‌شود

گام بعدی تصمیم‌گیری در خصوص مرکز سرویس‌دهی موردنظر جهت تعمیر گوشی است. به منظور اطمینان از احراز شرایط برنامه، دستگاه پیش از سرویس شدن به‌صورت دقیق مورد ارزیابی قرار می‌گیرد. به منظور بررسی هندست خود می‌توانید به یکی از مراکز خدمات مجاز اپل مراجعه نموده و یا از یک فروشگاه اپل استور وقت بگیرید. تماس با مرکز پشتیبانی اپل و هماهنگی تلفنی جهت ارسال گوشی به واحد تعمیرات شرکت یکی دیگر از راهکارهای موجود به‌شمار می‌رود. البته بایستی به‌خاطر داشت که پیش از سرویس آی‌فون از اطلاعات داخل گوشی روی کامپیوتر شخصی خود یا آی‌کلود فایل پشتیبان تهیه نمایید.

چنان‌چه آی‌فون شما دچار مشکلی است که بر فرآیند تعمیر آن تاثیر می‌گذارد (نظیر شکستگی صفحه‌نمایش)؛ در این‌صورت پیش از تعویض ماژول نمایشگر بایستی این مشکل برطرف می‌شود. اپل تعمیرات لازم را انجام داده و هزینه‌های آن‌را از کاربران دریافت خواهد کرد. چنان‌چه آی‌فون شما تحت تاثیر این مشکل قرار گرفته و شما هزینه آن‌را پرداخت نموده‌اید؛ در این‌صورت برای بازپرداخت هزینه نقدی تعمیرات می‌توانید با اپل مذاکره کنید. این برنامه برای مدت 2 سال پس از خریداری گوشی‌های سری آی‌فون 11 اجرا می‌شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH