گلکسی S5 پرایم با صفحه QHD ماه ژوئن می‌آید و هدفش دقیقا شکست ال جی G3 است!

Homebutton1

شاید وجود گلکسی اس 5 پرایم را مدیران سامسونگ انکار کرده باشند، اما قطعا هوشمندی لوکس از سری F در دست ساخت است که طبق گفته‌ها ماه ژوئن روانه بازار خواهد شد. این هوشمند مجهز به صفحه نمایش QHD بوده و در تعداد محدودی عرضه خواهد شد. این دستگاه انگار برای آنهایی ساخته شده است که دائما از سامسونگ بخاطر بی کیفیت بودن بدنه هوشمندهایش گله می‌کنند. در ضمن با توجه به صفحه QHDاش، به احتمال زیاد برای مبارزه با جی 3 ال جی می‌آید.

رسانه‌های کره‌ای دلیل عرضه  محدود این هوشمند را عدم توانایی تولید صفحه نمایش‌های سوپر آمولد با رزولوشن 2560×1440 پیکسل در تعداد زیاد اعلام کرده‌اند. بعلاوه هزینه تمام شده در ساخت پنل سوپر آمولد با این رزولوشن به مراتب خیلی بیشتر از پنل ال سی دی QHD بوده که در جی 3 بکار رفته است.

همین هزینه بالا مانع از استفاده چنین صفحه‌ای بر روی گلکسی اس 5 شد، برای همین سامسونگ تصمیم گرفت که از این صفحه روی هوشمندی استفاده کند که در نسخه‌های محدودی قرار است بفروش برسد.

منبع منتشر کننده این خبر اعلام کرده است: “قرار بود سامسونگ الکترونیک از صفحه QHD روی گلکسی اس 5 خود استفاده کند، اما به دلیل هزینه‌های بالا کنسل شد. گلکسی اس 5 پرایم قرار است در تعداد محدودی عرضه شود، پس داشتن چنین صفحه‌ای برای آن ممکن است”.

با این وضعیت ال جی باید مراقب باشد، زیرا جی 3 درست پس از معرفی‌اش یک رقیب سرسخت برای مبارزه خواهد داشت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH