احتمال آمدن یک نسخه فوق پیشرفته از HTC M8 (پرایم) در ماه سپتامبر که بازار را تکان خواهد داد

HTC_8

 همین امروز بود که درباره نسخه با کیفیت‌تری از گلکسی اس 5 (پرایم) خبرهایی شنیدیم، نسخه‌ای که به گفته سامسونگ در تعداد محدود می‌آید و قصدش مبارزه با پرچمدار ال جی، جی 3 است.

حالا پس از ال‌جی و سامسونگ نوبت اچ تی سی است که هوشمندی با صفحه نمایش QHD را با نام احتمالی HTC One M8 Prime روانه بازار کند.

زمان عرضه احتمالی این مدل هم سپتامبر اعلام شده است که مشخصا برای رقابت با آیفون 6 می‌آید. از دیگر مشخصات احتمالی این هوشمند می‌توان به صفحه 5.5 اینچی و پردازنده چهار هسته‌ای و فوق‌العاده قدرتمند اسنپدراگون 805 با فرکانس 2.3 گیگاهرتز برای هر هسته اشاره کرد.

در ضمن احتمال تعبیه USB 3.0  و یک رم 3 گیگابایتی نیز وجود دارد.

شایعات درباره دوربین این ابر قدرت نیز حرفهایی زده‌اند. انتظار می‌رود که یک دوربین 18 مگاپیکسلی برای عمق سنجی و یک نوع 5 مگاپیکسلی آلترا پیکسل هم به عنوان دوربین اصلی در نظر گرفته شوند. این‌ها یعنی اچ تی سی وان ام 8 پرایم یک هوشمند دو دوربینه خواهد بود. البته با توجه به 4 مگاپیکسلی بودن ام 8، 5 مگاپیکسلی شدن این نسخه زیاد هم پیشرفت محسوب نمی‌شود. باید گفت که قسمت 18 مگاپیکسلی بودن دوربین دوم به نظر غیر واقعی‌ترین قسمت این شایعات می‌آید.

باید بود و دید که نسخه پرایم کدامیک از کمپانی‌ها، سامسونگ یا اچ تی سی موفق‌تر خواهد بود.

4 در مورد “احتمال آمدن یک نسخه فوق پیشرفته از HTC M8 (پرایم) در ماه سپتامبر که بازار را تکان خواهد داد”

  1. با سلام
    امیدوارم یه قانونی تو جهان بزارن که همه شرکت ها و کمپانی های گوشی سالی یه بار و همه با هم همزمان از یه پرچمدار یا گوشی جدیدشون رونمایی کنن و تا یک سال دیگه هیچ گوشی نزنن .
    بخدا هم خودشون راحت میشن هم ما هم اینکه رقابت نفس گیر میشه و هم اینکه ما یه گوشی میخریم و با خیال راحت حداقل تا یه سال بدون اینکه از چشممون بیفته لذت میبریم.
    الان که به شدت شده مسخره بازی هر کدوم از کمپانی ها تو یه تاریخ از گوشی جدیدشون ونمایی میکنن میایی عزمتو جزم میکنی پولاتو جمع میکنی میری یه گوشی میخری دو روز بعدش میبینی یه گوشی با دو برابر امکانات و قابلیت وارد بازار شده اخه اینم شد رسم گوشی بیرون دادن .
    خدا همه ی کمپانی ها رو به راه راست هدایت کنه .

  2. مثل این که کار ایفون امسال خیلی سخت شده باید با 7 8 تا قدر قدرت شاخ به شاخ بشه و همین رقابت رو خیلی شیرین خواهد کرد

  3. هه ! ظاهرا همشون بدجوری از g3 ترسیدن !! حالا خوبه بعد از اومدن s5 پرایم و m8 پرایم ال جی هم یه دونه g3 پرایم بزنه ! آخ که چقدر بخندیم !! :-))

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH