گلکسی A52 سامسونگ با قیمت 499 دلار به زودی راهی بازار خواهد شد

کمپانی سامسونگ در راستای افزایش هرچه بیش‌تر تعداد دستگاه‌های 5G مقرون‌به‌صرفه خود تلاش می‌کند و اسمارت‌فون آینده گلکسی A52 5G نیز نمونه‌ای از این محصولات به‌شمار می‌رود. این گجت به‌دنبال اسمارت‌فون گلکسی A51 5G عرضه می‌شود؛ هندستی که پیش‌تر و در ماه آوریل به بازار عرضه شد.

امروز چندین تصویر مطبوعاتی از گلکسی A52 5G منتشر شده است؛ لذا اکنون کاربران قادر به مشاهده طراحی احتمالی این اسمارت‌فون خواهند بود.

همان‌طور که ملاحظه می‌کنید الگوی طراحی این هندست از شباهت بسیار زیادی با مدل نسل قبلی برخوردار است؛ با این تفاوت که اکنون اندازه ماژول دوربین پشتی افزایش یافته و هر سنسور به‌صورت دایره‌ای مجزا داخل ماژول مشکی‌رنگ مستقر شده است. اکنون طراحی ظاهری این هندست به الگوی اسمارت‌فون‌های پرچم‌دار اخیر سامسونگ شباهت بیش‌تری پیدا کرده است. بدین‌ترتیب گلکسی A52 5G به لحاظ ظاهری نسبت به گوشی‌های پیشین سری A سامسونگ تا حدودی ارتقاءیافته است. تفاوت‌های میان این هندست‌ها چندان چشمگیر نیستند؛ اما مولفه‌های طراحی بزرگ‌ترین وجه تمایز میان اسمارت‌فون‌های گلکسی A51 5G و گلکسی A52 5G را تشکیل می‌دهند.

ابعاد هندست جدید معادل با 159.9×75.1×8.4 میلی‌متر بوده و با احتساب برجستگی ماژول دوربین ضخامت دستگاه به تقریبا 10 میلی‌متر خواهد رسید. لذا گلکسی A52 5G در مقایسه با مدل نسل قبلی 1 میلی‌متر کشیده‌تر، 1.5 میلی‌متر عریض‌تر و 0.3 میلی‌متر باریک‌تر است. این هندست مجهز به یک نمایشگر 6.5 اینچی بوده و از حفره کروی‌شکل جهت استقرار دوربین سلفی، حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر و جک صوتی 3.5 میلی‌متری هدفون بهره می‌گیرد. پنل پشتی گوشی از جنس پلاستیک ساخته شده است؛ در حالی‌که فریم دستگاه ساختاری فلزی دارد.

گلکسی A51 5G با قیمت‌گذاری 499 دلاری به بازار عرضه شد. با توجه به شباهت‌های موجود میان این هندست و گلکسی A52 5G انتظار می‌رود که مدل جدیدتر در محدوده قیمتی مشابهی روانه بازار شود. امروزه فناوری 5G دیگر به اندازه سابق جدید نیست؛ لذا حتی عرضه گلکسی A52 5G با قیمت‌گذاری ارزان‌تر نسبت به گلکسی A51 5G نیز چندان دور از انتظار نخواهد بود. به منظور انتشار جزئیات رسمی در خصوص این محصول ناچارا بایستی منتظر بمانیم. در حال حاضر پیرامون زمان عرضه احتمالی گلکسی A52 5G هیچ‌گونه اطلاعاتی مخابره نشده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH