تایید نهایی مشخصات پرچمدار ال‌جی، جی 3، توسط یکی از کارکنان داخلی این کمپانی

37101_1_lg_s_g3_will_launch_this_summer_with_a_2560_x_1440_resolution

شایعاتی که از تجهیز جی 3 به اسنپدراگون 801 حرف می‌زدند، ظاهرا تنها به نسخه پروتوتایپ این هوشمند اشاره داشتند، زیرا بر طبق آخرین اطلاعات بدست آمده از یک منبع معتبر داخلی، این پرچمدار با اسنپدراگون 805 خواهد آمد. فراموش نکنید که خود کمپانی کوالکام به این نکته اشاره کرده بود که اولین دستگاه مجهز به قوی‌ترین پردازنده‌اش ماه می خواهد آمد.

یکی از کارکنان داخلی اعلام کرده است که جی 3 با صفحه نمایش 5.5 اینچی QHD، اسنپدراگون 805، رم 3 گیگابایتی و بدنه‌ای از جنس پلی کربنات خواهد آمد. این منبع بعلاوه بر 32 گیگابایتی بودن این هندست نیز اشاره کرده است که البته ارتقا حافظه از طریق شکاف مربوطه ممکن خواهد بود. ال‌جی برای باتری این هندست خیلی سخاوتمندانه رفتار کرده و یک باتری 3200 میلی آمپری را برگزیده است. این منبع گفته است که باتری با مدیریت پیشرفته‌تر انرژی همراه خواهد شد که احتمالا چیزی شبیه به فن‌آوری Lucid Logic بکار رفته در گلکسی اس 5 خواهد بود.

از نظر دوربین، ال‌جی برای این هوشمند یک سنسور 13 مگا پیکسلی Sony IMX124 Exmor RS را انتخاب کرده که در OnePlus One نیز بکار رفته است. اگر این اطلاعات دقیقا صحت داشته باشند، اپرچر این دوربین بایستی f/2.0 باشد که نشان از کارایی خوب در محیطهای کم نور دارد. بعلاوه این منبع از وجود OIS+ نیز در این دوربین صحبت‌هایی کرده است.

بزودی یعنی در 27ام همین ماه تمام این حدسیات و شایعات به حقیقت تبدیل شده و جی 3 به تمام دنیا رو خواهد نمایاند.

4 در مورد “تایید نهایی مشخصات پرچمدار ال‌جی، جی 3، توسط یکی از کارکنان داخلی این کمپانی”

  1. کیفیت گوشیهای موبایل ال جی خیلی عالیه .برای اونها که نمیدونند بگم که ال جی جزء 3 برند محبوب موبایل در دنیا است .

  2. مهدی علیپوریان

    خوبه، نسخه ی تکمیلی S5 هم خوبه ، نسخه ی تکمیلی m8 هم خوبه Z2 هم خوبه ولی همه ی این ها تو شهریور بازی رو به Z3 واگذار میکنن…

  3. g2 که یه سر و گردن از همه بالاتر بود تو زمان خودش ولی مشکل ما با برند ال جی هست که ارزش ملیون ها تومن رو نداره . امیدوارم گوشی های ارزونشو کمتر کنه

    1. برند ال جی برند بسیار معتبریه، درضمن بهتره به کارایی توجه کنیم حالا هربرندی میخواد باشه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH