شیائومی Mi 10i با تراشه اسنپ‌دراگون 750G در پایگاه داده گیک‌بنچ رویت شد

گزارشات اخیر نشان می‌دهند که بازار هندوستان به‌زودی پذیرای هندست جدیدی تحت‌عنوان شیائومی Mi 10i خواهد بود. اگرچه این هندست از نامی جدید بهره می‌گیرد؛ اما کارشناسان معتقدند که Mi 10i نسخه ری‌برند شده اسمارت‌فون ردمی نوت 9 پرو 5G محسوب می‌شود؛ هندستی که ماه گذشته در کشور چین معرفی شد. اکنون شیائومی Mi 10i با شماره مدل M2007J17I در پایگاه داده پلتفرم بنچمارک گیک‌بنچ رویت شده است. این پدیده نشان می‌دهد که کمپانی چینی احتمالا پیش از معرفی رسمی هندست مذکور به ارزیابی عملکرد آن پرداخته است.

فهرست گیک‌بنچ به نام شیائومی Mi 10i صریحا اشاره نکرده است. در واقع دستگاه نمایش داده شده در فهرست صرفا دارای شماره مدل M2007J17I و اسم رمز “gauguinpro” است؛ موضوعی که نشان می‌دهد این هندست ورژن هندی ردمی نوت 9 پرو 5G به‌شمار می‌رود. توان پردازشی این اسمارت‌فون به احتمال فراوان از طریق تراشه اسنپ‌دراگون 750G تامین خواهد شد. این تراشه با فرکانس پایه 1.8 گیگاهرتز فعالیت می‌کند.

این اسمارت‌فون مجهز به سیستم‌عامل اندروید 10 بوده و تراشه مورد استفاده در آن نیز دارای 8 گیگابایت حافظه رم است. این هندست در تست‌های پردازش تک‌هسته‌ای و چندهسته‌ای گیک‌بنچ به‌ترتیب امتیازات 652 و 2004 را کسب کرد. هفته گذشته اعلام شد که شیائومی Mi 10i با 2 پیکره‌بندی مختلف حافظه شامل 6 گیگابایت رم به‌همراه 128 گیگابایت حافظه‌داخلی و 8 گیگابایت رم در کنار 128 گیگابایت حافظه‌داخلی در بازار هندوستان عرضه خواهد شد. بر اساس پیش‌بینی‌ها این اسمارت‌فون در مدل‌های رنگی مشکی، آبی و نارنجی/سبز به بازار عرضه می‌شود. در خصوص قیمت‌گذاری احتمالی شیائومی Mi 10i هیچ‌گونه جزئیاتی منتشر نشده است. بعلاوه هنوز مشخص نیست که آیا این هندست تا پایان سال جاری میلادی رسما معرفی خواهد شد یا خیر.

بر اساس پیش‌بینی‌ها شیائومی Mi 10i از یک نمایشگر 6.67 اینچی IPS LCD با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و قابلیت پشتیبانی از نرخ نوسازی 120 هرتزی بهره‌برداری خواهد کرد. این هندست مجهز به دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی بوده و از پیکره‌بندی دوربین پشتی چهارگانه شامل حسگرهای 108، 8، 2 و 2 مگاپیکسلی میزبانی می‌کند. انرژی موردنیاز هندست شیائومی نیز از طریق یک باتری 4820 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 33 واتی تامین می‌شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH