در این خبر اولین تصویر درز کرده از گلکسی S5 مینی را ببینید

امروز تصویری جدید از گلکسی اس 5 مینی که مدتهاست شایعاتی از آن در فضای نت پیچیده از وب سایت رسمی این کمپانی در انگلستان درز کرده است. البته این تصویر، عکسی از عکس این هوشمند است.

این هوشمند کوچک اندام با نام SM-G800 بارها به عنوان نسخه مینی گلکسی اس 5 تایید شده است و پیش از این هم خبرهایی از این نسخه را در سایتهای پشتیبانی رسمی سامسونگ و یک کمپانی سازنده کیس موبایل شنیده بودیم و این اخبار وجود نسخه مینی اس 5 را تا حدی تایید می‌کردند.

اما این تصویر جدید چه چیزی برای گفتن دارد؟ مشخصا  Galaxy S5 miniیا Galaxy S5 Dx (پسوند DX شاید مخفف واژه Deluxe باشد) یا هر نامی که سامسونگ قرار است برایش انتخاب کند با همان طراحی اس 5 منتها با رنگهای بیشتر ساخته خواهد شد، رنگهایی از قبیل سیاه، سپید، آبی، زرد و طلایی و طبیعتا باید با Gear 2 و Gear Fit هم سازگار باشد.

شاید از نظر طراحی و البته مقاومت در برابر آب شبیه به برادر بزرگش باشد، اما قطعا در برخی از ویژگی‌ها، متفاوت خواهد بود. مثلا مشخص شده است که اس 5 مینی فاقد سنسور ضربان قلب خواهد بود.

اگر این تصویر صحت داشته باشد و سامسونگ مشغول کار بر روی چنین نسخه‌ای باشد، خیلی زود از این هوشمند خبرها و تصاویر بیشتری خواهیم دید.

galaxy-s5-mini

1 در مورد “در این خبر اولین تصویر درز کرده از گلکسی S5 مینی را ببینید”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH