شرکت گوگل مشغول تست حالت تاریک برای جستجوگر دسکتاپی خود است

هنگامی‌که پیرامون حالت تاریک صحبت می‌شود؛ تصویر اسمارت‌فون‌ها عمدتا بیش از رایانه‌ها در ذهن تداعی خواهد شد. با این‌حال این پدیده بدان معنا نیست که وجود حالت تاریک در کامپیوترهای دسکتاپی مفید واقع نخواهد شد. در حقیقت به‌نظر می‌رسد که گوگل مشغول ارزیابی چنین قابلیتی برای ورژن دسکتاپی سرویس‌های جستجوی خود است.

شرکت گوگل با استفاده از حالت تاریک پس‌زمینه صفحه جستجو و نتایج آن را به رنگ سیاه تغییر خواهد داد. همچنین به منظور کمک به تمایز هرچه بیش‌تر متون و لینک‌ها از ترفند تغییر رنگ آن‌ها استفاده می‌شود. سایر موارد بدون تغییر باقی خواهند ماند. بنابراین اکثر تغییرات صرفا جنبه سطحی دارند. با توجه به اینکه مشخصه مذکور مراحل تست را پشت سر می‌گذارد؛ لذا زمان عرضه عمومی آن هنوز مشخص نشده است. همچنین برنامه زمانی دسترسی کاربران به این مشخصه روی هندست‌ها نیز کماکان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

در حال حاضر تعداد انگشت‌شماری از صفحات وب تحت مالکیت گوگل از حالت تاریک پشتیبانی می‌کنند و یوتیوب یکی از آن‌ها محسوب می‌شود. اما در اکثر موارد گوگل همراه با سایر محصولات و خدمات خود حالت تاریک را ارائه نمی‌دهد. کاربران می‌توانند تم صفحه جیمیل خود را به حالت تاریک تغییر دهند؛ اما حقیقتا نمی‌توان اطمینان داشت که این قابلیت به منزله حالت تاریک خواهد بود یا خیر.

حالت تاریک نوعی قابلیت جالب است که احتمالا برای کاربرانی که در اتاق‌های کم‌نور از گجت‌های خود استفاده می‌کنند؛ کاملا جذاب است. در این‌حالت عدم ضرورت برای استفاده از پس‌زمینه سفید و روشن حقیقتا قابل ستایش خواهد بود.

1 در مورد “شرکت گوگل مشغول تست حالت تاریک برای جستجوگر دسکتاپی خود است”

  1. سامسونگ در هر لحاظ زود تموم می‌کنه اگه هر بار زیاد در شاژ باشد باعث میشود دیر شارژ کند گوشی رو

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH