شیائومی Mi 11 در روز 9 دی ماه معرفی خواهد شد

طی هفته‌های گذشته شایعات فراوانی پیرامون پرچم‌دار آینده Mi 11 شیائومی از گوشه و کنار شنیده شده است. اکنون ظاهرا زمان عرضه این اسمارت‌فون به‌طور دقیق اعلام شده است. در ابتدا قرار بود این هندست در ماه ژانویه عرضه شود؛ اما در ادامه این زمان به ماه دسامبر موکول شد. اکنون آخرین گزارشات به زمان دقیق عرضه این اسمارت‌فون یعنی روز 29 دسامبر (9 دی ماه) اشاره نموده است.

این پدیده موجب می‌شود تا شیائومی نام خود را به‌عنوان نخستین کمپانی عرضه‌کننده یک اسمارت‌فون مجهز به تراشه اسنپ‌دراگون 888 مطرح نماید. بایستی منتظر بمانیم و ببینیم که تاریخ 9 دی ماه مربوط به عرضه جهانی این هندست بوده یا صرفا به زمان عرضه آن در بازار چین اشاره دارد. با یک جمع‌بندی سریع در خصوص مشخصات سری Mi 11 می‌توان انتظار داشت که شیائومی می 11 پرو از یک نمایشگر 120 هرتزی با رزولوشن +QHD بهره‌برداری خواهد کرد. همچنین این هندست مجهز به ماژول دوربین 50 مگاپیکسلی در قسمت پشتی و یک دوربین تله‌فوتو 12 مگاپیکسلی خواهد بود.

سایر اطلاعات لو رفته از به‌کارگیری یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت شارژ سریع 55 واتی، طراحی بازنگری شده پنل پشتی و حواشی باریک‌تر در اطراف نمایشگر حکایت دارند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH