نوکیا C1 پلاس با سیستم‌عامل اندروید 10 گو و قیمت‌گذاری مقرون‌به‌صرفه معرفی شد

امروز کمپانی HMD Global اعلام کرد که هندست‌های ارزان‌قیمت سری C نوکیا اکنون دارای عضو جدیدی با نام نوکیا C1 پلاس است. نوکیا C1 در سال گذشته عرضه شد؛ در حالی‌که نوکیا C2 پیش‌تر در ماه مارس به‌طور رسمی معرفی شد. نوکیا C1 پلاس همان‌طور که نام آن نیز نشان می‌دهد؛ ورژن ارتقایافته نوکیا C1 محسوب می‌شود. این هندست از نمایشگری مشابه با اندازه 5.45 اینچ بهره می‌گیرد. بنابراین در مقایسه با نوکیا C2 مجهز به نمایشگر 5.7 اینچی کماکان از اندازه کوچک‌تری برخوردار است.

نوکیا C1 پلاس مجهز به سیستم‌عامل اندروید 10 گو بوده و از اتصال 4G پشتیبانی می‌کند. این هندست تا پیش از پایان سال جاری میلادی با برچسب قیمتی تنها 69 یورویی عرضه خواهد شد. HMD اعلام کرده که نوکیا C1 پلاس ارزان‌ترین اسمارت‌فون 4G نوکیا تا به امروز محسوب می‌شود.

نمایشگر گوشی از رزولوشن اچ‌دی پلاس یا به بیان دقیق‌تر 720×1440 پیکسل برخوردار است. پنل پشتی گوشی از دوربین 5 مگاپیکسلی و فلاش میزبانی نموده و دوربین سلفی نیز از یک سنسور 5 مگاپیکسلی بهره می‌گیرد. توان پردازشی این هندست از طریق یک پردازنده 4 هسته‌ای ناشناخته با فرکانس 1.4 گیگاهرتز به‌همراه 1 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه‌داخلی قابل ارتقاء تامین می‌شود.

نوکیا C1 پلاس مجهز به یک باتری 2500 میلی‌آمپرساعتی بوده و همراه با شارژر 5 واتی میکرو USB روانه بازار می‌شود. جک صوتی 3.5 میلی‌متری هدفون و قابلیت دریافت 2 سیم‌کارت (البته ورژن تک سیم‌کارت در برخی مناطق عرضه خواهد شد) سایر امکانات هندست را تشکیل می‌دهند. این اسمارت‌فون با مدل‌های رنگی قرمز و آبی به بازار عرضه خواهد شد. ابعاد گوشی معادل با 149.1×71.2×8.75 میلی‌متر و وزن آن برابر با 146 گرم است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH