تصاویر جدیدی از بازی Resident evil village منتشر شد

بازی Resident evil Village که با نام Resident evil 8 نیز شناخته می‌شود؛ دنباله سری مجموعه ترسناک مورد انتظار و محبوب شرکت کپکام است. در حال حاضر تریلر جدیدی در رابطه با این بازی وجود ندارد اما این شرکت چند تصویر تازه در رابطه با بازی Resident evil village منتشر کرد و علاوه بر آن، جزییات هرچند اندک اما جدیدی را درباره این بازی اعلام کرد تا هواداران بدانند چه انتظاری باید از این بازی داشته باشند.

پیتر فابیانو که تهیه کننده این بازی محسوب می‌شود، در مصاحبه‌ای با وبسایت IGN، اطلاعات جالبی را فاش کرد تا طرفداران انتظارات خود از بازی جدید Resident Evil village را بدانند و خود را برای عرضه آن در سال آتی آماده کنند. وی به خبرنگار سایت گفت که طرفداران قدیمی این مجموعه می‌توانند در بازی Resident evil Village نزدیکی و شباهت بازی به دیگر نسخه‌های این فرانچایز را احساس کنند. این بازی‌ بهترین المان‌های مجموعه Resident evil را در خود ترکیب کرده است و به طرفداران تجربه‌ای جدید و مملو از ترس و هیجانی وصف‌ناپذیر را ارائه خواهد داد. اما این حس نزدیکی بازی به دیگر بازی‌های سری Resident evil بدین معنا نخواهد بود که بازی تنها یک کپی پیست ساده است.

در حالی که بازی ویژگی‌ها و مشخصه‌های شبیه به سری‌های قبلی دارد اما فابیو به طرفداران اطمینان داد که بازی چندین سوپرایز جدید در خود خواهد داشت که موجب شگفتی آنان می‌شود. وی سعی کرده بیش از این وارد جزییات نشود و در ادامه به تکنولوژی‌های روز صنعت بازی‌ها ویدیویی اشاره کرد و استفاده از آن در بازی Resident evil Village چه تاثیری بر روی آن خواهد گذاشت.

پیتر فابیانو در مصاحبه با وبسایت IGN اظهارات خود را این چنین بیان کرد:

بازی Resident Evil village در دهکده‌ای برفی و متروکه‌ جریان دارد و ما امیدواریم طرفداران از چنین محیطی لذت ببرند و خود را برای مقابله با دشمنان جدیدی آماده کنند که پیش‌تر آن‌ها را در دیگر بازی‌های این سری مشاهده نکرده بودند. کاربران باری دیگر کنترل ایتن وینترز را در دست خواهند گرفت و قرار است ادامه جریانات بازی Resident evil 7 Biohazard را تجربه کنند. تکنولوژی‌های جدید به ما این امکان را می‌دهند تا کاربران را طوری درگیر این بازی کنیم که در گذشته به علت عدم وجود چنین فناوری‌هایی، قابلیت انجام آن وجود نداشت. بنابراین ما امیدواریم هستیم که این بازی تبدیل به ترسناک‌ترین و هیجان‌انگیزترین نسخه سری Resident evil می‌شود و ضربان قلب کاربران را به شدت بالا خواهد برد.

در حال حاضر جزییات چندانی در رابطه با این بازی وجود ندارد و از پیش مشخص شده بود که تمرکز این بازی بر روی اتفاقات پیش روی ایتن وینترز جریان دارد. با این حال مطلع شدن از چنین جزییات اندکی نیز می‌تواند موجب خوشنودی طرفداران بازی‌های ویدیویی بشود. علاوه بر این، فابیانو سه تصویر جدید از بازی را به نمایش گذاشت که در آن می‌توان به عظمت گرگینه بازی و محیط جذاب آن پی برد.

 

در حال حاضر مشخص نیست که بازی Resident evil Village در چه زمانی عرضه می‌شود و تنها گفته شده بازی در تاریخی نامعلوم در سال ۲۰۲۱ منتشر خواهد شد. شما چه انتظاری از بازی جدید Resident evil Village دارید؟ آیا علاقه‌مند هستید کاراکترهای خاطره‌انگیز و محبوب باری دیگر در این سری حضور پیدا کنند؟ لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH