جزئیات مربوط به قیمت‌گذاری سری گلکسی S21 سامسونگ اعلام شد

اخیرا جزئیات جدیدی پیرامون اسمارت‌فون‌های سری گلکسی S21 سامسونگ در فضای وب منتشر شده است. اطلاعات جدید در رابطه با قیمت‌گذاری هندست‌ها بوده و بسیار جذاب به‌نظر می‌رسند. در صورت اعتماد به منبع منتشرکننده خبر (که پیش‌بینی‌های وی در گذشته نیز به واقعیت پیوسته است) می‌توان دریافت که قیمت‌گذاری 2 مدل از هندست‌های سری گلکسی S21 در مقایسه با سری گلکسی S20 کاهش خواهد یافت؛ در حالی‌که 1 مدل با افزایش قیمت نسبت به نسل پیشین عرضه خواهد شد.

گلکسی S21 در مقایسه با گلکسی S20 ارزان‌تر خواهد بود؛ اما گلکسی S21 اولترا در مقایسه با مدل نسل قبلی گران‌تر خواهد بود

اسمارت‌فون‌های گلکسی S21 و گلکسی S21 پلاس مقرون‌به‌صرفه‌ترین مدل‌ها در میان سری آینده پرچم‌داران سامسونگ به‌شمار رفته و با قیمت‌گذاری ارزان‌تر نسبت به نسل پیشین عرضه می‌شوند. بر این اساس نسخه 128 گیگابایتی گلکسی S21 با قیمت‌گذاری 880 یورویی عرضه خواهد شد؛ در حالی‌که مدل پایه گلکسی S20 با برچسب قیمتی 1000 یورویی عرضه شد. چنین کاهش قیمتی قابل‌توجه بوده و احتمالا مورد استقبال مشتریان قرار خواهد گرفت. افت قیمت گلکسی S21 پلاس تا این اندازه چشمگیر نیست. اسمارت‌فون گلکسی S20 پلاس با قیمت‌گذاری پایه 1100 یورویی عرضه شد؛ اما کاربران برای خریداری مدل جانشین این هندست احتمالا بایستی مبلغ 1080 دلار را پرداخت نمایند. با این‌حال با توجه به تغییرات اعمال شده در پلتفرم سخت‌افزاری و بهبود عملکرد دوربین  حتی این میزان کاهش قیمت نیز احتمالا پاداش خوبی برای مشتریان به‌شمار می‌رود. اما چنان‌چه مایل به خریداری اسمارت‌فون گلکسی S21 اولترا هستید؛ در این‌صورت بایستی خود را برای پرداخت مبلغی بیش‌تر نسبت به گذشته آماده کنید. نسخه پایه گلکسی S20 اولترا مجهز به 128 گیگابایت حافظه‌داخلی فلش با قیمت‌گذاری 1350 یورویی روانه بازار شد؛ اما مشتریان برای خریداری گلکسی S21 اولترا بایستی مبلغ 1400 دلار را پرداخت کنند. هنوز مشخص نیست که چرا سامسونگ موفق به کاهش قیمت‌گذاری این محصول یا حداقل عرضه آن با برچسب قیمتی مشابه نسل قبلی نشده است.

شایان به ذکر است که طرح شایعه مربوط به قیمت‌گذاری ارزان‌تر گلکسی S21 نسبت به مدل نسل قبلی چندان بی‌سابقه نیست. در واقع اتخاذ چنین تصمیمی از جانب غول کره‌ای کاملا منطقی است. چنین اقدامی در وهله نخست موجب تقویت حس وفاداری مشتریان به سامسونگ می‌شود. همچنین قیمت‌گذاری پایین‌تر به کمپانی امکان می‌دهد تا موقعیت خود در حوزه اسمارت‌فون‌های رده بالا را تقویت نموده و مقداری از سهم شرکت هواوی در بازار را تصاحب نماید.

تصاویر رسمی اسمارت‌فون‌های گلکسی S21 و گلکسی S21 پلاس سامسونگ در مدل‌های رنگی مختلف منتشر شد

وبسایت WinFuture تصاویر رسمی مربوط به هندست‌های گلکسی S21 و گلکسی S21 پلاس در رنگ‌آمیزی‌های متفاوت را منتشر کرده است. بدین‌ترتیب نمای پشتی و جلویی هندست‌های مذکور به معرض نمایش گذاشته شده است.

جهت یادآوری بایستی خاطرنشان کرد که در اوایل هفته جاری یک شخص معتبر با نام ایوان بلاس نخستین تصاویر مطبوعاتی رسمی از ورژن استاندارد اسمارت‌فون گلکسی S21 را منتشر کرد. در این تصاویر صرفا نمای جلویی گوشی نمایش داده شده بود. نمای جانبی اسمارت‌فون تا حدودی عجیب به‌نظر می‌رسد؛ اما با مشاهده ماژول دوربین پشتی به‌روزرسانی شده هندست همه چیز روشن خواهد شد. در واقع ماژول دوربین تا بخشی از لبه جانبی بدنه گوشی امتداد یافته است. با مشاهده پنل پشتی گوشی مشاهده می‌شود که این قسمت متعلق به ماژول دوربین است. همان‌طور که پیش‌تر اعلام شد؛ ماژول دوربین در گوشه فوقانی سمت چپ بدنه گوشی مستقر شده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH