آموزش تغییر شدت ویبره در گوشی‌های سامسونگ و اندروید خالص

در حالت پیش‌فرض، گوشی شما در هنگام لمس نمایشگر و یا دریافت اعلان‌ها، لرزشی را از خود بروز می‌دهد. اگر از شدت لرزش گوشی خود راضی نیستید، آنگاه باید به شما بگوییم که می‌توانید به‌سادگی نسبت به تغییر شدت ویبره گوشی اندروید خود، اقدام کنید. در زیر به شیوه انجام این کار می‌پردازیم.

نکته: قابلیت تغییر شدت ویبره فقط در دستگاه‌های مجهز به اندروید 10 و بالاتر، در دسترس قرار دارد.

نحوه تغییر شدت ویبره در اندروید خالص

از میان لیست اپلیکیشن‌های خود، برنامه تنظیمات را اجرا کنید. البته در پنل اعلان‌ها نیز می‌توانید آیکون چرخ‌دنده را لمس کرده و به این منو وارد شوید.

تغییر شدت ویبره اندروید

به پایین رفته و سپس وارد بخش “Accessibility” شوید.

تغییر شدت ویبره اندروید

در قسمت “Interaction Controls” که در نزدیکی پایین صفحه قرار دارد، باید “Vibration and Haptic Haptics” و یا “Vibration and Haptic Strength” را لمس کنید.

در اینجا می‌توانید به‌صورت جداگانه، شدت این بازخورد لمسی و همچنین شدت صدای آن را در هنگام دریافت تماس تلفنی و یا اعلان‌ها، تنظیم کنید.

تغییر شدت ویبره اندروید

در اینجا می‌توانید از بین سه سطح شدت و یا خاموش کردن کلی این قابلیت، به انتخاب بپردازید.

تغییر شدت ویبره اندروید

در برخی از دستگاه‌ها همانند گوگل پیکسل، می‌توانید با استفاده از یک اسلایدر، شدت ویبره گوشی خود را تغییر دهید.

تغییر شدت لرزش در گوشی‌های گلکسی سامسونگ

اگر یک دستگاه گلکسی شرکت سامسونگ را در اختیار داشته باشید، آنگاه نمی‌توانید تنظیمات این ویژگی را در بخش “Accessibility” پیدا کنید.

جهت دسترسی به این گزینه باید به تنظیمات و سپس بخش “Sounds” بروید. در ادامه باید “Vibration > Vibration Intensity” را لمس کنید.

در این منو می‌توانید با استفاده از سه اسلایدر Incoming calls ،Notifications و Touch interaction، به‌ترتیب نسبت به تغییر شدت ویبره اعلان‌ها، تماس‌های ورودی و بازخوردهای لمسی، اقدام کنید.

تغییر شدت ویبره اندروید

با استفاده از یکی از دو روش ذکر شده در بالا می‌توانید شدت ویبره گوشی خود را تغییر دهید. البته مادامی این کار امکان‌پذیر است که گوشی شما از اندروید 10 و یا بالاتر، برخوردار باشد.

شرکت‌های مختلف سازنده دستگاه‌های اندرویدی، از لایه تنظیمات متفاوتی استفاده می‌کنند. به همین دلیل شاید گزینه موردنظر شما در منویی دیگر باشد. در نهایت اگر نتوانستید که این گزینه را پیدا کنید، آنگاه می‌توانید در کادر جست‌و‌جوی موجود در بالای منوی تنظیمات، واژه “Vibration” را جست‌و‌جو کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH