قیمت و خرید تلویزیون ال جی nano80 55 | تخفیف ویژه

پیشینه ای از کمپانی محبوب ال جی

ال جی الکترونیک شرکت الکترونیکی کره ای و چند ملیتی است که به عنوان یکی از شرکت های بزرگ در زمینه الکترونیک و فناوری اطلاعات شناخته می شود.

ریشه های تاسیس این شرکت به سال 1958 بر می گردد که منجر به راه اندازی شرکت گلد ستار شده بود جالب است بدانید که ال جی الکترونیک هم اکنون از شرکت های تابعه کمپانی ال جی گروپ می باشد که دفتر مرکزی این شرکت در شهر سئول واقع شده است. شرکت ال جی در تاریخ اول اکتبر سال 1958 با نام گلدستار تاسیس گردیده است و درتاریخ 15 نوامبر سال 1959 با تولید اولین رادیو کره ای به عنوان پیام آور آغاز صنعت الکترونیک درکره شناخته شده است. این شرکت در ماه نوامبر 1962 اولین تلفن کره ای را ساخت و روانه بازار کرد و پس از آن در ژانویه 1965 موفق به ساخت اولین یخچال کره ای شد، هم چنین در اوت 1966 اولین تلویزیون سیاه و سفید کره ای ساخت و روانه بازار کرد و در سپتامبر 1968 اولین تهویه مطبوع کره ای را ساخت که سر و صدای زیادی در این حوزه به پا کرد. LG در ماه مارس 1968 توانست اولین شعبه خود را در خارج از کشور کره تاسیس کند که منجر به راه اندازی شعبه نیویورک شد، هم چنین در اوت 1978 اولین  نمایندگی فروش خود را در ایالات متحده امریکا تاسیس نمود. از آن جایی که این مجموعه در مسیر پیشرفت از هیچ تلاشی دریغ نمی کرد با مذاکراتی که داشت توانست در ژانویه 1992 گلدستار و گلدات ارتباطات را ادغام کند و نام شرکت در ماه مارس 1995 از گلدستار به LG الکترونیک  تغییر یافت. با توجه به سیر تحولات این مجموعه در طول سال های فعالیت اش در نهایت توانست در سال 1978 با صادراتی بالغ بر صد میلیون دلار مقام نخست را در صنعت الکترونیک کسب نماید که دستاورد بزرگی در محسوب می شد.

تلویزیون ال جی نانو80

تلویزیون ال جی nano80 که یکی از محصولات محبوب کمپانی ال جی است که در سال2020 به بازار های جهانی عرضه شده است. این مدل همان طورکه از اسمش پیدا است از تکنولوژی NANOCELL که یکی از پیشرفته ترین تکنولوژی های جهان در این حوزه می باشد برخوردار است. تلویزیون ال جی NANO80 در سایز های 49، 55 و 65 اینچ تولید می شود تا مشتریان بتوانند با توجه به بودجه خود و فضایی داخلی که دارند یکی از سایز های این تلویزیون را انتخاب کرده و خریداری کنند. لازم به ذکر است که تلویزیون ال جی NANO80 مجهز به پنلIPS  است و رزولوشن آن برابر 3840×2160 می باشد. آن چه که موجب محبوبیت این تلویزیون در نگاه عموم مردم شده است طراحی منحصر به فرد آن و کیفیت بی نظیر این دستگاه است. با بررسی آخرین مدل های این کمپانی دیگر شاهد پایه هایی که در وسط دستگاه تعبیه شده باشند، نیستیم که هدف کمپانی ال جی از این طراحی جدید قرار دادن  SOUND BAR در وسط تلویزیون است تا علاوه بر جلوه بیشتر به فضایی که این سیستم ها اشغال می کنند صرفه جویی شود.

این تلویزیون دارای قابلیت WIDE VIEWING ANGLE است که زاویه دید را بهبود می بخشد تا بیننده از زاویه های بیشتری  قادر به تماشای برنامه های پخش شده در تلویزیون باشد.از دیگر تجهیزات این دستگاه می توان به پردازشگر QUAD CORE 4K PROCESSOR اشاره کرد همچنین پشتیبانی این دستگاه از فناوریACTIVE HDR و استاندارد های HLG PRO  و HDR 10 PRO باعث شده است تا شما بتوانید محتوا HDR را با کیفیت بالاتری تماشا کنید و از وضوح بالای تصویر نهایت لذت را ببرید. و در آخر تلویزیون ال جی NANO80 قابلیت نصب بر روی دیوار را دارد و به شما این امکان را می دهد پایه ها آن را جدا کرده و آن را روی دیوار نصب کنید.

قیمت تلویزیون ال جی با امکانات فراوانی که در اختیار شما به عنوان کاربر آن قرار می دهد کاملا مقرون به صرفه است.

تکنولوژی NANO CELL

فناوری نانو سل چیست و به چه صورت عمل می کند؟

فناوری نانو سل یعنی در نمایشگر تلویزیون از ذرات نانو استفاده شده است و یکی دیگر از قابلیت هایی است که تمرکز زیادی بر روی نمایش رنگ های جذاب و تابنده دارد و درخشانی فوق العاده ای تولید می کند.

همان طورکه پیش تر گفته شد تلویزیون ال جیNANO80 دارای قابلیت NANOCELL وBILLION RICH COLOR است که باعث می شود شما از طیف گسترده تری از رنگ ها برخوردار باشید و تصاویر را با رنگ های طبیعی تری ببینید. همچنین کمپانی ال جی از پردازنده 4 هسته ای در این مدل استفاده کرده است تا کیفیت تصویر 4k را برای بیننده به نمایش بگذارد؛ لازم به ذکر است که این پردازنده قادر است نویز تصاویر را کم و تا حد زیادی حذف کند در نتیجه رنگ و کنتراست صفحه در این تلویزیون بسیار بالا است.

قابلیت های تلویزیون ال جی NANO80

این مدل از فناوری HDR10 PRO و تکنولوژی PURE COLORS برخوردار است به همین دلیل کیفیت نمایش تصاویر در آن بسیار بال است. از دیگر قابلیت های موجوددر محصولات 2020 کمپانی ال جی می توان به قابلیت FILM  MAKER MODEوHGIG MODE  اشاره کرد که باعث می شوند فیلم ها و بازی ها HDR را به همان صورت که سازنده قصد داشته است،نمایش داده شوند .درمجموع میتوان گفت تلویزیون ال جیNANO80 ترکیبی از دو مدل  UN8000وnano85  می باشد و از مزیت های هر دو در ساخت این محصول استفاده شده است.

بهتر است بدانید که این تلویزیون با پشتیبانی از کدک های مختلف صوتی نظیر:AC4 ،MP3 ،DOLBY DIGITAL  و EAC3 می تواند صدا ها را با کیفیت بالاتری پخش کند.

سیستم عامل تلویزیون ال جی NANO 80

سیستم عامل هوشمند این مدل هم مانند دیگر مدل های این کمپانی محبوب  WEBOSاست که دارای کنترل جادویی نیز می باشد، هم چنین در این پلتفرم هوشمند شاهد تلفیق بی نظیر هوش مصنوعی و دستیار صوتی(AI THINQ) هستیم که قابلیت های بی نظیری به این دستگاه بخشیده است.

در آخر می توانم بگویم که تلویزیون ال جی NANO 80 که از سری SUHD می باشد که با بالاترین کیفیت تصویر و صدا در بازار عرضه شده است. این مدل با داشتن آخرین امکانات روز دنیا و داشتن آخرین سیستم عامل در زمینه تلویزیون ها و بهره مندی از بی نقص ترین تکنولوژی نمایشگر ها و ورودی ها در کنار داشتن قیمت مناسب باور نکردنی مخاطبان زیادی را به خود جذب خود کرده است. اگر می خواهید صاحب این تلویزیون هوشمند شوید و یا برای استعلام قیمت می توانید همین حالا با کارشناسان ممتازکالا تماس بگیرید و یا از طریق اینستاگرام ما به آدرس momtazkala با ما در ارتباط باشید. شما می توانید با ممتاز کالا خرید کالای اورجینال همراه با گارانتی را تجربه کنید.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

5 در مورد “ قیمت و خرید تلویزیون ال جی nano80 55 | تخفیف ویژه”

      1. با کمال احترام ، اتفاقا او دوستمون کاملا درست فرمودند. کافیست یه استعلام از تعمیرکاران بگیرید . ضمنا خودتان را مبنا و ملاک خوب بودن یا بد بودن یک کالا قرار ندهید و تحقیق بیشتری کنید . 2 سال زمان کافی برای تشخیص کیفیت کالایی مانند تلویزیون نیست.

    1. تلویزون ال جی کیفیت بالاتری از سامسونگ داره ولی چیزایی که وارد ایران میشن بوردشون عوض میشه واسه همین کیفیتشون اشغال میشه
      البته میشه جنس خوب هم گیر اورد

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH