ویدیوی مربوط به جعبه گشایی گلکسی نوت 21 اولترا سامسونگ منتشر شد

روز گذشته سامسونگ الکترونیکس زمان رونمایی از اسمارت‌فون‌های سری گلکسی S21 را اعلام کرد. در عین‌حال وبسایت LetsGoDigital تصمیم گرفته تا از پرچم‌دار گلکسی آینده سامسونگ رونمایی کند. این هندست گلکسی نوت 21 اولترا نام دارد و احتمالا در فصل پاییز آینده معرفی می‌شود.

تصاویر منتشر شده فاقد جنبه رسمی هستند؛ اما مولفه‌های طراحی هندست را به وضوح نمایش می‌دهند. این تصاویر توسط یک طراح ایتالیایی موسوم به Giuseppe Spinelli و با نام مستعار Snoreyn ارائه شده‌اند. وی بیش از 1 سال پیش به تیم LetsGoDigital ملحق شده است.

بر اساس اعلام منبع خبری سامسونگ گلکسی نوت 21 اولترا همانند مدل نسل قبلی از نمایشگری با طول قطری 6.9 اینچ بهره‌برداری خواهد کرد. این نمایشگر آمولد دارای رزولوشن +QHD بوده و از نرخ نوسازی قابل تنظیم تا سقف 120 هرتز پشتیبانی خواهد کرد. حداکثر فرکانس برای بیش‌ترین رزولوشن نمایشگر نیز قابل دسترس بوده و صرفا به رزولوشن فول اچ‌دی محدود نخواهد بود. چنین قابلیتی پیش‌تر در اسمارت‌فون‌های سال گذشته گلکسی S20 و گلکسی نوت 20 نیز رویت شد. میزان روشنایی نمایشگر نیز از 1500 به 1600 نیت افزایش خواهد یافت. همچنین نمایشگر دارای لبه‌هایی خمیده خواهد بود؛ در حالی‌که گلکسی S21 از یک نمایشگر تخت استفاده خواهد کرد.

این اسمارت‌فون فاقد قاب پلاستیکی بوده و کماکان از فریم فلزی و پنل‌های شیشه‌ای استفاده خواهد کرد. بعلاوه یقینا شاهد به‌کارگیری قلم S Pen و یک محفظه اختصاصی روی بدنه گوشی خواهیم بود. استایلوس با قرارگیری در این جایگاه به‌طور خودکار شارژ می‌شود.

سامسونگ گلکسی نوت 21 اولترا از یک دوربین جلویی ارتقایافته با رزولوشن احتمالی 40 مگاپیکسلی و قابلیت تغییر وضعیت به رزولوشن 10 مگاپیکسلی در شرایط دشوار عکاسی بهره خواهد برد. در حال حاضر پیرامون مشخصات دوربین اصلی دستگاه اطلاعات دقیقی در دست نیست.

همچنین با اطمینان می‌توان اعلام کرد که مدل‌های ویژه بازار آمریکا و اروپا به‌ترتیب از تراشه‌های اسنپ‌دراگون 888 کوالکام و اگزینوس 2100 سامسونگ استفاده خواهند کرد. با این‌حال وجود مشخصه‌هایی نظیر جک صوتی 3.5 میلی‌متری هدفون و درگاه کارت حافظه میکرو اس‌دی چندان محتمل به‌نظر نمی‌رسد.

اکنون سالیان طولانی است که وبسایت LetsGoDigital به‌دلیل انتشار تصاویر دقیق و باکیفیت بالا بر اساس پتنت‌های ثبت شده توسط کمپانی‌ها و اطلاعات لو رفته به شهرت رسیده است. کارشناسان این وبسایت در سال گذشته نیز تصاویری خیره‌کننده از کنسول ایکس‌باکس سری ایکس را طراحی نمودند. همچنین این وبسایت مدت‌ها پیش از معرفی اسمارت‌فون‌های سامسونگ گلکسی نوت 20 اولترا 5G و گلکسی S20 اولترا تصاویر دقیقی از آن‌ها را منتشر کرد.

کماکان امکان عرضه سری گلکسی نوت سامسونگ وجود دارد

اخیرا در خصوص سرنوشت اسمارت‌فون‌های سری گلکسی نوت سامسونگ پیام‌های نگران‌کننده‌ای مخابره شده است. به‌دنبال عرضه فبلت گلکسی نوت 20 اعلام شد که سامسونگ قابلیت پشتیبانی از قلم S Pen را به گلکسی S21 اولترا اضافه نموده و عرضه سری گلکسی نوت را متوقف خواهد کرد.

Tae Moon Roh؛ ریاست واحد موبایل سامسونگ الکترونیکس اخیرا پیرامون برنامه‌های سامسونگ برای سال 2021 صحبت کرده است. به گفته وی قابلیت پشتیبانی از قلم S Pen دیگر صرفا مختص سری گلکسی نوت نخواهد بود.

بر اساس اعلام آژانس خبری کره‌جنوبی موسوم به تیونهاپ، سامسونگ قابلیت پشتیبانی از قلم S Pen را به تعداد بیش‌تری از دستگاه‌های خود اضافه خواهد کرد. با این‌حال غول کره‌ای احتمالا کماکان به تولید سری گلکسی نوت ادامه خواهد داد. این منبع به نقل از یک سخنگوی ناشناس در سامسونگ الکترونیکس اعلام کرده که کمپانی کره‌ای قصد دارد تا مدل‌های جدید سری گلکسی نوت را در سال آینده عرضه نماید. به گفته یکی از کارمندان سامسونگ این کمپانی قصد دارد تا امکانات سری گلکسی نوت را به سایر دستگاه‌های خود اضافه کند. این موضوع لزوما به‌معنای توقف تولید سری گلکسی نوت نیست.

سامسونگ هیچ‌کدام از این گزارشات را رسما تائید یا رد نکرده است؛ بنابراین هنوز مشخص نیست که نهایتا چه اتفاقی روی خواهد داد. مدل جانشین گلکسی نوت احتمالا در سال آینده معرفی شده و در ادامه تولید این سری از هندست‌ها متوقف خواهد شد.

 

5 در مورد “ویدیوی مربوط به جعبه گشایی گلکسی نوت 21 اولترا سامسونگ منتشر شد”

    1. امیرکیوان گوهری

      سلام دوست عزیز. گلکسی نوت 21 اولترا یقینا مجهز به S Pen خواهد بود؛ اما کاربران گلکسی S21 اولترا احتمالا بایستی این قلم را به صورت مجزا خریداری نمایند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH