اولین تصویر درز کرده از اولین اسمارتفون ویندوز 8.1 ال‌جی را اینجا ببینید

2013 Consumer Electronics Show Highlights Newest Technology

اینطور که مشخص است ال‌جی امسال قصدگوناگون ساختن تولیدات خود را دارد و از تبلتهای سه گانه دیروز گرفته تا اسمارتفون ویندوزی امروز، همگی نشان از این تصمیم دارند.

مایکروسافت ابتدای همین امسال بود که درباره همکاری جدید ال‌جی با ویندوز 8 حرف زد، اما ال‌جی آنزمان هیچ حرفی از عرضه یک هوشمند با این نسخه ویندوز نزده بود تا اینکه امروز یکی از افراد فعال در @evleaks تصویری از یک هندست ساخت ال جی و مجهز به ویندوز 8.1 را در فضای نت منتشر کرد. این توییت با عنوان LG Uni8 (no sushi), 2014 منتشر شده که نشان می‌دهد این هوشمند برای سال 2014 در نظر گرفته شده است.

 تنها چیزی که فعلا می‌توان از روی این تصویر متوجه شد، دکمه‌های روی صفحه و تعبیه دکمه مجازی شاتر به جای دکمه فیزیکی در کناره این هندست است.

با توجه به تعداد کاشی‌های موجود در صفحه نیز می‌توان حدس زد که اندازه صفحه نمایش این هوشمند تقریبا مشابه با لومیا 630 باشد که آنهم دارای دکمه‌های روی صفحه است.

به هر حال پیوستن ال‌جی به خانواده هندست‌های ویندوز 8 هم برای این کمپانی تنوع ایجاد می‌کند و هم برای ویندوز خوب است که توانسته کمپانی چون ال‌جی را به سازندگان خود اضافه کند. باید دید که این اولین هندست ویندوز 8 از ال‌جی تا چه حد می‌تواند موفق باشد.

uni8

3 در مورد “اولین تصویر درز کرده از اولین اسمارتفون ویندوز 8.1 ال‌جی را اینجا ببینید”

  1. علیرضا مطریان

    مشخصا تصویری که که مربوط به این گجته این تصویری نیست که الان زیر متن خبر با آرم توییتر evleaks قرار گرفته چرا که این دستگاه همون اپتیموس جی قدیمی با کمی تغییر ساده گرافیکیه (بالاتر بردن دوربین جلوی گوشی و سنسور ها و به پایین کشیدن لوگوی الجی و البته قرار دادن تصویر تکراری وینفون 8.1 با دکمه های لمسی–درون صفحه ای)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH