گوشی موتورولا Moto E با بهایی ارزان معرفی شد!

MOTO E

طبق شایعاتی که چند روز پیش منبی بر معرفی گوشی جدید شرکت موتورولا به نام Moto E به راه افتاده بود، بالاخره این شرکت از اسمارت فون جدید خود رونمایی کرد.

همان طور که در مقالات قبلی گفته بودیم، این گوشی مشخصات پایین تری نسبت به برادر بزرگتر خود دارد، ابعاد آن 124×64×12 میلی‌متر و وزنش 142 گرم است. شایعات پیرامون سخت افزار این گوشی درست بود، این اسمارت فون از صفحه نمایش 4.3 اینچی با رزولوشن 960×540 پیکسل و تراکم پیکسلی 256ppi و پردازنده دو هسته‌ای اسنپدراگون 200 با فرکانس 1.2 گیگاهرتز بهره می‌برد. این گوشی دارای حافظه داخلی چهار گیگابایتی است که تا 32 گیگ قابل ارتقاست و از حافظه رم یک گیگابایتی بهره می‌برد و دوربین آن نیز 5 مگاپیکسلی است.

مشتریان این گوشی، همانند نسخه قبلی می‌توانند آن را رنگ‌ها و طرح‌های گوناگون سفارش دهند. قاب پشتی دستگاه نوعی پوشش ضد آب دارد و صفحه نمایش گوشی نیز با گوریلا گلس 3 محافظت می‌شود.

کمپانی موتورولا بر روی این گوشی یک باتری لیتیوم یونی 1980 میلی آمپر ساعتی قرار داده است که با سخت افزار و صفحه نمایش آن متناسب است.

این گوشی‌ در بخش اسمارت فون‌های میان رده جای می‌گیرد که از هفته آینده در انگلستان با قیمت 89 پوند روانه بازار خواهد شد و پس از آن سایر نقاط دنیا نیز با قیمت 129 دلار میزبان این اسمارت فون خواهند بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH