معرفی 10 مورد از بهترین نرم‌افزارهای هک مختص سیستم‌عامل اندروید

سیستم‌عامل اندروید برای همه‌چیز، اپلیکیشن دارد. اگر می‌خواهید که یک مدیر شبکه، متخصص نفوذ و یا یک هکر کلاه سفید شوید، آنگاه باید فرایند اسکن و تست را به‌صورت پایه‌ای و جامع یاد بگیرید. بدین ترتیب می‌توانید اطلاعات موردنیاز را جمع‌آوری کرده و سپس نقاط ضعف را پیدا کنید. در این مطلب قصد داریم که نگاهی به بهترین نرم افزارهای هک اندروید بیندازیم. هیچ‌کدام از این اپلیکیشن‌ها، نیازی به روت کردن گوشی ندارند. به همین دلیل استفاده از آن‌ها برای تازه‌کاران نیز آسان است. علاوه بر این، تمامی این اپلیکیشن‌ها با آخرین نسخه‌های اندروید نیز سازگاری دارند.

بهترین نرم افزارهای هک اندروید

Fing – Network Tools

Fing یکی از اپلیکیشن‌های فروشگاه گوگل پلی بوده که خلاصه‌ای کامل را از آنچه که بر روی شبکه وای‌فای شما رخ می‌دهد، در اختیارتان قرار می‌دهد. از جمله این اطلاعات می‌توان به تمامی دستگاه‌های متصل، دوربین‌های مخفی موجود در ساختمان، استفاده از پهنای باند و … اشاره کرد. با این اوصاف می‌توانید کنترل‌های والدینی اعمال کرده، متجاوزین را بلاک، عملکرد ارائه‌ دهنده خدمات اینترنت را تحلیل و همچنین جهت دسترسی به دیدی کامل، درگاه‌های شبکه را نیز اسکن کنید.

نرم افزارهای هک اندروید

جدا از تست نفوذ بر روی گوشی‌های اندرویدی، Fing یک اپلیکیشن مفید بوده که می‌تواند میزان آسیب‌پذیری روترهای شما را نیز تحلیل کند. نسخه پریمیوم این نرم‌‌افزار، از برخی از ویژگی‌های پیشرفته نیز برخوردار است. البته نسخه رایگان آن، هر چیزی را که جهت یک شبکه ایمن و پایدار نیاز دارید، در اختیارتان قرار می‌دهد.

این مطلب را نیز بخوانید: 8 راه ساده و کاربردی برای هک کردن پسورد

WPS Wi-Fi Checker Pro

WPS Wi-Fi Checker Pro یکی دیگر از بهترین نرم افزارهای هک اندروید است. آیا می‌خواهید بدانید که شبکه مورد استفاده شما تا چه حد در برابر حملات بویشگرانه مقاوم است؟ WPS Wi-Fi Checker Pro یک اپلیکیشن بوده که از پروتکل WPS جهت تحلیل امنیت پین‌های روتر شما، استفاده می‌کند. به محض اینکه اپلیکیشن را نصب کنید، آنگاه صفحه گوشی شما، شبکه‌های محلی نزدیک را نشان می‌دهد. می‌توانید میزان قوی بودن پین هر یک از این شبکه‌ها را بسنجید. اگر پین وارد شده درست باشد، آنگاه بدون نیاز به در اختیار داشتن گذرواژه وای‌فای، می‌توانید به شبکه آسیب‌پذیر وارد شوید.

نرم افزارهای هک اندروید

در اصل، با استفاده از این نرم‌افزار می‌توانید فعالیت‌های وب موجود بر روی شبکه خود را زیر نظر بگیرید. چنین قابلیتی باعث می‌شود که بتوانید حفره‌های امنیتی را پیدا کنید. شاید انجام چنین کاری بر روی اکثر روترها امکان‌پذیر نباشد، اما در هر صورت این اپلیکیشن می‌تواند به روترهایی که از تنظیمات کارخانه استفاده می‌کنند، متصل شود.

Kali NetHunter

Kali NetHunter در ابتدا طراحی شده بود تا فقط با دستگاه‌های گوگل نکسوس کار کند. این اپلیکیشن توسط Offensive Security طراحی شده و اکنون می‌توان آن را بر روی طیف گسترده‌ای از دستگاه‌های اندرویدی از جمله وان‌پلاس، گلکسی تب، سونی اکسپریا، ال‌جی و ZTE، مورد استفاده قرار داد.

نرم افزارهای هک اندروید

Kali NetHunter در اصل یک لایه سیستم‌عامل را بر روی گجت شما نصب می‌کند. بدین ترتیب دستگاه شما به یک دستگاه نفوذی تبدیل می‌شود (در این بین، استفاده کمی هم از حافظه می‌شود). با استفاده از این نرم‌افزار، می‌توانید کلیدهای WEP و WPA را شکسته و همچنین درگاه‌های باز را بر روی سایر دستگاه‌ها نیز تشخیص دهید.

Kali NetHunter جهت نصب، به روت نیازی ندارد. این اپلیکیشن با طیفی از اکسپلویت‌ها و متااسپلویت‌های اندروید که با رابط کاربری Kali Linux بر روی کامپیوترها سازگار هستند نیز کار خواهد کرد. این موارد شامل حملات فریم اینجکشن وای‌فای، سرقت صفحه‌کلید و همچنین حملات مرد میانی (man-in-the-middle) می‌شوند. با این اوصاف، این نرم‌افزار می‌تواند طیف گسترده‌ای از روش‌های هک را در اختیار شما قرار دهد.

این مطلب را نیز بخوانید: هر آن چیزی که می‌بایست در رابطه با هکر شدن بدانید!

zANTI Mobile Penetration Testing Tool

zANTI یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های هک، جهت تشخیص و شبیه‌سازی اکسپلویت‌ها و تکنیک‌های حملات موبایلی واقعی است. با یک لمس ساده، zANTI می‌تواند اطلاعاتی را در رابطه با شبکه و یا دستگاه‌های متصل، به شما ارائه دهد. این اطلاعات می‌توانند جهت تشخیص اینکه آیا دستگاه و یا شبکه موردنظر، مستعد آسیب‌پذیری و یا اجرای حملات مرد میانی هست یا خیر، به شما کمک کند.

نرم افزارهای هک اندروید

اگر بخواهید، می‌توانید zANTI را به‌گونه‌ای پیکربندی کنید که گزارش ایمیلی تمامی دستگاه‌ها و داده‌های جمع‌آوری شده را در فواصل زمانی منظم، ارسال کند. هر چند که می‌توانید این اپلیکیشن را بر روی دستگاه‌های روت نشده نیز نصب کنید، اما جهت استفاده از حداکثر کارایی آن، باید گوشی خود را روت کنید.

Kayra the Pentester Lite

Kayra the Pentester Lite یکی دیگر از بهترین نرم افزارهای هک اندروید است. این اپلیکیشن، متن-باز بوده و در فروشگاه گوگل پلی نیز در دسترس قرار دارد. Kayra the Pentester Lite از چندین فریم‌ورک متااسپلویت جهت بررسی میزان آسیب‌پذیری وب‌سایت شما، استفاده می‌کند. در این رابطه این نرم‌افزار، وجود طیف گسترده‌ای از تهدیدها را بررسی می‌کند. Kayra می‌تواند شبکه‌های محلی را پیدا کرده، پایه‌های وب‌سایت را اسکن، حملات دیکشنری را راه‌اندازی، بسته‌های TCP و یا UDP را جعل، درگاه‌های باز را شناسایی، از سیستم‌عامل‌های میزبان اثرانگشت تهیه کند، حملات مرد میانی را اجرا و همچنین سایر کارهای دیگر را نیز برای شما انجام دهد.

از آنجایی که این اپلیکیشن به همراه فریم‌ورک متااسپلویت عرضه می‌شود، پس می‌توانید آسیب‌پذیری‌های امنیتی شبکه و دستگاه‌های متصل شده را پیدا کرده، به ایجاد شل ‌کنسول‌ها (shell consoles) پرداخته و همچنین جهت کنترل بهتر، تنظیمات اکسپلویت را تعدیل کنید. جهت کار با Kayra the Pentester، نیازی به روت کردن دستگاه خود ندارید.

این مطلب را نیز بخوانید: مقایسه وای‌فای با دیتای موبایل: کدام‌یک امنیت بیشتری دارد؟

Hackode

Hackode برای کسانی که به دنبال یک مجموعه از ابزارها و قابلیت‌های نفوذی هستند، می‌تواند مفید واقع شود. این اپلیکیشن به شما این امکان را می‌دهد که در مورد سایر دستگاه‌ها، اطلاعات مفیدی جمع‌آوری کنید. در کنار این، این نرم‌افزار، ابزارهای شبکه همانند Google hacking ،Google dorks ،Reconnaisance ،WHOIS lookup ،TracerRoute ،DNS Rig و … را شامل می‌شود. رابط کاربری این اپلیکیشن، زیبا بوده و جهت نصب آن نیز به روت کردن گوشی نیاز ندارید.

Network Mapper

Network Mapper یکی دیگر از بهترین نرم افزارهای هک اندروید است. با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید در پس‌زمینه، شبکه‌های متصل را پیدا و نقشه‌ای را از آن‌ها تهیه کنید. پس از دانلود و نصب Network Mapper از فروشگاه گوگل پلی، آنگاه به‌صورت خودکار، باینری‌های Nmap از اینترنت دانلود شده و بدین ترتیب از طریق یک رابط کاربری گرافیکی، می‌توانید اسکن‌های خود را آغاز کنید. با استفاده از Network Mapper می‌توانید اسکنی گسترده را بر روی شبکه انجام داده تا بدین ترتیب بتوانید میزبان‌های زنده را تشخیص و گستره‌ای از اطلاعات همانند درگاه‌های باز، ویژگی‌های شبکه، اطلاعات سیستم‌عامل و … را جمع‌آوری کنید. نوع تست‌های اجرا شده نیز می‌توانند یکی از موارد Regular (عادی)، Ping (پینگ)، Intense (شدید)، Slow (آهسته)، Quick (سریع) و … باشد.

نرم افزارهای هک اندروید

Network Mapper در هر دو حالت روت و بدون روت، کار می‌کند. البته در دستگاه‌های روت نشده به دلیل محدودیت‌های گوشی‌های اندرویدی، عملکرد این نرم‌افزار نیز با محدودیت‌هایی روبه‌رو  خواهد بود.

tPacketCapture

نرم افزارهای هک اندروید

همان‌طور که از نامش پیداست، tPacketCapture یک اپلیکیشن ساده جهت به دام انداختن بسته‌ها و داده‌های منتقل شده بر روی شبکه شما است. از آنجایی که tPacketCapture با ایجاد VPN محلی خود کار می‌کند، پس بنابراین می‌توان گفت که بر روی دستگاه روت شده و نشده نیز کار خواهد کرد. نکته مثبت در رابطه با tPacketCapture این است که تمامی داده‌های ضبط شده را در یک فایل PCAP ذخیره می‌کند. بدین ترتیب با استفاده از ابزارهای دسکتاپی قدرتمند همانند Wireshark، می‌توانید تحلیل‌های جزئی‌تری را بر روی این فایل‌ها انجام دهید.

این مطلب را نیز بخوانید: راهنمای جامع روت کردن دستگاه‌های اندرویدی

Darktrace

گاهی اوقات متخصصان امنیت سایبری می‌خواهند ابزاری داشته باشند که خطرات را به‌صورت لحظه‌ای، اعلام کند. Darktrace یک اپلیکیشن پیشرو در این زمینه بوده که از الگوریتم‌های هوش مصنوعی، یادگیری ماشینی و سایر روش‌ها، جهت تشخیص خودکار تهدیدها در شبکه‌های فیزیکی، ابری و مجازی، استفاده می‌کند.

نرم افزارهای هک اندروید

جهت استفاده از این اپلیکیشن، نیاز دارید که دسترسی به Darktrace Enterprise immune System V3 و یک سرور ایمیل IMAP را خریداری کنید. حتی اگر اتصالات و یا انتقال داده‌ها در اطراف شما غیرعادی باشد، آنگاه بازهم Darktrace، تهدیدهای اطراف را ردیابی می‌کند.

PortDroid – Network Analysis Kit & Port Scanner

PortDroid یک کیت کامل آنالیز شبکه بوده که بسیاری از عملکردهای پیشرفته را در اختیار شما قرار می‌دهد. بدین ترتیب می‌توانید یک محیط تست نفوذ کامل را در اختیار داشته باشید. از پینگ گرفته تا اسکن درگاه‌ها، جست‌و‌جوی DNS و جست‌و‌جوی معکوس IP، در هر صورت این اپلیکیشن شما را از هر آنچه که بر روی شبکه متصل شده رخ می‌دهد، آگاه می‌سازد. اکثر ویژگی‌ها در نسخه رایگان در دسترس قرار دارند، اما با تهیه نسخه پولی می‌توانید به حالت تاریک و برخی دیگر از امکانات پیشرفته، دسترسی پیدا کنید.

نرم افزارهای هک اندروید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH