آنر از لپ‌تاپ جدید خود با نام آنر مجیک‌بوک پرو 2021 رسما رونمایی کرد

برند آنر تنها چند ماه پس از اعلام استقلال خود از هواوی از لپ‌تاپ جدیدی موسوم به آنر مجیک‌بوک پرو 2021 رونمایی کرد. مدل نسل قبلی آنربوک مجهز به پردازنده AMD Ryzen 5 4600H بود؛ در حالی‌که دستگاه جدید از پردازنده Core i5-10210U شرکت اینتل و شتاب‌دهنده گرافیکی انویدیا جیفورس MX350 بهره می‌گیرد.

آنر مجیک‌بوک پرو 2021 مجهز به یک نمایشگر 16.1 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی و قابلیت پوشش‌دهی 100 درصدی فضای رنگی sRGB است. همچنین این لپ‌تاپ با 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه‌داخلی NVMe SSD روانه بازار می‌شود.

بعلاوه لپ‌تاپ جدید آنر مجهز به دوربین وبکم پاپ‌آپ جهت برقراری تماس‌های تصویری است. این محصول دارای 3 پورت USB-A، یک پورت USB-C، یک درگاه HDMI و جک استاندارد 3.5 میلی‌متری هدفون است. همچنین لپ‌تاپ فوق مجهز به اسکنر اثرانگشت یکپارچه با دکمه پاور است. از جنبه مدت شارژدهی باتری نیز کمپانی چینی ادعا می‌کند که این لپ‌تاپ با وجود بهره‌گیری از یک باتری 56 وات‌ساعتی با یک نوبت شارژ برای مدت حداکثر 11.5 ساعت قابل استفاده خواهد بود. این محصول به‌همراه یک آداپتور شارژ 65 واتی در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت. شارژر مذکور احتمالا ظرف مدت حدودا 30 دقیقه میزان شارژ باتری را از 0 به 50 درصد افزایش خواهد داد. آنر مجیک‌بوک پرو 2021 با قیمت‌گذاری حدودا 1000 دلاری به بازار عرضه می‌شود.

آنر و مدیاتک احتمالا به‌زودی روابط تجاری خود را آغاز خواهند کرد

بر اساس گزارش مخابره شده توسط نشریه CBN بعدازظهر امروز شرکت مدیاتک اعلام کرد که پیش‌تر همکاری خود با بسیاری از کمپانی‌های تولیدکننده را آغاز نموده و به عرضه فناوری‌های برتر برای مشتریان سراسر جهان کاملا متعهد است. بعلاوه این کمپانی اعلام کرد که “در حال حاضر آنر به‌عنوان برندی جدید از یک کمپانی مستقل شناخته می‌شود و اکنون ما مشغول ارزیابی موقعیت کنونی بازار هستیم.” این تولیدکننده چینی در گذشته نیز از تراشه‌های مدیاتک استفاده کرده است. بنابراین چنان‌چه اوضاع مطابق انتظارات و به شکلی مطلوب جلو برود؛ در این‌صورت پیش‌بینی می‌شود که کمپانی‌های آنر و مدیاتک روابط تجاری خود را مجددا از سر بگیرند.

همچنین برخی گزارشات ادعا می‌کنند که اکنون آنر دستگاهی مجهز به پردازنده مدیاتک را در اختیار دارد. بر این اساس دستگاه مذکور در اواسط سال 2021 به بازار عرضه خواهد شد. با این‌حال شرکت مدیاتک نسبت به این گمانه‌زنی هیچ‌گونه واکنشی نشان نداده است. البته کاربران بی‌صبرانه منتظر عرضه اسمارت‌فون‌های سری آنر V40 به بازار هستند. بر اساس یک گمانه‌زنی مطرح شده اسمارت‌فون آنر V40 از تراشه +Dimensity 1000 بهره‌برداری خواهد کرد. این تراشه جدیدترین پردازنده پرچم‌دار شرکت مدیاتک به‌شمار می‌رود.

صحت و سقم این گمانه‌زنی‌ها تا روز 12 ژانویه (23 دی ماه) مشخص خواهد شد. در این روز کمپانی از اسمارت‌فون آنر V40 و تراشه مورد استفاده در آن به‌طور رسمی رونمایی خواهد کرد. همچنین بر اساس برخی گزارشات این کمپانی از 4 محصول دیگر نیز رونمایی خواهد کرد. بعلاوه تولیدکننده چینی تائید کرده که مرکز خرید Honor Mall نیز در روز 23 دی ماه رسما افتتاح خواهد شد.

2 در مورد “آنر از لپ‌تاپ جدید خود با نام آنر مجیک‌بوک پرو 2021 رسما رونمایی کرد”

  1. بنظرم این شرکتای چینی بحاطر قیمت پایینشون توی ایران بازار خوبی پیدا میکنن
    امیدوارم لپ تاپ هاشون مث گوشیاشون بی کیفت نباشه

    2
    1
  2. قیمتش نسبت به مشخصاتش خوبه
    البته اگه کیفیت داشته باشه
    لپ تاپ های برند هواوی رو پیشنهاد میکنید؟؟؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH