Moto G، بهترین گوشی موتورولا، ارتقا یافت!

MOTO-G

به جرات می‌توان گفت که Moto G بهترین گوشی هوشمند تولید شده توسط کمپانی موتورولا بود. اما این گوشی از همان ابتدا ایراداتی داشت که باعث آزار کاربران می‌شد. روز گذشته و در کنفرانسی در لندن، نسخه جدید از این گوشی محبوب معرفی شد، که در آن مشکلات قبلی حل شده است. یکی از مشکلاتی که نسخه قبلی داشت، فقدان شیار کارت حافظه بود که در این نسخه به دستگاه افزوده شده است و مشکل دیگر، نبود شبکه LTE (البته این مشکل برای کاربران ایرانی هیچ اهمیتی ندارد) که در نسخه جدید این قابلیت نیز افزوده شده است.

سیستم عامل Moto G ارتقا یافته است و اندروید 4.4.2 به صورت رسمی بر روی آن اجرا می‌شود اما سایر امکانات و سخت افزار گوشی همانند نسخه قبلی بوده و هیچ تغییر نکرده است.

همچنان دارای یک صفحه نمایش 4.5 اینچی با رزولوشن 1280×720 پیکسل است و تراکم پیکسلی بسیار خوب 326ppi را ارایه می‌دهد و دارای پردازنده چهار هسته اسنپ دراگون 400 با فرکانس 1.2GHz و حافظه رم 1 گیگابایتی است که در نسخه قبلی نیز از این پردازنده و حافظه رم استفاده شده بود.

این گوشی از یک دوربین 5 مگاپیکسلی بهره می‌برد که دارای قابلیت‌هایی نظیر ثبت تصاویر HDR و پانوراماست. Moto G از یک باتری 2070 میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کند که در استفاده معمولی و روزمره خوب به نظر می‌رسد.

به هر حال این گوشی از امروز با قیمت 219 دلار روانه بازار می‌شود که دارای افزایش قیمت 40دلاری نسبت به نسخه قبلی خود است.

Moto-G2

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH