سامسونگ گلکسی M12 با باتری 6000 میلی‌آمپرساعتی و دوربین 48 مگاپیکسلی معرفی شد

اکنون کمپانی سامسونگ از اسمارت‌فون گلکسی M12 رسما رونمایی کرده و این هندست به‌صورت محدود در کشور ویتنام عرضه می‌شود. گوشی جدید سری M بر پایه اسمارت‌فون گلکسی A12 طراحی شده است؛ اما استفاده از باتری بزرگ‌تر با ظرفیت 6000 میلی‌آمپرساعت موجب تمایز این محصول شده است.

گلکسی M12 از قابلیت شارژ سریع 15 واتی توسط پورت USB-C پشتیبانی نموده و با یک نوبت شارژ امکان 24 ساعت وبگردی در بستر شبکه وای‌فای را فراهم می‌کند. همچنین این باتری انرژی موردنیاز جهت پخش مداوم ویدیو برای مدت 23 ساعت و یا پخش موسیقی برای مدت تقریبا 5 روز را فراهم می‌کند.

فرآیندهای وب‌گردی و پخش ویدیوها بر روی یک نمایشگر 6.5 اینچی قابل رویت هستند. این پنل PLS LCD از رزولوشن +720p و نسبت ابعاد 20:9 برخوردار است. به‌کارگیری الگوی طراحی Infinity-V توسط نمایشگر به‌معنای استقرار دوربین سلفی درون یک ناچ است. همچنین سامسونگ برای پخش صدای موسیقی از تنها یک اسپیکر بهره گرفته است. با این‌حال دسترسی به جک صوتی 3.5 میلی‌متری هدفون یقینا خبری خوشایند برای کاربران به‌شمار خواهد رفت.

سنسور 48 مگاپیکسلی مشخصه برجسته ماژول دوربین پشتی هندست قلمداد می‌شود. این سنسور قادر به ضبط ویدیوهای 1080p با سرعت 30 فریم برثانیه و ثبت تصاویر پرتره با کمک یک حسگر تشخیص عمق خواهد بود. دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی و لنز فوق‌عریض 5 مگاپیکسلی سایر مولفه‌های ماژول دوربین پشتی را تشکیل می‌دهند. دوربین فوق‌عریض قادر به ثبت عکس‌هایی با میدان دید 123 درجه‌ای است. دوربین سلفی در قسمت جلویی دستگاه مجهز به یک سنسور 8 مگاپیکسلی بوده و به منظور پردازش تصاویر بوکه از روش اختصاصی خود بهره می‌گیرد.

سامسونگ گلکسی M12 در مدل‌های رنگی مختلف

سامسونگ در خصوص مشخصات تراشه به‌کارگیری شده در گلکسی M12 اطلاعات چندانی را ارائه نداده و صرفا به وجود یک پردازنده 8 هسته‌ای با فرکانس 2.0 گیگاهرتز اشاره نموده است. برخی اطلاعات غیررسمی از به‌کارگیری تراشه اگزینوس 850 حکایت دارند. این نیمه‌هادی مجهز به 8 هسته کورتکس A55 بوده و از پردازنده گرافیکی Mali-G52 MP1 بهره می‌گیرد.

گلکسی M12 با پیکره‌بندی‌های مختلف حافظه شامل 3/4/6 گیگابایت رم و 32/64/128 گیگابایت حافظه‌داخلی در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد. خشاب تعبیه شده روی گوشی دارای یک جایگاه اختصاصی برای کارت حافظه میکرو اس‌دی با حداکثر ظرفیت 1 ترابایت است. این موضوع نیاز کاربران به فضای ذخیره‌سازی بیش‌تر را مرتفع خواهد کرد.

گلکسی M12 یک گوشی 2 سیم‌کارته با قابلیت پشتیبانی از اتصال 4G LTE به‌شمار می‌رود. اتصال وای‌فای b/g/n با فرکانس 2.4 گیگاهرتز، بلوتوث 5.0، GPS، گلوناس، سامانه مکان‌یابی Beideou و Galileo سایر امکانات ارتباطی هندست را تشکیل می‌دهند. با این‌حال از تراشه NFC هیچ خبری نیست. همچنین اسکنر اثرانگشت با دکمه پاور در قسمت جانبی بدنه گوشی ادغام شده است.

سامسونگ گلکسی M12 از روز 5 فوریه (17 بهمن ماه) در کشور ویتنام قابل دسترس است؛ اگرچه این موضوع منحصرا مربوط به مدل‌های 32 و 64 گیگابایتی خواهد بود. همچنین مشتریان برای خریداری این اسمارت‌فون در 3 مدل رنگی آبی، مشکی و یشمی صرفا بایستی به‌صورت حضوری به فروشگاه‌های منتخب مراجعه نمایند.

2 در مورد “سامسونگ گلکسی M12 با باتری 6000 میلی‌آمپرساعتی و دوربین 48 مگاپیکسلی معرفی شد”

  1. از پردازنده aderno استفاده کنن خیلی بهتره مخصوصا سامسونگ که داره به کیفیت اهیمت میده
    مالی آشغاله

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH