رشد ۵۷ درصدی قیمت دیجی بایت در تنها یک هفته!

بازار ارزهای دیجیتال در حال رشد است و ظاهرا خیالی برای پایین آمدن هم ندارد. اخباری که پیرامون سرمایه گذاری شرکت‌های مشهور و همچنین افزوده شدن علاقه‌مندان به این بازار شنیده می‌شود، سبب شده تا آینده بسیار خوبی برای آن متصور بود.

دیجی بایت هم به عنوان یکی از با سابقه‌ترین رمزارزها در بازار کریپتو، روزگار خوبی را سپری می‌کند و تنها در طی یک هفته اخیر، رشدی ۵۷ درصدی را تجربه کرده و قیمتش از ۲۷ سنت به حدود ۴۴ سنت در زمان نگارش این مطلب رسیده است. این رشد زیاد تنها در طی ۲۴ ساعت اخیر معادل ۲۱ درصد بوده و همین امر نشان از پتانسیل زیاد در رشد دیجی بایت دارد.

یکی از دلایل جلب توجه دیجی بایت، زیرساخت 100 درصد غیرمتمرکز آن است. برخلاف بسیاری از پلتفرم‌های بلاک‌چین که در رابطه با غیرمتمرکز بودن، ادعا بیهوده دارند، دیجی بایت تمرکززدایی کامل را تضمین می‌کند. دیجی بایت یک پلتفرم جهانی جامعه محور بوده و در واقع پروژه‌ای مبتنی بر داوطلب است که در حقیقت، با استفاده از مقادیر قابل توجه کوین‌های از پیش استخراج شده (ICO)، بنیان‌گذاری نشده است.

آینده‌نگری یکی دیگر از مزایای دیجی بایت است. بنیان‌گذاری و توسعه دیجی بایت، با استفاده از یک رویکرد آینده‌نگرانه انجام شده که این قضیه در قابلیت‌های متعدد نسل آینده‌ای آن، تجلی می‌یابد. این پلتفرم بلاک‌چینی در زمینه بسیاری از ویژگی‌های جدید بلاک‌‎چین، اولین بوده است. از جمله این فناوری‌ها می‌توان به عامل استخراج Multi-Algo، الگوریتم Odocrypt و … اشاره کرد. از سایر فناوری‌هایی که برای اولین بار توسط دیجی بایت به کار گرفته شده‌اند، می‌توان به DigiShield، DigiAssets، Digi-ID و همچنین پروتکل حریم خصوصی ++Dandelion اشاره کرد.

از کجا دیجی بایت بخریم؟

در داخل کشور برخی صرافی‌های آنلاین اقدام به خرید و فروش دیجی بایت می‌کنند اما مطمئن‌ترین روش برای خرید دیجی بایت تهیه آن از پلتفرم‌های P2P یا همتا به همتا است که در آنجا کاربران اقدام به خرید و فروش ارزهای دیجیتال همچون دیجی بایت به‌صورت مستقیم با یکدیگر می‌کنند و به همین خاطر قیمت کوین چه برای خرید و چه فروش بهتر خواهد بود.

در حال حاضر تنها پلتفرم همتا به همتا که دیجی بایت را در ایران عرضه می‌کند، اپلیکیشن ارزیف بوده که به راحتی می‌توانید از طریق دریافت آن از گوگل پلی، ثبت نام کرده و صاحب کیف پول اختصاصی دیجی بایت نیز در آنجا بشوید. پس اگر به دیجی بایت علاقه مند هستید، ارزیف را نصب کرده و شروع به معامله این ارز دیجیتال ارزشمند کنید.

دانلود سوپر اپلیکیشن ارزیف

لینک دانلود مستقیم

2 در مورد “رشد ۵۷ درصدی قیمت دیجی بایت در تنها یک هفته!”

  1. یه هفته پیش پنج تومن دیجی بایت خریده بودیم الان میشد ۸ تومن
    ?‍♂️?‍♂️?‍♂️
    بخریم یا دیر شده؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH