نام تبلت سامسونگ گلکسی تب S8 Enterprise Edition در وبسایت کمپانی رویت شد

کمپانی سامسونگ در آگوست سال 2020 سری گلکسی تب S7 خود را به بازار عرضه کرد؛ اما مدل‌های جانشین این سری احتمالا کمی زودتر از موعد مقرر معرفی خواهند شد. اخیرا نام گلکسی تب S8 در صفحه پشتیبانی وبسایت ایرلندی سامسونگ رویت شده است.

بر اساس محتوای مندرج در این صفحه دستگاهی موسوم به سامسونگ گلکسی تب S8 Enterprise Edition از کارت‌های حافظه میکرو اس‌دی با حداکثر ظرفیت 1 ترابایت پشتیبانی نموده و مجهز به درگاهی جهت دریافت نانو سیم‌کارت است.

این پدیده می‌تواند از یک اشتباه ناشی شده باشد؛ چرا که در فهرست فوق به نام گلکسی تب S7 Enterprise Edition اشاره نشده است. اما جهت یادآوری مجدد بایستی خاطرنشان کرد که از زمان عرضه گلکسی تب S7 به بازار حدودا 6 ماه گذشته است و عرضه سری جدید گلکسی تب در آینده نزدیک امری محتمل به‌نظر می‌رسد.

دستگاه‌های سری Enterprise Edition سامسونگ معمولا از طریق کانال‌های توزیع متفرقه به سازمان‌های طرف قرارداد فروخته می‌شوند. اما مشتریان نهایی می‌توانند این دستگاه‌ها را برای کسب‌وکارهای کوچک خود نیز خریداری نمایند. تفاوت این دستگاه‌ها با ورژن معمولی شامل دریافت به‌روزرسانی‌های امنیتی برای مدت زمان طولانی‌تر (4 ساله)، اشتراک 1 ساله سرویس Samsung Knox و پشتیبانی و حفاظت بهتر از امنیت کاربران است. بعلاوه قیمت‌گذاری خرده فروشی این گجت‌ها در مقایسه با مدل‌های معمولی اندکی گران‌تر خواهد بود.

2 در مورد “نام تبلت سامسونگ گلکسی تب S8 Enterprise Edition در وبسایت کمپانی رویت شد”

  1. تبلت کلا ریسکه
    از دستت بیفته ال سی دیش بشکنه دیگه باید بندازیش دور
    ۹۰ درصد قیمتش ال سی دیشه
    کلا چیز بدرد نخوریم هست

  2. سری تب اس سامسونگ واقعا با کیفیت
    ۵ سال ازش استفاده کردم بدون هیچ ایرادی کاملا راضی بودم ازش

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH