چگونه در اینستاگرام، پیام‌های محو شونده ارسال کنیم؟

اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی بوده که در زمینه‌های مختلف، امکانات خوبی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. طبیعتا گاهی اوقات پیش می‌آید که نمی‌خواهید مکالمات شما با شخصی خاصی، برای همیشه باقی بماند. به همین دلیل بر آن شدیم تا در این مطلب به آموزش ارسال پیام محو شونده در اینستاگرام بپردازیم.

جهت ارسال این‌گونه پیام‌ها، اینستاگرام ویژگی “Vanish Mode” را در سرویس پیام‌رسانی خود ارائه می‌دهد. هر گونه متن و یا فایل رسانه‌ای که در Vanish Mode ارسال شود، به محض اینکه توسط گیرنده مشاهده شود، پاک خواهد شد.

نحوه ارسال پیام محو شونده در اینستاگرام

جهت دسترسی به Vanish Mode باید آخرین نسخه اپلیکیشن اینستاگرام را بر روی گوشی اندروید و یا آیفون خود، نصب کرده باشید.

در ادامه باید اپلیکیشن Instagram را بر روی گوشی خود اجرا کرده و سپس از حاشیه سمت چپ، به داخل صفحه سوایپ کنید. البته می‌توانید در عوض انجام این کار، در گوشه بالا سمت راست، آیکون حباب پیام‌رسانی را نیز لمس کنید. در هر صورت در هر دو روش می‌توانید لیست پیام‌های دایرکت خود را مشاهده کنید.

ارسال پیام محو شونده در اینستاگرام

مکالمه‌ای را که قصد استفاده از Vanish Mode برای آن را دارید، انتخاب کنید.

جهت فعال کردن Vanish Mode باید به سمت بالا سوایپ کنید. اگر به‌صورت صحیح در این حالت قرار بگیرید، آنگاه رنگ پس‌زمینه صفحه مکالمه، تاریک‌تر شده و همچنین انیمیشن‌هایی نیز اجرا شده و بدین ترتیب می‌فهمید که Vanish Mode فعال شده است.

ارسال پیام محو شونده در اینستاگرام

در Vanish Mode می‌توانید به‌صورت عادی به چت کردن پرداخته و همچنین از فرمت‌های رایج همانند استوری‌های دایرکت، کلیپ‌های صوتی و … نیز استفاده کنید.

ارسال پیام محو شونده در اینستاگرامتفاوت موجود در اینجا این است که پس از مشاهده پیام‌های ارسالی شما توسط طرف مقابل و سوایپ کردن به سمت بالا جهت خروج از Vanish Mode، پیام‌های ارسالی شما نیز حذف خواهند شد.

 

ارسال پیام محو شونده در اینستاگرامطرف مقابل می‌تواند در Vanish Mode نیز از پیام‌های شما اسکرین‌شات تهیه کند. البته در صورت وقوع چنین موردی، اینستاگرام انجام این کار و همچنین زمان آن را به اطلاع شما خواهد رساند.

لازم به ذکر است که بگوییم پیام‌ها و فایل‌های ارسالی شما در Vanish Mode، تا یک ساعت پس از حذف آن‌ها، همچنان در سرورهای اینستاگرام باقی خواهند ماند. این قضیه بدین دلیل است که در صورت شکایت طرف مقابل از شما، اینستاگرام بتواند با استفاده از اطلاعات ردوبدل شده در Vanish Mode، اقدامات لازم را انجام دهد.

2 در مورد “چگونه در اینستاگرام، پیام‌های محو شونده ارسال کنیم؟”

  1. من دوتا اکانت اینستاگرام دارم یکیش این گزینه رو توی چتش داره اونیکی اکانتم که قدیمی تره چتش مث سابقه و جایی توی تنطیمااش نداره که فعالش کنم ..
    راهنمایی کنید لطفا

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH