تصویر اسمارت‌فون ال‌جی W41 با دوربین پشتی چهارگانه و نمایشگر حفره‌دار منتشر شد

در 3 ماهه چهارم سال 2020 کمپانی ال‌جی از اسمارت‌فون‌های ال‌جی W31 و ال‌جی W31 پلاس رسما رونمایی کرد. گوشی‌های سری W ال‌جی به‌صورت اختصاصی در بازار هندوستان عرضه می‌شوند. این هندست‌ها به منظور رقابت با گوشی‌های میان‌رده عرضه شده توسط برندهای محبوبی نظیر شیائومی، سامسونگ و ریلمی روانه بازار می‌شوند. روز گذشته یک خبرچین مشهور با نام ایوان بلاس تصویر مطبوعاتی لو رفته از اسمارت‌فون ال‌جی W41 را منتشر کرد و بدین‌ترتیب طراحی ظاهری این هندست برای همگان آشکار شد.

اسمارت‌فون‌های سری W ال‌جی که پیش‌تر روانه بازار شدند؛ همگی مجهز به نمایشگرهای ناچ‌دار بودند. همان‌طور که تصویر فوق نشان می‌دهد؛ ال‌جی W41 نخستین هندست سری W از برند کره‌ای همراه با نمایشگر حفره‌دار به‌شمار می‌رود. این گوشی صرفنظر از چانه تحتانی کمی ضخیم خود از حواشی باریک در 3 طرف دیگر نمایشگر برخوردار است.

به‌نظر می‌رسد که پنل پشتی ال‌جی W41 از جنس پلاستیک ساخته شده است. پنل پشتی رنگی گوشی با طراحی سایه‌دار از اسکنر اثرانگشت معمولی و یک ماژول دوربین مستطیلی‌شکل میزبانی می‌کند. ماژول مذکور شامل 4 سنسور مجزا از جمله دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی با فناوری هوش مصنوعی و یک فلاش LED است. ظاهرا لبه سمت راست بدنه دستگاه علاوه بر دکمه پاور و کلیدهای تنظیم میزان بلندی صدا از یک دکمه اختصاصی جهت فراخوانی دستیار صوتی نیز میزبانی می‌کند.

همچنین به گفته ایوان بلاس ال‌جی W41 دارای شماره مدل LMK610 است. این هندست به‌همراه 2 گوشی دیگر با اسامی ال‌جی W41 پلاس و ال‌جی W41 پرو معرفی خواهد شد. با این‌حال در اطلاعات جدیدا لو رفته به مشخصات مدل‌های سه‌گانه سری W41 هیچ اشاره‌ای نشده است.

ال‌جی W31 به‌همراه یک نمایشگر 6.52 اینچی IPS LCD با رزولوشن اچ‌دی پلاس و تراشه هلیو P22 ساخت شرکت مدیاتک روانه بازار شد. این هندست مجهز به دوربین جلویی 8 مگاپیکسلی و سیستم دوربین پشتی سه‌گانه شامل حسگر اصلی 13 مگاپیکسلی، لنز فوق‌عریض 5 مگاپیکسلی و سنسور تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی است. بعلاوه انرژی موردنیاز دستگاه از طریق یک باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی تامین می‌شود. 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه‌داخلی سایر مشخصات این هندست را تشکیل می‌دهند. همچنین ال‌جی W31 پلاس از مشخصات داخلی مشابه با مدل معمولی برخوردار است؛ اما ظرفیت حافظه‌داخلی آن به 128 گیگابایت ارتقاء یافته است. اسمارت‌فون‌های ال‌جی W31 و ال‌جی W31 پلاس به‌ترتیب با قیمت‌گذاری 10990 روپیه (تقریبا 151 دلار) و 11990 روپیه (حدودا 165 دلار) به بازار عرضه شدند.

2 در مورد “تصویر اسمارت‌فون ال‌جی W41 با دوربین پشتی چهارگانه و نمایشگر حفره‌دار منتشر شد”

  1. یه آشغال بدرد نخوره،الجی اگه همین روند بی کیفیت رو ادامه بده فک کنم دیگه باید ساخت گوشیو کنار بزاره

  2. پنل ips lcd و باتری 4000 یه گوشی میان رده اس
    قیمتش مناسبه
    ارزش خرید داره اما نباید ازش انتظار بالایی داشت

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH