آی‌فون تاشو اپل احتمالا از قلم استایلوس پشتیبانی خواهد کرد

شایعات مربوط به توسعه آی‌فون تاشو توسط شرکت اپل نخستین بار در اواخر سال 2017 مطرح شدند. با این‌حال گزارشات جدیدتر نشان می‌دهند که این دستگاه بالاخره در سال آینده آماده عرضه به بازار خواهد بود. اما گزارش جدید موسسه تحلیل‌گر EqualOcean سال 2023 را به‌عنوان موعد عرضه آی‌فون تاشو به بازار اعلام نموده است.

موضوع جالب‌توجه این‌که بر اساس ادعای گزارش فوق، آی‌فون تاشو از یک قلم استایلوس نیز پشتیبانی خواهد کرد. هنوز کاملا روشن نیست که این قلم همان اپل پنسیل فعلی مورد استفاده در مدل‌های منتخب آی‌پد بوده (شایعه پشتیبانی آی‌فون‌ها از این قلم بارها شنیده شده است) یا از یک الگوی طراحی جدید استفاده خواهد کرد.

با بازگشایی آی‌فون تاشو اندازه نمایشگر آن به 7.3 تا 7.6 اینچ خواهد رسید. این نمایشگر دارای نسبت ابعاد بسیار کشیده‌ای خواهد بود؛ زیرا ظاهرا آی‌فون تاشو از قالب طراحی صدفی‌شکل استفاده نموده و همانند اسمارت‌فون سامسونگ گلکسی زد فلیپ (این هندست مجهز به یک نمایشگر 6.7 اینچی با نسبت ابعاد 22:9 است) به‌صورت یک پوشه عمودی باز و بسته خواهد شد.

خبر توسعه یک گوشی تاشو توسط اپل هنوز به‌طور رسمی از سوی غول کوپرتینویی موردتائید قرار نگرفته است. این کمپانی ترجیح می‌دهد تا به‌صورت مخفیانه فعالیت نماید. همچنین بر اساس برخی شایعات اپل سرگرم توسعه عینک واقعیت‌افزوده و اتومبیل خودران اختصاصی خود است.

2 در مورد “آی‌فون تاشو اپل احتمالا از قلم استایلوس پشتیبانی خواهد کرد”

  1. اپل توی طرح های جدید و تنوع محصولی نمیتونه به سامسونگ برسه این طرح هم یه کپی از سامسونگه

  2. علیرضا نقوی

    اووووو تا ۲۰۲۳ میخوان تولید کنن با اما و اگر??
    تا دو سال دیگه سامسونگ دو مدل دیگه د فلیپ میزنه ?

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH