شب عید نزدیکه، تمامی خدمات از نصب کاغذ دیواری تا نصب لوستر با خدمت از ما

چشم روی هم بگذاریم، سال نو شده است. همه در حال خط زدن کارهایی هستند که طبق چک‌لیست‌شان باید پیش از نوروز انجام دهند. شستشوی فرش‌ها، مبلشویی، رنگ زدن اتاق‌ها یا نصب کاغذ دیواری، نصب لوستر جدید و … . به‌نظر می‌رسد انجام تمام این کارها در این زمان محدود، از وقت و انرژی افراد با مشغله‌های روزمره‌شان خارج باشد.

کارهایی که مثال زدیم، مانند تغییر چیدمان وسایل اتاق‌ها، گردگیری و نظافت چینی‌های قدیمی‌تان، یا زیر و رو کردن انباری نیستند که لازم باشد به دست خودتان و سر حوصله انجام دهید. کارهایی مانند نصب کاغذ دیواری یا نصب لوستر را به‌راحتی می‌توانید به متخصصان آن بسپارید، تا هم کارها سریع‌تر پیش برود و هم شما زمان لازم برای سایر کارها را داشته باشید.

برای پیدا کردن افرادی که این کارها را به‌صورت حرفه‌ای انجام می‌دهند، کافیست سری به بازار آنلاین خدمات «خدمت از ما» بزنید. شما در این بازار، تنها چند کلیک از متخصصان نصب کاغذ دیواری، نصب لوستر و هر خدمت دیگری که می‌خواهید، فاصله دارید. در ادامه با این خدمات و این پلتفرم بیشتر آشنا می‌شویم.

نصب کاغذ دیواری؛ روی گچ، کاشی، هرجا که بخواهید!

شاید به نظر نرسد، اما درخواست برای نصب کاغذ دیواری می‌تواند بسیار گوناگون باشد. نصب کاغذ دیواری روی دیوارهای تروتمیز و آماده ساختمان‌های نوساز، ساده‌ترین درخواست در این زمینه است. درحالیکه نصب کاغذ دیواری روی رنگ روغن، روی کاغذ دیواری قبلی، روی رنگ پلاستیک، روی گچ، روی سیمان و … از جمله درخواست متقاضیان این خدمت است.

تفاوتی نمی‌کند که شما قصد نصب کاغذ دیواری روی چه سطحی و با چه وضعیتی را داشته باشید، متخصصانی که سال‌هاست در حال ارائه این خدمات هستند، می‌توانند به خوبی چیزی را که در ذهن دارید اجرا کنند. بنابراین، مهمترین کاری که باید انجام دهید، این است که انتخاب کنید چه نوع کاغذ دیواری‌ای می‌خواهید.

صرف نظر از بودجه‌ای که برای خرید و نصب کاغذ دیواری کنار گذاشته‌اید، مهم است که انواع کاغذ دیواری را بشناسید، تا بتوانید مناسب‌ترین مدل را با توجه به سلیقه و شرایط‌تان تهیه کنید. اگر با همه مدل‌های کاغذ دیواری موجود در بازار آشنا نیستید، در ادامه به طور خلاصه آنها را معرفی کرده‌ایم:

کاغذ دیواری کاغذی

کاغذ دیواری‌های کاغذی نازک و غیر قابل شستشو هستند. هرچند این مدل می‌تواند تا دو سال به خوبی دیوارها را پوشش دهد، اما به راحتی پاره می‌شود. نکته مثبتی که این مدل دارد، قیمت بسیار مناسب آن است.

کاغذ دیواری PVC با روکش وینیل

همان‌طور که از نام آن می‌توانید حدس بزنید، با یک کاغذ دیواری قابل شستشو طرف هستیم. این مدل محکم، بادوام و ضدخش نیز هست. این کاغذها می‌توانند به مدت 5 سال حال‌وهوای فضای شما را شاداب نگه دارند. فقط هنگام خرید از درج کلمه “قابل شستشو” روی آنها مطمئن شوید.

کاغذ دیواری نانو

نصب کاغذ دیواری نانو علاوه بر مزیت‌های مدل قبل، نکات مثبت دیگری هم دارد. این مدل پاره نمی‌شود، دوده و آلودگی را جذب نمی‌کند، عایق صدا و گرما، در برابر تابش آفتاب مقاوم، و ضد حساسیت نیز است. به دلیل استفاده از تکنولوژی نانو در ساخت این مدل، قیمت آنها نیز بالاتر است.

کاغذ دیواری مخملی

نصب کاغذ دیواری‌های مخملی به دلیل زیبایی خاص‌شان محبوبیت زیادی دارد. در این مدل، نقش‌ونگارهای برجسته‌ای از جنس مخمل پارچه‌ای یا پلاستیکی روی زمینه پارچه‌ای و یا از جنس PVC اجرا شده است. طرح‌های خاص این مدل، نصب کاغذ دیواری بافت‌دار را برای دکوراسیون‌های کلاسیک و لوکس فوق‌العاده می‌کند.

کاغذ دیواری سه بعدی

این کاغذهای دیواری آنقدر خیره‌کننده هستند که تمام توجه مهمانان شما را به خود جلب می‌کنند. پس اگر دوست ندارید نادیده گرفته شوید، سراغ آنها نروید! طرح‌های این مدل از فاصله سه تا چهار متر برجسته به نظر می‌آیند. البته زیبایی تنها نکته مثبت این مدل نیست؛ آنها قابل شستشو نیز هستند.

نصب لوستر؛ سبک یا سنگین، سقفی یا دیواری

خانه‌ای که لوستر ندارد، درخششی هم ندارد. لازم نیست حتما چلچراغی در خانه نصب کنید تا چشم همه را خیره کنید. این روزها لوسترهای شیک و حتی مینیمال زیادی در بازار پیدا می‌شوند که می‌توانند این کار را انجام دهند. بعد از اینکه لوستر موردعلاقه‌تان را پیدا کردید، نوبت به نصب لوستر می‌رسد.

قصد نداریم بزرگنمایی کنیم. اما نصب لوستر یک کار وقت‌گیر است. بسته به نوع لوستر و سقف این کار می‌تواند بسیار چالش برانگیز باشد. شاید نصب لوسترهای دیواری کوچک ساده باشد، اما نصب لوستر سنگین، نصب لوستر بدون قلاب یا نصب لوستر سقفی از سقف کاذب و … قطعا اینگونه نیست.

از طرف دیگر، سروکار داشتن با برق در حین نصب لوستر سقفی و قرار داشتن نصاب در ارتفاع نیز چالش‌های این کار را بیشتر می‌کند. بنابراین، ما پیشنهاد می‌کنیم از خدمات نصب لوستر استفاده کنید، مخصوصا اگر عجله دارید، و در عین حال ترجیح می‌دهید اینکار با نهایت ظرایف و در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام شود.

خوب است به این موضوع هم اشاره کنیم که متخصصانی که خدمات نصب لوستر را ارائه می‌کنند، کارهایی مانند نصب هالوژن، نصب سنسورهای سقفی و دیواری، نصب پنکه سقفی و … را نیز انجام می‌دهند. با یک برنامه‌ریزی مناسب، می‌توانید کلیه این خدمات را در یک روز دریافت کنید.

استقبال از سال نو با «خدمت از ما»

تا چندسال پیش، کمتر کسی فکر می‌کرد که با فشردن چند دکمه بتواند بهترین متخصصان هرکاری را پیدا کند و چهره خانه‌اش را به کلی دگرگون کند. پلتفرم «خدمت از ما» (https://khedmatazma.com) این ایده را عملی کرده است. متخصصان نصب کاغذ دیواری، نصب لوستر و هر خدمتی که بخواهید، هیچوقت به این اندازه به شما نزدیک نبوده است.

شما درخواست‌تان را در اپلیکیشن «خدمت از ما» ثبت می‌کنید. درخواست بلافاصله برای بهترین متخصصان نصب کاغذ دیواری و نصب لوستر نزدیک شما ارسال می‌شود. آنها برایتان پیشنهاد قیمت ارسال می‌کنند و منتظر پاسخ می‌مانند. نهایتا شما بهترین فرد را برای پروژه‌تان انتخاب می‌کنید.

ترجیح می‌دهید پیش از استخدام متخصص از قیمت نصب کاغذ دیواری و خدمات نصب لوستر اطلاع داشته باشید؟ اپلیکیشن «خدمت از ما» امکان را هم فراهم کرده است. گفتیم که پس از ثبت درخواست، متخصصان قیمت پیشنهادی خود را اعلام می‌کنند. بنابراین، شما هم از هزینه مطلع می‌شوید، و هم می‌توانید مناسب‌ترین پیشنهاد را انتخاب کنید.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

2 در مورد “شب عید نزدیکه، تمامی خدمات از نصب کاغذ دیواری تا نصب لوستر با خدمت از ما”

  1. کاغذ دیواری چجوری میتونه عایق صدا باشه؟؟؟ یه چیزی بگید که راه داشته باشه
    نانو تهش بتونه گرد خاک کمتری به خودش بگیره

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH