شرکت Caviar ورژن سفارشی پلی‌استیشن 5 با قیمت‌گذاری 500 هزار دلاری را عرضه می‌کند

اواخر سال گذشته شرکت خاویار (Caviar) تصمیم گرفت تا پای خود را از فعالیت در زمینه طراحی اسمارت‌فون‌های تزئین شده با جواهرات فراتر گذاشته و از ورژن طلاکاری شده کنسول پلی‌استیشن 5 موسوم به صخره طلایی (Golden Rock) رونمایی کند. این نام با توجه به مشخصات ظاهری مدل مذکور انتخاب شده است.

این کنسول‌ها با قیمت‌گذاری پایه 499 هزار دلاری تولید خواهند شد. بله درست متوجه شده‌اید و در این میان هیچ‌گونه اشتباه تایپی رخ نداده است. در واقع اکنون ما با یک محصول نیم میلیون دلاری سروکار داریم.

چنان‌چه بر این باورید که هیچ‌کس چنین هزینه‌ای را پرداخت نخواهد کرد؛ در این‌صورت تصور شما اشتباه است. ظاهرا کمپانی خاویار تاکنون 1342 درخواست خرید این محصول را از سوی مشتریان دریافت نموده است.

در میان علاقه‌مندان به این محصول اسامی شاخصی نظیر لبرون جیمز؛ ستاره دنیای بسکتبال، یک تاجر مشهور روسی که در خارج از روسیه زندگی می‌کند و یک تاجر آمریکایی مشهور در زمینه فناوری اطلاعات (که نام هیچ‌کدام از آن‌ها فاش نشده است) به چشم می‌خورد.

کار کردن روی کنسول Golden Rock حدودا 4 ماه زمان خواهد برد. شرکت خاویار به منظور آماده‌سازی یک نمونه آزمایشی از این محصول با یک پیمانکار متخصص در زمینه جواهرات و کار با طلا همکاری نموده است.

ورژن سفارشی کنسول پلی‌استیشن 5 موسوم به Golden Rock محصول شرکت خاویار بوده و در ساخت پوشش آن از 4.5 کیلوگرم طلای 18 عیار استفاده شده است.

در ساخت هر کنسول از پوششی با وزن 4.5 کیلوگرم و جنس طلای 18 عیار استفاده خواهد شد. فرآیند تولید پوشش با استفاده از 8 ورقه طلایی مجزا (طلای جامد ریخته‌گری شده) آغاز شده و سپس فرآیند ایجاد طراحی هندسی روی آن‌ها جهت نصب روی کنسول PS5 انجام خواهد شد. همچنین کنترلرها نیز از پوششی با جنس چرم سوسماری اصل و طراحی مشکی‌رنگ استفاده خواهند کرد. اخیرا ویدیوی مربوط به ورژن اولیه این کنترلر با استفاده از طلای بیش‌تر منتشر شده است. بنابراین الگوی طراحی دستگاه احتمالا هنوز نهایی نشده است. برای مشاهده ویدیوی مذکور کافیست اینجا کلیک کنید.

مشتریان در صورت عدم امکان ثبت سفارش یا عدم دسترسی به منابع مالی نیم میلیون دلاری می‌توانند به مدل‌های سفارشی پلی‌استیشن 5 با پوشش چرمی مشکی (Black Leather) و ذغال‌سنگی (Carbon) نیز نگاهی بیندازند. شرکت خاویار از هر یک از مدل‌های فوق 99 دستگاه تولید خواهد کرد.

کنسول مدل Carbon با برچسب قیمتی 5830 دلاری عرضه شده و از الیاف فیبر کربن با درجه حفاظتی دزدگیر خودرو پوشانده شده است. مدل چرمی Alligator نیز با تم مشکی‌رنگ و قیمت‌گذاری 8140 دلاری عرضه خواهد شد. همچنین شرکت خاویار از 2 مدل کنترلر سفارشی با الیاف فیبر کربن و چرم نیز رونمایی خواهد کرد. این‌کار با هدف ایجاد هماهنگی بیش‌تر میان کنسول و کنترلرهای آن انجام شده است.

مدل‌های سفارشی پلی‌استیشن 5 با اسامی Carbon و Alligator Leather گزینه‌های اقتصادی شرکت خاویار به‌شمار می‌روند.

همچنین بایستی خاطرنشان کرد که هر 3 ورژن بر پایه مدل Digital Edition (نسخه فاقد درایو نوری) تولید خواهند شد. بنابراین چنان‌چه به منظور صرفه‌جویی در هزینه‌های خود به‌دنبال خریداری بازی‌های دست دوم از بازار هستید؛ در این‌صورت بایستی بدانید که متاسفانه این کار امکان‌پذیر نخواهد بود.

3 در مورد “شرکت Caviar ورژن سفارشی پلی‌استیشن 5 با قیمت‌گذاری 500 هزار دلاری را عرضه می‌کند”

    1. واقعا ها
      مهمونی نمیریم که
      فقط میزاری بقل تلوزیون بازی میکنی وگرنه به هیچ دردی نمیخوری
      پس خاک تو سر هر کسی که اونو بخره

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH