برند پوکو از لوگوی جدید خود رونمایی کرد

روز گذشته برند پوکو از لوگوی جدید خود و نماد خوش‌یمن کمپانی رونمایی کرد. در حال حاضر هویت بصری جدید صرفا متعلق به کسب‌وکار این برند در کشور هندوستان است. همچنین کمپانی چینی از عنوان جدیدی موسوم به Made of Mad نیز رونمایی کرد.

نماد جدید کمپانی از ظاهری مشابه یک صورتک ایموجی برخوردار است. این صورتک بخشی از لوگوی جدید پوکو قلمداد می‌شود. البته در پشت پرده این الگوی بصری معانی متعدد و عمیقی نهفته است.

توضیحات مربوط به این مفاهیم در تصاویر اینفوگرافی زیر به‌طور کامل قابل رویت است:

پوکو به‌عنوان برند فرعی کمپانی شیائومی فعالیت خود را در سال 2018 آغاز کرد. این برند توجه خود را روی مشتریان علاقه‌مند به تولیدات اقتصادی متمرکز کرد. پوکو در سال گذشته به یک برند مستقل تبدیل شد و اکنون به‌صورت مستقل از شیائومی فعالیت می‌کند. با این‌حال علیرغم پافشاری کمپانی بر استقلال خود، پوکو کماکان از تجهیزات تولید و حتی سخت‌افزارهای حقیقی مشترک با دستگاه‌های شیائومی بهره می‌گیرد؛ تا جایی که تعدادی از هندست‌های پوکو ورژن‌های ری‌برند شده دستگاه‌های شیائومی به‌شمار می‌روند.

بر اساس اعلام موسسه Counterpoint Research در حال حاضر پوکو به لحاظ حجم فروش آنلاین سومین تولیدکننده بزرگ اسمارت‌فون در بازار هندوستان محسوب می‌شود.

3 در مورد “برند پوکو از لوگوی جدید خود رونمایی کرد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH