مایکروسافت از ویرایش جدید پکیج آفیس موسوم به آفیس 2021 رونمایی کرد

‌امروز شرکت مایکروسافت از نسخه جدید پکیج دائمی آفیس خود با نام آفیس 2021 رونمایی کرد. آفیس 2021 برای مشتریان تجاری، مصرف‌کنندگان و کسب‌وکارهای کوچک عرضه می‌شود.

همچنین مایکروسافت تائید کرده که آفیس 2021 مجهز به 2 ورژن مک و ویندوز خواهد بود. آفیس 2021 با بهره‌گیری از مدل خرید یکباره برای مدت 5 سال مورد پشتیبانی قرار خواهد گرفت.

مطابق پیش‌‌بینی‌ها آفیس 2021 دارای برخی ویژگی‌های جدیدی است که به‌عنوان بخشی از اشتراک آفیس 265 در اپلیکیشن‌های آفیس قابل دسترس است. ویژگی‌های جدید آفیس 2021 شامل بهبود قابلیت‌های دسترسی (Accessibility)، امکاناتی مانند آرایه‌های پویا (Dynamic Arrays) و XLOOKUP در اکسل، پشتیبانی از حالت تاریک در چندین برنامه و بهبود عملکرد در چندین اپلیکیشن شامل ورد، اکسل، Outlook و پاورپوینت است.

جرد اسپاتارو؛ معاون ارشد واحد مایکروسافت 365 گفت:

“ما به منظور اجرای‌ فعالیت‌های خود در آینده نیازمند قدرت فضای ابری هستیم. ما در زمینه فناوری ابری سرمایه‌گذاری می‌کنیم. حتی زمانی‌که برای تطبیق خود با فعالیت‌های دنیای جدید تلاش می‌کنیم؛ کماکان به نوآوری در این حوزه پرداخته و ایده‌هایی را کشف می‌کنیم که در راستای توانمندسازی کلیه افراد یک سازمان به مشتریان ما کمک می‌کنند. با این‌حال کماکان اذعان می‌کنیم که برخی مشتریان ما نیازمند فعال‌سازی مجموعه‌ای از سناریوهای دارای چارچوب زمانی هستند. این به‌روزرسانی‌ها نشان‌دهنده تعهد ما برای کمک به تامین این نیاز است.”

مایکروسافت ورژن پیش‌نمایشی و تجاری آفیس LTSC را در ماه آوریل منتشر خواهد کرد.

2 در مورد “مایکروسافت از ویرایش جدید پکیج آفیس موسوم به آفیس 2021 رونمایی کرد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH