ZTE در جریان رویداد MWC امسال از دومین نسل دوربین زیر نمایشگر خود رونمایی می‌کند

کمپانی ZTE پس از عرضه انبوه نخستین اسمارت‌فون دارای دوربین زیر نمایشگر به بازار اکنون در تدارک رونمایی از دومین نسل این فناوری طی رویداد آینده MWC در شهر شانگهای چین است. این کنفرانس در حد فاصل روزهای 23 تا 25 فوریه (5 تا 7 اسفند ماه) برگزار خواهد شد و بر اساس شایعات شرکت ZTE با معرفی اسمارت‌فون اکسون 30 پرو از نسل جدید فناوری دوربین زیر نمایشگر خود رونمایی خواهد کرد.

Ni Fei؛ ریاست واحد دستگاه‌های موبایلی شرکت ZTE با انتشار پستی در شبکه اجتماعی Weibo این خبر را اعلام نمود و خاطرنشان کرد که ZTE برای نخستین بار در جهان از فناوری نور ساخت‌یافته سه‌بعدی زیر نمایشگر رونمایی خواهد کرد. بایستی منتظر بمانیم و ببینیم که این فناوری نهایتا به چه ترتیبی پیاده‌سازی خواهد شد.

با این‌حال ZTE به منظور کمک به اسکن هرچه دقیق‌تر چهره کاربران تدابیر خاصی را در نظر می‌گیرد. همچنین بر اساس اعلام پست مذکور ZTE به لحاظ تعداد اختراعات در نوبت ثبت رتبه نخست را در کشور چین به خود اختصاص داده است.

بر اساس پیش‌بینی‌ها اکسون 30 پرو اسمارت‌فون پرچم‌دار سال 2021 شرکت ZTE مجهز به سنسور معرفی نشده S5KGND ساخت سامسونگ با رزولوشن 200 مگاپیکسل است. با این‌حال پس از مشاهده تصاویر خروجی نه‌چندان دلچسب اسمارت‌فون اکسون 20 5G اکنون این پرسش اساسی مطرح می‌شود که ZTE چگونه کیفیت تصاویر ثبت شده توسط دوربین زیر نمایشگر را ارتقاء خواهد داد. بر اساس اطلاعات لو رفته هندست جدید مجهز به تراشه اسنپ‌دراگون 888 ساخت کوالکام خواهد بود. با برگزاری رویداد ZTE طی هفته آینده یقینا جزئیات بیش‌تری پیرامون این هندست مشخص خواهد شد.

پوستر تبلیغاتی ZTE برای رویداد MWC 2021 در شهر شانگهای

4 در مورد “ZTE در جریان رویداد MWC امسال از دومین نسل دوربین زیر نمایشگر خود رونمایی می‌کند”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH