قابلیت‌های ECG و سنجش فشار خون روی ساعت‌های جدیدتر گلکسی واچ سامسونگ فعال شد

پیش‌تر در ماه ژانویه کمپانی سامسونگ اعلام کرد که ساعت‌های هوشمند گلکسی واچ اکتیو 2 و گلکسی واچ 3 در بازار 31 کشور سراسر جهان بالاخره از قابلیت‌های الکتروکاردیوگرام (ECG) و نظارت بر فشار خون بهره‌مند خواهند شد. اگرچه انتشار چنین بیانیه‌ای از عرضه قریب‌الوقوع قابلیت‌های مذکور حکایت داشت؛ اما این ویژگی‌ها نهایتا امروز در دسترس کاربران قرار گرفتند.

به هرحال دیر رسیدن بهتر از هرگز نرسیدن است. فهرست کامل کشورهای دریافت‌کننده قابلیت‌های جدید بدین شرح است: اتریش، بلژیک، بلغارستان، شیلی، کرواسی، جمهوری چک، دانمارک، استونی، فنلاند، فرانسه، آلمان، یونان، مجارستان، ایسلند، اندونزی، ایرلند، ایتالیا، لتونی، لیتوانی، هلند، نروژ، لهستان، پرتغال، رومانی، اسلواکی، اسلوونی، اسپانیا، سوئد، سوئیس، امارات متحده عربی و انگلستان.

کاربران برای استفاده از این قابلیت‌ها صرفا به اپلیکیشن Samsung Health Monitor احتیاج دارند. کاربران ساکن کشورهای فوق اکنون با مراجعه به فروشگاه گلکسی استور قادر به دانلود این برنامه خواهند بود. همچنین کاربران پیش از آغاز استفاده از برنامه بایستی به‌روزرسانی نرم‌افزاری جدید برای دستگاه گلکسی واچ خود را نصب نمایند. در حال حاضر این به‌روزرسانی منتشر شده است. با این‌حال چنان‌چه بی‌صبرانه منتظر دریافت آپدیت جدید هستید؛ در این‌صورت با مراجعه به اپلیکیشن Galaxy Wearable می‌توانید انتشار به‌روزرسانی را به‌صورت دستی بررسی نمایید.

بایستی به‌خاطر داشت که مشخصه نظارت بر فشار خون پیش از استفاده نیازمند کالیبراسیون است. به منظور انجام این‌کار فشار خون خود را 3 نوبت از طریق ساعت و دستگاه اختصاصی سنجش فشار خون اندازه‌گیری کنید. سپس مقادیر اندازه‌گیری شده توسط دستگاه مستقل را درون برنامه ثبت نمایید. پس از انجام این‌کار به آسانی می‌توانید از اپلیکیشن روی اسمارت‌واچ خود استفاده کنید.

از زمان عرضه 2 ساعت هوشمند سامسونگ در سال گذشته قابلیت‌های ECG و نظارت بر فشار خون در وضعیت “عرضه در آینده نزدیک” قرار دارند. با این‌حال عرضه آن‌ها پس از مدت‌ها انتظار یقینا خوشایند خواهد بود. این قابلیت‌ها مشخصه‌هایی متمایزکننده برای ساعت‌های سامسونگ به‌شمار می‌روند؛ امکاناتی که اکثر ابزارهای پوشیدنی بازار از آن بی‌بهره هستند.

3 در مورد “قابلیت‌های ECG و سنجش فشار خون روی ساعت‌های جدیدتر گلکسی واچ سامسونگ فعال شد”

  1. دیگه گجت واسه همه‌چی پیدا میشه واسه فشار خون و قند خون و حتی تست کرونا هم اومده
    آخرزمونه بخدا

  2. وقتی اولش ازمون مقداردهی میخواد یعنی خودش نمیتونه دقیق اندازه گیری کنه
    فکر‌نمیکنه بشه از لحاظ پزشکی بهش استناد کرد بیشتر شبیه یه ابزاز تجاری و تبلیغاتیه

    2
    1
    1. پیش دکترشم که میری هر نتیجه ایی با توجه به سن مریض، جنسیت و سن و سال تفسیر متفاوتی داره
      این ساعت از کجا میخواد بدونه طرفش زنه یا مرده، بچس یا بزرکه؟؟ این اطلاعات رو باید اولش واردش کنی تا مطابق اون برات تفسیر کنه

      1
      1

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH