باز گوگل اپل را با فاصله زیاد پشت سر گذاشت و اول شد، اما در چه چیزی؟

طبق گزارش سال 2014 Millward Brown که به انتشار 100 تا از برترین برندها می‌پردازد، گوگل به عنوان ارزشمندترین برند روی کره زمین شناخته شد که ارزش تقریبا 158.9 میلیارد دلار دارد. این غول تکنولوژی با افزایش 40٪ در ارزش روبرو بوده و بخشی از این افزایش به خاطر گوگل گلس بوده است. گجت پوشیدنی که با قیمت 1500 دلار عرضه می‌شود.

امسال برای اپل با ارزش 147.9 میلیارد دلار که به مدت سه سال متوالی در رتبه اول قرار داشت، سال چندان خوبی نبود، زیرا رقیب سرسختش با اختلاف زیادی صدر نشین شد و اپل حتی با سر و صداهایی که از محصولات جدیدش براه افتاده به مقدار 20٪ کاهش اعتبار داشت. البته شاید با آمدن آیفونهایی مجهز به صفحه نمایش بزرگتر و البته اپل آی واچ، این روند کمی تغییر کند.

از دیگر حاضرین در این فهرست می‌توان به مایکروسافت در رتبه چهارم و ارزش 90.2 میلیارد دلار با افزایش 29٪، AT & T با افزایش 3٪ و ارزش 77.9 میلیارد دلار در رتبه هشتم و آمازون و افزایش 41٪ و ارزش 64.3 میلیارد دلار در رتبه دهم اشاره کرد.

برخی از اوپراتورهای موبایل هم در فهرست‌های منطقه‌ای ظاهر شده‌اند. مثلا در اروپا، T-Mobile دومین ارزشمندترین برند شد و China Mobile در آسیا همین رتبه را کسب کرده است.

در زیر گزارش منتشر شده و رتبه‌بندی برندها را می‌بینید:

brd

2 در مورد “باز گوگل اپل را با فاصله زیاد پشت سر گذاشت و اول شد، اما در چه چیزی؟”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH