شرکت Caviar از نسخه تشریفاتی آی‌پد پرو با تزئینات 1 کیلوگرمی از جنس طلا رونمایی کرد

شرکت Caviar در طراحی محصول جدید خود رویکردی واقعا تشریفاتی را در پیش گرفته و اینبار لوگوی اپل حک شده در قسمت پشتی آی‌فون‌ها و آی‌پدها با یک درخت سیب کامل جایگزین شده است. این درخت سیب از جنس طلا ساخته شده و بر روی پس‌زمینه‌ای از چوب تیره درخت سیب قرار گرفته است.

مدل سفارشی آی‌پد پرو موسوم به iPad Pro Grand Apple تنها در 1 نسخه تولید خواهد شد و مشتریان در صورت در اختیار داشتن بودجه هنگفت 184310 دلاری می‌توانند نسبت به خریداری آی‌پد پرو 11 (2020) یا آی‌پد پرو 12.9 (2020) و ظرفیت حافظه داخلی آن‌ها تصمیم‌گیری نمایند.

آی‌پد مدل Grand Apple با استفاده از 1 کیلوگرم طلای 18 عیار تزئین خواهد شد. این میزان طلا برای ترسیم یک درخت سیب در حال رشد روی میدانی طلایی مورد استفاده قرار خواهد گرفت. کلیه دستگاه‌های کلکسیونی جدید اپل دارای نقل‌قول‌هایی از مشهورترین رهبران کمپانی هستند.

دستگاه Grand Apple دربردارنده جملاتی ارزشمند از استیو جابز و تیم کوک است. این عبارات شامل “برای پیروی از قلب و شعور خود شهامت داشته باشید” از استیو جابز و “اجازه دهید لذت شما در یک ماجراجویی و نه در یک هدف دوردست تعریف شود” از تیم کوک هستند.

چنان‌چه معتقدید که استفاده از 1 کیلوگرم طلا برای ساخت محصولی تجملاتی کافی نیست؛ در این‌صورت بایستی بدانید که شرکت خاویار از 81 قطعه الماس طبیعی با قطر 3 میلی‌متر نیز بهره گرفته است. این الماس‌ها به‌عنوان میوه‌های درخت سیب بر روی شاخه‌های آن قرار گرفته‌اند.

نسخه تشریفاتی آی‌پد پرو موسوم به iPad Pro Grand Apple توسط شرکت خاویار تولید شده و برای تزئین آن از 1 کیلوگرم طلای 18 عیار و 81 قطعه الماس طبیعی استفاده شده است

سری Diamond Apple یکی دیگر از محصولات سفارشی شرکت خاویار به‌شمار می‌رود. این سری شامل مدل‌های آی‌پد پرو، آی‌فون 12 پرو و آی‌فون 12 پرو مکس است. این گجت‌ها نیز از ماهیتی مشابه مدل Grand Apple برخوردار هستند؛ با این‌حال قیمت آن‌ها به حدودا 10 هزار دلار تقلیل یافته است. استفاده از چوب واقعی درخت سیب پس‌زمینه‌ای زیبا و تاریک را برای درخت سیب آبکاری شده با طلا فراهم نموده است.

سری Diamond Apple ساخت شرکت خاویار شامل مدل‌های آی‌فون پرو و آی‌پد پرو است

در طراحی این گجت‌ها از 9 قطعه الماس طبیعی و نقل‌قول دیگری از تیم کوک به شرح “زندگی شکننده است و برای فردا هیچ تضمینی وجود ندارد. پس همین امروز تمام دارایی خود را به زندگی اختصاص دهید” استفاده شده است. از هر مدل آی‌فون و آی‌پد در سری Diamond Apple احتمالا 99 دستگاه تولید خواهد شد.

نهایتا شرکت خاویار مجموعه دیگری از آی‌فون‌ها و آی‌پدهای سفارشی موسوم به Gold Apple را عرضه خواهد کرد. در ساخت این گجت‌ها از الماس کمتر و چوب درخت سیب به میزان بیش‌تر و درخت سیب آبکاری شده با طلا استفاده شده است. این محصولات با برچسب قیمتی 6000 تا 8000 دلاری روانه بازار می‌شوند. همچنین بر اساس برنامه‌ریزی‌ها از هر مدل 99 دستگاه تولید خواهد شد.

شرکت خاویار در طراحی کلیه دستگاه‌های سفارشی جدید اپل از جملات حکیمانه استیو جابز و تیم کوک بهره گرفته است

2 در مورد “شرکت Caviar از نسخه تشریفاتی آی‌پد پرو با تزئینات 1 کیلوگرمی از جنس طلا رونمایی کرد”

  1. اینکه یه کیلو طلا داره بدون هیچ کاربردی به کنار
    چجوری میشه با این وزن باهاش کار کرد؟؟
    چرا باید یه تبلت بگیریم که دکوری باشه ??

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH