سامسونگ از تلویزیون‌های جدید سال 2021 خود شامل مدل‌های میکرو LED رسما رونمایی کرد

روز گذشته رویداد Unbox & Discover سامسونگ با محوریت معرفی تلویزیون‌های جدید این شرکت در فضایی مجازی برگزار شد و کمپانی کره‌ای به جزئیات مربوط به تلویزیون‌های سری 2021، ساندبار جدید سری Q و مشخصه Smart Trainer برای پلتفرم Samsung Health اشاره کرد.

خانواده تلویزیون‌های هوشمند سال 2021 سامسونگ شامل سری جدید تلویزیون‌های Neo QLED و مدل‌های جدید میکرو LED برای مشتریانی است که به‌دنبال دسترسی به تجربه نمایشی سینمایی و بدون مرز هستند.

تلویزیون‌های Neo QLED سامسونگ برای گیمرها و علاقه‌مندان به مقوله تناسب اندام بسیار مناسب هستند

شرکت سامسونگ در وهله نخست از تلویزیون‌های‌ سری Neo QLED خود در جریان نمایشگاه CES 2021 رونمایی کرد و بعدها قیمت‌گذاری عرضه محصولات این سری را موردتائید قرار داد. تلویزیون‌های Neo QLED در 2 رزولوشن 4K و 8K روانه بازار خواهند شد. مدل‌های 4K در اندازه‌های مختلف از 50 اینچ به بالا قابل دسترس خواهند بود؛ در حالی‌که مدل‌های 8K با اندازه‌های 65، 75 و 85 اینچی در دسترس خریداران قرار خواهند گرفت.

امروز شرکت سامسونگ به یادآوری چندین ویژگی جدید و جالب سری تلویزیون‌های Neo QLED برای طرفداران خود پرداخت. این تلویزیون‌ها برای نخستین بار در جهان از فناوری FreeSync Premium Pro شرکت AMD پشتیبانی خواهند کرد. این مشخصه در کنار Game Bar جدید سامسونگ، قابلیت Super Ultrawide Gameview، نرخ نوسازی 120 هرتزی و زمان پاسخ‌دهی پایین 5.8 میلی‌ثانیه‌ای موجب می‌شوند تا تلویزیون‌های Neo QLED جدید سامسونگ به گزینه‌ای مطلوب برای گیمرها در سال 2021 تبدیل شوند.

درعین‌حال علاقه‌مندان به قابلیت‌های تناسب اندام می‌توانند از مشخصه جدید Smart Trainer استفاده کنند. مشخصه Smart Trainer اخیرا به پلتفرم Samsung Health اضافه شده و اکنون این 2 ابزار در کنار یک دوربین به‌کار گرفته می‌شوند. این دوربین به‌صورت مجزا به فروش خواهد رفت. مشخصه مذکور به منظور تجزیه و تحلیل وضعیت بدن و ارائه بازخورد به‌صورت آنی حین انجام تمرین از هوش مصنوعی استفاده می‌کند.

امسال شرکت سامسونگ به‌دنبال عرضه هرچه گسترده‌تر تلویزیون‌های میکرو LED خود به بازار است

فناوری تلویزیون میکرو LED سامسونگ پیش از این در مدل‌های ویژه سبک زندگی مانند The Wall مورد بهره‌برداری قرار گرفت. اما امسال کمپانی به‌دنبال استفاده از فناوری میکرو LED با اشکال متعارف‌تر است. تلویزیون‌های میکرو LED جدید با نمایشگرهای 99 و 110 اینچی در پایان ماه برای خرید قابل دسترس خواهند بود. در اواخر سال نیز سامسونگ مدل‌های 76 و 88 اینچی را روانه بازار خواهد کرد.

فناوری 4Vue یکی از منحصربه‌فردترین ویژگی‌های سری جدید تلویزیون‌های میکرو LED سامسونگ به‌شمار می‌رود. این فناوری به مشتریان امکان می‌دهد تا صفحه‌نمایش تلویزیون را به حداکثر 4 بخش مستطیلی‌شکل یکسان تقسیم نموده و به تماشای محتوای 4 کانال به‌صورت همزمان بپردازند.

سامسونگ به‌دنبال به‌روزرسانی تلویزیون سبک زندگی خود موسوم به The Frame برای سال 2021 است

 سامسونگ به‌دنبال افزودن چندین به‌روزرسانی کلیدی به تلویزیون The Frame خود است. اکنون فضای ذخیره‌سازی تصویر از 500 مگابایت به 6 گیگابایت ارتقاء یافته است. چنین ظرفیتی امکان ذخیره‌سازی حداکثر 1200 عکس UHD از فروشگاه ArtStore را فراهم می‌کند. بعلاوه مدل 2021 تلویزیون The Frame اکنون دارای طراحی باریک‌تری بوده و ضخامت آن تنها برابر با 24.9 میلی‌متر است. همچنین کاربران به گزینه‌های جدید نصب از جمله Slim Fit Wall Mount دسترسی دارند.

سامسونگ به‌دنبال عرضه یک ابزار جانبی جدید موسوم به My Shelf برای تلویزیون The Frame در اواخر سال جاری است. این ابزار در مدل‌های رنگی مشکی، بژ، قهوه‌ای و سفید قابل دسترس بوده و با مدل‌های 55، 65 و 75 اینچی تلویزیون The Frame سازگاری خواهد داشت.

همچنین نمایشگر تعاملی سامسونگ موسوم به Samsung Interactive Display FLIP با اندازه‌ جدید نیز طی سال جاری معرفی خواهد شد. بدین‌ترتیب به‌زودی شاهد معرفی یک دستگاه 75 اینچی در کنار مدل‌های 55، 65 و 85 اینچی خواهیم بود.

2 در مورد “سامسونگ از تلویزیون‌های جدید سال 2021 خود شامل مدل‌های میکرو LED رسما رونمایی کرد”

  1. این تولیزیون های 85 اینچی رو باید توی کاخ گذاشت
    نه زورمون به قیمتش میرسه و نه جاشو داریم
    بزاریم توی خونه گردن درد میگیریم

  2. واقعا زیباست
    سامسونگ همیشه در تولیداتش به زیبایی ظاهری و کیفیت ساخت اهمیت میده و از همین در زمینه تبلیغات استفاده میکنه اما الجی از لحاظ قطعات و کیفیت تصویر خیلی بهتر از سامسونگه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH