کاهش شدید قیمت تبلت چهار هسته‌ای اچ پی

hp-slate-71

 خبری خوب برای دوستداران تبلت‌های اندرویدی بر روی شبکه اینترنت منتشرشده است که بر اساس آن شاهد کاهش شدید قیمت تبلت چهار هسته‌ای اچ پی خواهیم بود.

البته این کاهش قیمت تنها در ایالات‌متحده آمریکا به انجام خواهد رسید ولی احتمال فراوانی می‌رود که به‌زودی این محصول در سراسر جهان با این کاهش قیمت روبرو شود. شرکت هیولت پکارد که به نام اچ پی شناخته می‌شود، در اقدام خود برای جلب رضایت مشتریان، قیمت تبلت اسلیت 7 پلاس (HP Slate 7 Plus) را به میزان سی‌وسه درصد کاهش داد.

این تبلت که پیش‌ازاین برچسب قیمت 150 دلار آمریکا را بر روی خود می‌دید، با کاهش چشمگیر قیمت خود به رقم 100 دلار رسیده است که این امر برای کسانی که به دنبال تبلت‌های اندرویدی نیرومند و کم‌قیمت هستند، بسیار مسرت‌بخش خواهد بود. البته اگر بخواهیم دقیق‌تر به این موضوع اشاره‌ کنیم، باید بگوییم که این کاهش قیمت تنها شامل مدل Plus از سری slate 7 است که یکی از مدل‌های نیرومند موجود در این رده محسوب می‌شود.

hp-slate-7

این تبلت دارای یک پردازنده چهار هسته‌ای و نیرومند از نوع Cortex A7، محصول شرکت ARM است که سرعت کلاک این پردازنده برابر با 1 گیگاهرتز است. البته این پردازنده در امور پردازشی از کمک یک رم یک گیگابایتی از نوع SDRAM نیز بهره می‌گیرد که از سری DDR3 بوده و به‌خوبی به عملکرد دستگاه کمک می‌کند.

در این دستگاه 8 گیگابایت حافظه اطلاعاتی داخلی تعبیه‌شده است که می‌توان آن را با کمک کارت‌های Micro SD، به میزان 32 گیگابایت ارتقا داد. نمایشگر Hp slate 7 plus 7 اینچ اندازه داشته و از رزولوشن حداکثر 1024 در 600 پیکسل بهره می‌برد که رقم فوق‌العاده‌ای نیست ولی برای این قیمت جدید، مطلوب به نظر می‌رسد. همچنین این دستگاه از یک دوربین 2 مگا پیکسلی برای عکاسی و یک دوربین 0.3 مگا پیکسلی برای مکالمات تصویری بهره‌ می‌برد و انرژی تمامی موارد یادشده، توسط یک باتری 2800 mAh از نوع لیتیوم پلیمر تامین می‌شود. سیستم‌عامل نصب‌شده بر روی این تبلت نیز اندروید نسخه 4.2.2 مدل جلی بین است.

این دستگاه با کاهش قیمت فعلی می‌تواند به یک رقیب جدی در رده تبلت‌های چهار هسته‌ای ارزان‌قیمت تبدیل شود، در این رده و پیش‌ازاین موفق‌ترین محصولات موجود در بازار متعلق به شرکت ایسوس بودند که برترین تبلت‌های چهار هسته‌ای ارزان‌قیمت، شامل ایسوس ممو پد و گوگل نکسوس 7 می‌شد ولی باید ازاین‌پس این مدل را نیز به این رده افزود.

شایان‌ذکر است که این مدل رد بازار ایران بسیار کمیاب است ولی این کاهش قیمت ممکن است موجب ورود آن به بازار ایران در سطحی گسترده شود.

3 در مورد “کاهش شدید قیمت تبلت چهار هسته‌ای اچ پی”

  1. درود

    فکر نمی کنید در ارائه مشخصات اشتباه کردید ؟
    cortex a9
    Tegra 3
    800*1280
    5.0megapixel camera
    4000ma batry
    http://www.gsmarena.com/hp_slate7_plus-5882.php
    ضمنا این تبلت با اینکه در اواخر سال 2013 ساخته و ارائه شده از tegra3 اسمارت فونها 2 سال پیش از اون بهره می برندند استفاده کرده !
    به نظر شما اینقدر سروصدا داره کاهش قیمت این دستگاه !
    اصلا تو بازار ما موجوده !
    بابا Xperia Z2 نیست که با کاهش قیمتش یه عده خوشحال بشن !

    1. احمد محمدحسینی

      دوست من
      تبلتی که شما میگید نسل قبلیه این مدل هستش
      این مدل Hp slate 7 Plus هست
      و جدید تره
      مشخصاتش هم برای همین فرق داره

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH