سامسونگ گلکسی M12 با برچسب قیمتی 150 دلاری رسما معرفی شد

در سال 2019 شرکت سامسونگ با معرفی اسمارت‌فون‌های سری گلکسی A و گلکسی M فلسفه محصولات میان‌رده خود را تغییر داد. این برند کره‌ای در عوض عرضه اسمارت‌فون‌های ناقص و نیمه‌کاره اقدام به افزودن برخی امکانات ممتاز نظیر پیکره‌بندی دوربین سه‌گانه یا چهارگانه، باتری‌های غول‌پیکر، نمایشگر آمولد و مواردی از این‌دست به گوشی‌های میان‌رده خود کرد.

نامگذاری خانواده گلکسی A و گلکسی M با عدد 0 آغاز شده و تا 90 ادامه پیدا می‌کند. بزرگتر بودن این رقم معمولا به‌معنای مشخصات فنی پیشرفته‌تر گوشی است. روز گذشته برند کره‌ای از یک دستگاه اقتصادی جدید با نام گلکسی M12 در هندوستان رونمایی کرد. این هندست محصولی مقرون‌به‌صرفه با مشخصات جذاب است.

مشخصات سامسونگ گلکسی M12

موضوع جالب‌توجه اینکه سامسونگ گلکسی M12 از تراشه مدرن اگزینوس 850 بهره می‌گیرد. این تراشه 8 هسته‌ای یکی از جدیدترین تولیدات شرکت سامسونگ برای گجت‌های میان‌رده محسوب می‌شود. این نیمه‌هادی به‌همراه تراشه اگزینوس 880 5G به بازار عرضه شد؛ اما مورد دوم توجه کلیه مخاطبان را به سوی خود جلب کرد. گلکسی M12 در 2 پیکره‌بندی مختلف شامل 4 گیگابایت حافظه رم + 64 گیگابایت حافظه‌داخلی و 6 گیگابایت رم + 128 گیگابایت حافظه‌داخلی روانه بازار می‌شود. این اسمارت‌فون دقیقا همانند سایر میان‌رده‌های سامسونگ مجهز به درگاه کارت حافظه میکرو اس‌دی بوده و امکان ارتقاء آسان فضای ذخیره‌سازی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

گلکسی M12 مجهز به یک نمایشگر 6.5 اینچی LCD با رزولوشن اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی 90 هرتزی است. امسال سامسونگ بالاخره در بخش محصولات میان‌رده خود دست به اصلاحاتی زده و از نمایشگرهایی با نرخ نوسازی بالاتر بهره گرفته است. با بررسی پنل پشتی گوشی به وجود دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی، لنز فوق‌عریض 8 مگاپیکسلی، حسگر تشخیص عمق 5 مگاپیکسلی و دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی پی خواهیم برد. ورژن هندی گلکسی M12 با دوربین فوق‌عریض 8 مگاپیکسلی در مقایسه با ورژن جهانی این هندست مجهز به دوربین اولتراواید 5 مگاپیکسلی عملکرد بهتری خواهد داشت. برای عکاسی سلفی نیز کاربران می‌توانند از دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی تعبیه شده درون ناچ قطره‌ای شکل استفاده کنند.

استفاده از نوعی بافت مخصوص در قسمت پشتی گوشی به حمل آسان‌تر آن در دست کمک کرده و موجب کاهش استعداد این قسمت در جذب اثرانگشتان کاربر خواهد شد. نکته جالب‌توجه اینکه سامسونگ اسکنر اثرانگشت را به قسمت جانبی بدنه گوشی منتقل نموده و آن‌را با دکمه پاور ادغام خواهد کرد. چنین تصمیمی اخیرا از سوی چندین کمپانی تولیدکننده نیز اتخاذ شده است.

گلکسی M12 مجهز به یک باتری 6000 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت شارژ 15 واتی است. ظرفیت این باتری بسیار چشمگیر است؛ اما با توجه به محدودیت سرعت، شارژ کامل این باتری یقینا چندین ساعت زمان خواهد برد. این هندست مجهز به جک صوتی 3.5 میلی‌متری هدفون است؛ مشخصه‌ای که برخی اسمارت‌فون‌های پرچم‌دار نیز از آن بی‌بهره هستند.

قیمت‌گذاری و زمان عرضه

مدل 4/64 گیگابایتی گلکسی M12 با قیمت‌گذاری 10999 روپیه روانه بازار می‌شود؛ رقمی که تقریبا معادل 150 دلار/125 یورو است. مدل قدرتمندتر مجهز به 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه‌داخلی 13499 روپیه (حدودا 185 دلار/155 یورو) قیمت‌گذاری شده است. این اسمارت‌فون در مدل‌های رنگی مشکی، آبی و سفید از طریق وبسایت Amazon.in قابل دسترس است. فروش این محصول از روز 18 مارس (28 اسفند ماه) آغاز خواهد شد.

3 در مورد “سامسونگ گلکسی M12 با برچسب قیمتی 150 دلاری رسما معرفی شد”

  1. ۴ میلیون خرج‌گوشی با رم ۴ و داخلی ۶۴ و صفحه نمایش ال سی دی کنی خیلی ستمه خدایی
    با همین‌پول میشه یه شیائومی ۱۲۸ گرفت

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH