12 ماه بیمه ایران برای محصولات تحت گارانتی دیجی سرویس

دیجی سرویس تنها مجموعه‌ای در کشور است که  12 ماه بیمه ایران و بیمه سرقت موبایل را به صورت انحصاری برای تمامی مدل‌های تلفن همراه گارانتی شده به خریداران اختصاص می‌دهد.

مجموعه دیجی سرویس در سال 79 با هدف خدمت رسانی به مشتریان اولین مرکز خدمات خود را راه اندازی کرد. این مجموعه در گذر زمان توانسته است؛ شعب خود را در تهران، اهواز ،اصفهان و… گسترش دهد.

ارائه خدمات ویژه توسط دیجی سرویس

بنابراین ما برای ملموس کردن این نقاط تمایز برای مشتریان و ارائه ارزش‌هایی فراتر از رقبا برای گوشی‌های خود 18 ماه گارانتی موبایل در نظر گرفته ایم. از آذرماه ۹۹ گوشی‌هایی که دارای گارانتی دیجی سرویس هستند؛ در مقابل تهدیداتی مانند سرقت، آسیب دیدگی و شکستگی، خسارت سخت افزاری، آتش‌سوزی، سوختگی و… تحت پوشش کامل بیمه ایران قرار می‌گیرد.

چشم انداز دیجی سرویس

مجموعه دیجی سرویس در حال حاضر جزِ سه مجموعه برتر در زمینه واردات موبایل و لوازم دیجیتال است. همچنین قصد دارد در آینده نزدیک به رتبه اول از لحاظ میزان واردات دست پیدا کند.

دیجی سرویس بناست در سال جدید در راستای ارائه خدمات بهتر و ایجاد یک رابطه برد برد با ذی نفعان، کیفیت خدمات خود را افزایش دهد. برای مثال مجموعه ما قصد دارد مدت زمان ارسال کالا را تا سی درصد کاهش دهد. همچنین زمان تعمیر  دستگاه‌های الکترونیکی و خدمات رسانی را نیز کم کند.

با توجه به اینکه هدف همگی ما، افزایش رضایتمندی مشتریان است؛ تیم فنی دیجی سرویس برای سهولت در خرید، سیستم فروش آنلاین B2B را راه اندازی کرد.

به این وسیله می‌توانیم با استفاده از فناوری اطلاعات نقش تعیین کننده‌ای در پشتیبانی از نیازمندی‌های فروش و تسریع فرآیندهای کسب و کار  بر عهده داشته باشیم. همچنین چهارچوب‌ها و استانداردهایی را راه اندازی کرده‌ایم که با استفاده از آن‌ها بتوانیم در تدوین و اجرای فرآیندهای پشتیبانی کسب و کار سریع‌تر از رقبا حرکت کنیم.

ارائه خدمات عالی به مشتریان در کسب و کار‌های کوچک و بزرگ در دنیا به سرعت در حال رشد است. ارائه خدمات پشتیبانی رضایت بخش به مشتریان، در مقایسه با کسب و کار‌های مشابه، یکی از نقاط تمایز دیجی سرویس است. این مجموعه با ایجاد این تمایز باعث ایجاد وفاداری و علاقه‌مندیِ مشتریان نهایی، به برند دیجی سرویس و  کسب و کار شما می‌شود.

دیجی سرویس شعبه اصفهان را افتتاح کرد

مجموعه دیجی سرویس شعبه اصفهان خود را افتتاح کرد. این چهارمین شعبه از مراکز خدمات دیجی سرویس است که روز چهاردهم اسفند ماه افتتاح شد.

خدمات ارائه شده مرکز خدمات اصفهان

این مرکز  دستگاه شما را به طور رایگان از در منزلتان دریافت کرده. تعمیر می‌کند و به طور رایگان به دست شما می‌رساند. تنها هزینه قابل پرداخت شما هزینه تعمیر  قطعات است. این مجموعه وظیفه خود می‌داند که از قطعات اصلی و اورجینال در تعمیرات خود استفاده کند و دارای گارانتی اصالت کالا خواهد بود. همچنین کارشناسانی که در این مرکز خدمات مشغول به فعالیت هستند؛ همگی از متخصصان با مهارت این حوزه هستند.

دستگاه معیوب شما در کمتر از 24 ساعت تعمیر خواهد شد و به دست شما می‌رسد. کالاهای تعمیر شده تا یک ماه ضمانت دارند.

مشتریان می‌توانند با مراجعه به سایت دیجی سرویس و یا تماس با شماره‌ تلفن‌های مراکز خدمات ما از مشاوره تعمیرات رایگان بهره‌مند شوند. علاوه بر این مرکز خدمات دیجی سرویس برای رفاه بیشتر حال مشتریان خود، پرداخت قسطی هزینه تعمیرات را راه اندازی کرده است.

ساعت کاری مرکز خدمات  اصفهان

مرکز خدمات دیجی سرویس شعبه اصفهان در سیتی سنتر، آتریوم مرکزی پلازا قرار دارد. این مرکز از ساعت ده صبح تا 8 شب فعال بوده و مشغول به خدمات رسانی است.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

3 در مورد “12 ماه بیمه ایران برای محصولات تحت گارانتی دیجی سرویس”

  1. بیمه خیلی خوبه اما قبل از خرید شرایط ارائه خدمات در صورت بروز مشکل رو حتما بخونید
    بیمه هیچوقت پول گوشی نو رو بهتون نمیده حتما 10 تا 20 درصد فرانشیز کم میکنه اونم در بهترین حالت و البته اگه اینچنین خدماتی رو با قیمت مناسب بده واقعا خوبه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH