لو رفتن مشخصات جدیدترین گوشی نوکیا

nokia-x-series-white-apps-2-970x0

همگان امید داشتند تا نوکیا در اولین اسمارت فون اندرویدی خود، از مشخصات بالایی استفاده کرده و یک تلفن همراه رده‌بالا را روانه بازار کند، اما باعرضه نوکیا X، امید همه ناامید شد!

اما هم‌اکنون اطلاعات جدیدی در خصوص دومین گوشی اندرویدی نوکیا منتشرشده است، X2 گوشی است که توانایی خود را در برخی بنچمارک ها به نمایش گذاشته است.

این اطلاعات که در سایت Antutu درج‌شده است نشان می‌دهد که نوکیا ایکس ۲، دارای پردازنده‌ای دو هسته‌‌ای است که قدرتی معادل 1.190 گیگاهرتز را به کاربر ارائه می‌کند. اگرچه درگذشته شایعاتی مبنی بر اینکه پردازنده این گوشی ۴ هسته‌ای بوده و از سوی شرکت کوالکام باقدرتی معادل 1.2 گیگاهرتز عرضه خواهد شد، وجود داشت. اما به نظر می‌رسد که آن شایعات خیلی درست نبوده است. این بنچمارک همچنین به رابط مستقل گرافیکی این گوشی (Aderno 305) و رم ۱ گیگابایتی آن نیز اشاره می‌کند. تمامی این‌ها در کنار ۴ گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد.

nokia-x2-2-625x625

این مدل همانند نمونه قبلی خود، دارای صفحه‌نمایشی 4.3 اینچی همراه باکیفیت 800 × 480 پیکسل خواهد بود. البته سایز صفحه‌نمایش نوکیا ایکس، 4 اینچ است. ایکس ۲، قابلیت پشتیبانی از دو سیم‌کارت را خواهد داشت.

اطلاعات درز کرده نشان می‌دهد که ایکس ۲ در پشت خود دارای دوربینی باقدرت ۵ مگا پیکسل و در جلوی خود دوربینی باقدرت 0.3 مگا پیکسل را به کاربرانش ارائه می‌کند. البته به نظر می‌رسد کارایی هر دو دوربین نسبت به مدل قبلی بهبودیافته باشد.

امتیازی که X2 به عنوان یک گوشی میان رده از این بنچمارک گرفته است معادل 11827 بوده است!

1 در مورد “لو رفتن مشخصات جدیدترین گوشی نوکیا”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH