پیش‌بینی قیمت دیجی‌بایت پس از سال 2021

دیجی بایت این روزها شرایط بدی نداشته و با نوسانات کم در حال طی کردن مسیری است که در این چند سال برای خود ترسیم کرده است.

اولین و قدیمی‌ترین پیش بینی قیمت دیجی بایت گزارشی است که طی آن Coinliker منتشر کرد. در آن گزارش آمده بود که دیجی بایت تا ژوئن سال 2023 قیمتی در حدود 3.5 دلار خواهد داشت.

اما آیا می‌شود به این تحلیل اعتماد کرد؟! خب اگر دیجی بایت به این قیمت برسد، ارزش بازار آن تقریبا چیزی حدود 100 میلیارد خواهد شد. اگر این اتفاق بی‌افتد دیجی بایت وارد لیست 10 ارز دیجیتال برتر دنیا خواهد شد.

شرایط فنی دیجی بایت بسیار بهتر از سایر ارزهای دیجیتال است. بنابراین اگر این اتفاق بی‌افتد، یکی از ارزهای دیجیتال برتر و ایمن دنیا، به جمع 10 ارز برتر پیوسته است و این اتفاق خوبی خواهد بود. به طور مثال معاملاتی که لایتکوین در 2.5 دقیقه مدیریت می‌کند را دیجی بایت فقط در 15 ثانیه پردازش می‌کند. پس اگر تیم بازاریابی دیجی بایت درست عمل کرده و بتواند مسیر و نقشه راه خود را طبق برنامه ریزی‌اش پیش ببرد، رسیدن به پیش بینی Coinliker اصلا بعید نخواهد بود.

یکی از تحلیلگران بازار در این خصوص می‌گوید که دیجی بایت طی سال‌های آینده به راحتی قیمت 20 دلار را خواهد دید. اگر این اتفاق بی‌افتد سرمایه کل دیجی بایت حدود 220 میلیارد دلار خواهد شد و آن را به ارزشمنترین ارز رمزنگاری شده دنیا تبدیل می‌کند.

او معتقد است که در بهترین حالت ارزش دیجی بایت باید به یک هزارم بیت‌کوین برسد. به طور مثال اگر ارزش بیت‌کوین 10 هزار دلار است، دیجی بایت باید حداقل 10 دلار باشد. البته شرایط فعلی بازار نشان می‌دهد که این پیش بینی اصلا درست و صحیح نبوده و با قیمت فعلی بیت کوین؛ یعنی 60 هزار دلار، دیجی بایت باید الان قیمتی حدود 60 دلار داشته باشد ولی در اعدادی نظیر 0.06 دلار معامله می‌شود!

البته شکی وجود ندارد که صعود بیت کوین حالت طبیعی نداشته و در پی اتفاقات عجیب و غریبی نظیر فشارهای ایلان ماسک و توییت‌های آن این رالی صعودی را آغاز کرد!

3 در مورد “پیش‌بینی قیمت دیجی‌بایت پس از سال 2021”

  1. فرید ایزدی

    الان وقت خروج سرمایه اس بعد از ریزش وقتی همه در حال فروش بودن شما بخرید
    البته بعدش دوباره خرید

  2. یعنی واقعا ممکنه الان سرمایه گذاری کنیم و سال ۲۰۲۳ چند برابر به نرخ روز دلار سود کنیم؟؟
    تضمینی وجود داره واسش؟

  3. میثم اخوان

    این پیش بینی ها همیشه پر از اما و اگره
    کلیت ارز دیجیتال واسه ادمای ریسک پذیر
    ممکنه یه شبه پولدار شی یا یه شبه به خاک سیاه بشینی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH