ساعت هوشمند وان‌پلاس واچ با نمایشگر 1.4 اینچی و قیمت‌گذاری پایه 159 دلاری معرفی شد

پس از سال‌ها انتظار طولانی بالاخره کمپانی وان‌پلاس از نخستین اسمارت‌واچ خود رونمایی کرد. مطابق پیش‌بینی‌ها این ساعت هوشمند با نام وان‌پلاس واچ معرفی شده و مجهز به بدنه براق از جنس استیل ضدزنگ و یک نمایشگر اولد 1.39 اینچی با چگالی پیکسلی 326ppi است. این ساعت تنها در یک سایز 46 میلی‌متری به بازار عرضه شده و مجهز به شیشه محافظ از جنس سافایر (یاقوت کبود) است. 2 دکمه برای کنترل لمسی ساعت در سمت راست بدنه آن تعبیه شده است.

وان‌پلاس واچ برای پاسخگویی به نیازمندی‌های تمرینی کاربران از قابلیت ردیابی بیش از 110 فعالیت ورزشی مختلف از جمله شنا برخوردار است. دریافت گواهی‌های حفاظتی 5ATM و IP68 تضمین‌کننده مقاومت بالاتر دستگاه در برابر نفوذ آب و گردوغبار خواهد بود. همچنین کاربران به مجموعه استانداردی از امکانات شامل سنجش ضربان قلب، اندازه‌گیری میزان اشباع اکسیژن خون، ردیابی خواب و نظارت بر استرس برخوردار است.

از جنبه امکانات ارتباطی نیز وان‌پلاس واچ مجهز به اتصال وای‌فای داخلی، بلوتوث و GPS است. همچنین این اسمارت‌واچ مجهز به 1 گیگابایت رم و 4 گیگابایت حافظه‌داخلی است (از این میزان 2 گیگابایت در دسترس کاربران قرار می‌گیرد). از جنبه نرم‌افزاری نیز وان‌پلاس واچ مجهز به سیستم‌عامل اختصاصی RTOS است. کاربران با وجود این اسمارت‌واچ قادر به تعامل با اعلان‌ها، برقراری تماس‌های هندزفری و کنترل پخش موسیقی خواهند بود.

وان‌پلاس در تبلیغات خود اعلام کرده که باتری وان‌پلاس واچ در صورت استفاده عادی برای مدت 2 هفته شارژدهی خواهد داشت. این دستگاه وان‌پلاس به لطف پشتیبانی از فناوری Warp Charge با تنها 20 دقیقه اتصال به شارژر انرژی موردنیاز برای استفاده 1 هفته‌ای را کسب خواهد کرد. فرآیند شارژ ساعت از طریق یک آداپتور شارژر با 2 پوگوپین انجام می‌شود.

وان‌پلاس واچ در مدل‌های رنگی نقره‌ای و مشکی با قیمت خرده فروشی 159 دلار/ 159 یورو/ 16999 روپیه روانه بازار می‌شود. نخستین مرحله فروش این محصول از روز 14 آوریل (25 فروردین ماه) آغاز می‌شود. کمپانی چینی همچنین در تبلیغات خود به مدل ویژه‌ای از وان‌پلاس واچ موسوم به Cobalt Limited Edition با رنگ‌آمیزی طلایی اشاره کرد. بر اساس برنامه‌ریزی‌ها این محصول در اواخر سال جاری به بازار عرضه خواهد شد. به منظور مشاهده تیزر تبلیغاتی وان‌پلاس واچ کافیست اینجا کلیک کنید.

2 در مورد “ساعت هوشمند وان‌پلاس واچ با نمایشگر 1.4 اینچی و قیمت‌گذاری پایه 159 دلاری معرفی شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH