اسمارت‌فون ردمی نوت 10 5G در پایگاه داده TENAA رویت شد

یک هندست با نام احتمالی ردمی نوت 10 5G اخیرا در وبسایت TENAA رویت شده است. اگرچه کارشناسان موفق به کشف فهرست اصلی مربوط به این اسمارت‌فون نشده‌اند؛ اما یک خبرچین مشهور در شبکه اجتماعی Weibo با نام مستعار Digital Chat Station موفق به کشف تصاویر و مشخصات اصلی این گجت شده است. بنابراین صحت اظهارات وی امری محتمل به‌نظر می‌رسد. مهم‌تر از همه اینکه گواهینامه TENAA نشان می‌دهد که برند ردمی واقعا به‌دنبال عرضه این اسمارت‌فون در آینده‌ای نزدیک است.

با این‌حال میان مشخصات اعلام شده در فهرست و مدل اخیرا معرفی شده ردمی نوت 10 5G تفاوت‌های اندکی به چشم می‌خورد. این هندست کماکان دارای الگوی طراحی مشابهی بوده و از یک نمایشگر 6.5 اینچی IPS با نرخ نوسازی 90 هرتزی، باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی و دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی بهره می‌گیرد. اما سرعت شارژ اعلام شده در فهرست برابر با 22.5 وات است. مدل جهانی این هندست با قابلیت شارژ 18 واتی معرفی شد.

این موضوع احتمالا بدان معناست که گواهینامه TENAA متعلق به ورژن چینی ردمی نوت 10 5G است. بنابراین این هندست به‌زودی در بازار چین عرضه خواهد شد. همچنین در این فهرست به شارژری اشاره شده که غالبا به‌همراه گوشی‌هایی با قابلیت شارژ 18 واتی عرضه می‌شوند. شیائومی با انجام این‌کار قصد داشته تا از طریق فروش محبوب‌ترین شارژر 22.5 واتی در عوض تولید شارژرهای مجزا برای کلیه هندست‌های خود، هزینه‌های تولید را کاهش دهد. تنها گذر زمان مشخص خواهد کرد که آیا محتوای این فهرست با عرضه احتمالی ورژن جهانی ردمی نوت 10 5G در ماه آوریل مطابقت خواهد داشت یا خیر.

تصاویر دریافتی از فهرست TENAA

1 در مورد “اسمارت‌فون ردمی نوت 10 5G در پایگاه داده TENAA رویت شد”

  1. بیاد یا نیاد فرقی نداره کی اینو میخره… چینی بخریم که با ترس و لرز باهاش کار‌کنیم و همش نگران باشیم نکنه خراب شه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH