مایکروسافت از 2 کنترلر بی‌سیم جدید برای کنسول‌های ایکس‌باکس خود رونمایی کرد

چنان‌که کنترلرهای بی‌سیم پیش‌فرض ایکس‌باکس از نظر شما بسیار ساده هستند؛ در این‌صورت اکنون بایستی بدانید که شرکت مایکروسافت از 2 مدل کنترلر بی‌سیم جدید با اسامی Electric Volt و Daystrike Camo Special Edition رونمایی کرده است.

یکی از مقامات مایکروسافت با نام ناوین کومار ضمن توضیحاتی خاطرنشان می‌کند: “ما همچنان به توسعه خانواده کنترلرهای بی‌سیم ایکس‌باکس ادامه می‌دهیم. هدف ما ارائه کنترلرهایی با قالب طراحی جدید به طرفداران و تنوع‌بخشی به گزینه‌های پیش روی کاربران است. به باور ما این کنترلرهای جدید موجب تمایز شما از سایر طرفداران ایکس‌باکس خواهند شد. این کنترلرها با طراحی بصری متفاوت و جذاب و ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود عملکرد مطلوب‌تری را ارائه خواهند داد. امروز ما بابت معرفی 2 کنترلر جدید ایکس‌باکس برای اضافه شدن به کلکسیون شخصی کاربران خود هیجان‌زده هستیم.”

کنترلرهای جدید شامل موارد زیر هستند:

  • کنترلر بی‌سیم ایکس‌باکس موسوم به Electric Volt

این مدل همانند کنترلرهای Shock Blue و Pulse Red دارای الگوی طراحی چندرنگ بوده و از رنگ‌آمیزی زرد رزین بهره می‌گیرد. مایکروسافت ادعا می‌کند که این رنگ‌آمیزی هنوز در سخت‌افزار ایکس‌باکس رویت نشده است. کنترلر بی‌سیم جدید Electric Volt از روز 27 آوریل (7 اردیبهشت ماه) با قیمت‌گذاری 64.99 دلاری در اکثر فروشگاه‌های ایکس‌باکس در سراسر جهان قابل دسترس خواهد بود.

  • کنترلر بی‌سیم ایکس‌باکس با نام Daystrike Camo Special Edition

این کنترلر جدید پس از مدل‌های Night Ops Camo و Arctic Camo Special Edition سومین مدل از سری Camo مایکروسافت به‌شمار می‌رود. اما این محصول نخستین مدل از آخرین نسل کنترلرهای ایکس‌باکس محسوب می‌شود. مایکروسافت خاطرنشان می‌کند که این کنترلر از پالت رنگی قرمز تیره، مشکی و خاکستری بهره گرفته و دارای ساختار بافتی در سراسر سطح فوقانی بامپرها است. استفاده از این سبک طراحی در یک کنترلر Camo پیش از این بی‌سابقه بوده است.

کنترلر بی‌سیم جدید Daystrike Camo Special Edition از روز 4 مه (14 اردیبهشت ماه) با قیمت‌گذاری 69.99 دلاری از طریق اکثر فروشگاه‌های ایکس‌باکس در سراسر جهان قابل دسترس خواهد بود.

2 در مورد “مایکروسافت از 2 کنترلر بی‌سیم جدید برای کنسول‌های ایکس‌باکس خود رونمایی کرد”

  1. غزل ابراهیمی

    اینکه کار جدیدی نیست کاری که مایکروسافت کرده خیلی خوبه
    بازیاشو با پی سی مشترک کرده
    از همه نظر ایکس باکس از پلی استیشن سره

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH