سوپر گوشی ال‌جی G3 به صورت رسمی معرفی شد! (به همراه مشخصات کامل)

lg-g3

سرانجام و پس از مدت‌ها بحث و گمانه زنی درباره پرچم‌دار جدید ال‌جی یعنی گوشی جی 3 (G3) این گوشی ساعاتی پیش به صورت رسمی در شهر لندن معرفی شد. این محصول جدید کمپانی کره‌ای که به یک نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن خارق العاده 2560 در 1440 پیکسل مجهز است، موفق به تعریف چگالی پیکسلی جدید برای گوشی‌های هوشمند شده است و با 534 پیکسل در هر اینچ، پا را بسیار فراتر از تعریف صفحه نمایش‌هایی چون رتینا گذاشته است.

برجسته‌ترین مشخصات در G3 جدید شامل موارد زیر است:

  • نمایشگر 5.5 اینچ Quad HD با ۵۳۸ پیکسل در اینچ و ۴ برابر وضوح بیشتر نسبت به نمایشگرهای HD و دو برابر وضوح بیشتر نسبت به نمایشگرهای Full HD
  • دوربین ۱۳ مگاپیکسل +OIS یا (Optical Image Stabilizer Plus) با قابلیت تحول‌ یافته فوکوس خودکار لیزری که می‌تواند تصاویر تیز و خیره‌کننده‌ای را در کسری از ثانیه، که توسط دوربین‌های قبلی نیاز بود، ثبت کند.
  • بدنه براق فلزی مانند در قاب پشت که سبک‌وزن و بدون جذب اثر انگشت است
  • شکل قوسی معلق که حس راحتی در دست دارد و از طراحی مبتکرانه‌ای با میراث کلید پشت برخوردار است
  • رابط کاربری گرافیکی با طراحی مجدد  و با مفهوم “ساده یعنی هوشمندی جدید” در G3

طراحی موسوم به قوس معلق در G3 که البته با مدلی چون جی فلکس کاملا متفاوت است، با قوس ارگونومیک و کناره‌های باریک، گرفتن در یک دست را راحت می‌کند. کلید پشت همچنان در زبان طراحی ال‌جی استفاده می‌شود اما این بار با طراحی جدید کلید روشن/خاموش و کلید تنظیم صدا و همین طور کیفیت مواد و پرداخت نهایی مرغوب‌تر مورد استفاده قرار گرفته است. پوشش فلزی شیک با پرداخت مات در زیر نمایشگر و با طراحی متالیک در پشت که ظاهر G3 را بدون جذب اثر انگشت حفظ می‌کند و در ۵ رنگ زنده ارائه خواهد شد: مشکلی متالیک، سفید ابریشمی،طلایی براق، بنفش و قرمز.
البته اگر ال‌جی مانند گوشی جی فلکس از قاب خود ترمیم برای این گوشی نیز استفده می‌کرد، به طور حتم بر جذابیت‌های G3 می‌افزود. ضمن اینکه در طراحی این مدل، متاسفانه خبری از ضد آب بودن نیست اما توانایی دسترسی به باتری فراهم شده است.

دوربین ۱۳ مگاپیکسل +OIS در G3 برای ثبت سریع لحظات خاصی که در زندگی اتفاق می‌افتند، طراحی شده است؛ نه فقط لحظاتی که ما الزاما می‌خواهیم رخ دهند. این ایده با قابلیت مبتکرانه فوکوس خودکار لیزری در G3 ممکن شده است؛ اولین نوع در صنعت گوشی هوشمند! این فناوری به G3 امکان می‌دهد تا بهترین لحظات، حتی درشرایط کم‌نور، ثبت شوند؛ آن هم با سنجش فاصله بین سوژه و دوربین با استفاده از اشعه لیزر. بنابراین، دیگر از پسرتان که در حال زدن اولین گلش در بازی فوتبال است، تصاویر مات نخواهید گرفت و یا به این دلیل که دوربین شما نتوانسته ‌است با سرعت کافی تصمیم به فوکوس بگیرد، نمای کودک نوپای خود را در زمین بازی از دست نمی‌دهید. ال‌جی G3 با ترکیب فناوری پرطرفدار و اثبات‌شده +OIS، که اولین بار در G Pro 2 ایجاد شد، با اطمینان کامل بر روی اشکالات تصویر انگشت می‌گذارد و آن‌ها را بر طرف می‌کند.

علاوه بر این، ال‌جی فرایند واقعی ثبت این تصاویر خاص را ساده کرده است. به جای این که مجبور یاشد بر روی سوژه در حالت پیش‌نمایش فوکوس کنید و کلید شاتر را فشار دهید، با G3، بر روی سوژه ضربه می‌زنید تا همزمان کلید شاتر زده ‌شود. همچنین، دوربین جلوی 2.1 مگاپیکسل در G3 از چندین قابلیت بهبود یافته برخوردار است؛ مانند حسگر تصویر و دیافراگم بزرگتر برای عبور بیشتر نور و ثبت سلفی‌ها (تصویر گرفتن از خود) با ظاهری بهتر. یک تحول منحصربه‌فرد نیز به سلفی‌های زمان‌بندی‌شده و استاندارد افزوده شده است که کنترل حرکت است. وقتی برای ثبت تصویر آماده شدید، کافیست دستتان را مشت کنید تا G3 این حالت را تشخیص دهد و شمارش معکوس ۳ ثانیه‌ای خودکار را آغاز کند.

برای ویدئو، G3 کیفیت صدای عالی را با میکروفون‎های اصلی ارایه می‌دهد که محیط را می‌سنجد تا تشخیص دهد میزان صدای بهینه برای واضح‌ترین ضبط چقدر است. با بلندگوی یک وات تعبیه‌شده با Boost AMP، کاربران می‌توانند از ویدئوها و موسیقی با صداهای غنی‌تر و تون‌های واضح‌تری لذت ببرند. همچنین این مدل توانایی ضبط ویدئو با کیفیت 4k را نیز داراست.

lg-g3.

مشخصات اصلی:

  • تراشه: کوالکومSnapdragon™ 801 (تا ۲٫۵ گیگاهرتز چهار هسته‌ای)
  • نمایشگر: ۵٫۵ اینچ Quad HD IPS
  • حافظه: ۱۶/۳۲ گیگابایت eMMC ROM / 2/3 گیگابایت RAM / کارت حافظه میکرواس‌دی (تا ۱۲۸ گیگابایت)
  • دوربین: دوربین پشت ۱۳ مگاپیکسل با +OIS و فوکوس خودکار لیزری/ دوربین جلو ۲٫۱مگاپیکسل
  • باتری: ۳ هزار میلی‌آمپر (جداشدنی)
  • سیستم‌عامل: اندروید ۴٫۴٫۲ کیت‌کت
  • ابعاد: 146.3×74.6×8.9 میلی‌متر
  • وزن: 149 گرم
  • امکانات ارتباطی: Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac, Bluetooth Smart Ready (Apt-X), NFC, SlimPort, A-GPS/Glonass, USB 2.0
  • رنگ: مشکی متالیک، سفید ابریشمی، طلایی براق، بنفش، قرمز

20 در مورد “سوپر گوشی ال‌جی G3 به صورت رسمی معرفی شد! (به همراه مشخصات کامل)”

  1. بسیار عالی است من که منتظر ال جی ٣ میمانم تابیاد بازار میخرم ، زیبا و قدرتمند از این بهتر نمیشود ، ایکاش زود بیاد ……

  2. عالیه !واقعا عالیه ! بخصوص دوربنش که دیگه هیچ جای حرفی باقی نذاشته .دوربینش هم لرزشگیر اپتبکال داره وهم از لیزر استفاده کرده .پرچمدارهای بقیه برندها این دو مورد رو ندارند .
    طراحیش که فوقالعادست ، بالاترین کیفیت صفحه نمایش ، رابط کاربری جدید ، ترکیب پلی کربنات و فلز…
    واقعا معرکه است !

  3. الجی در این مدل نو آوری نداشته
    و در مقابل حریفان قدر
    Z2
    M8
    هیچ حرفی نداره
    خروجی هدفون و بازر هردو ضعیفن
    گوشی های رقیب هر دو باندهای ده دسیبل دارن اونم دو تا
    پردازنده که 801 هنوز…
    بدنه ی پلاستیک
    قیافه ی تکراری
    تا چند وقت دیگه گوشی های قدرتمند تر رونمایی میشن
    M8 Prime
    اسنپدراگون 805
    صفحه Qhd
    دوربین قوی و فوکوس هوشمند
    باندهای قوی تر
    بدنه ی فلزی
    ضد آب و…
    Z3
    صفحه ی Qhd
    دوربین همچنان عالی و بی نقص
    باندهای عالی
    ضد آب
    جنس بدنه PVD
    اسنپدراگون 805
    و طراحی جدید
    با کمی نگاه کردن و تفکر میفهمیم الجی عمر کوتاهی داره

    1. در مورد اینکه نواوری نداشته مخالفم من در قسمتهای پایین یه سری از مشخصاتش رو گفتم و بهخصوص رابط کار بری این گوشی خیلی پیشرفت کرده و هم پرامکانات شده هم دلربا…ولی در مورد عمرش من هم فکر میکنم حق با شماست,البته sony Z3 فکر نمیکنم به این زودیا بیاد واحساس میکنم برای سال 2015 بیاد ولی در مورد htc one m8 prime با همین مشخصاتی که شما گفتید مثل اینکه قرار بیاد البته samsung galaxy note 4,s5 prime هم احتمالن همانند m8 prime محصول septambre 2014 خواهند بود…
      البته اینا همه فرضیه هستند ولی جدیدا شایعات به واقعیت خیلی نزدیک شدند…
      خودم به شخصه به htc one m8 خیلی علاقه دارم وبنظرم در زیبایی و ساخت فرمانرواست ولی نسبتا از لحاظ دوربین و بخصوص امکانات نرم افزاری هوشمند از G3 عقب هست و امیدوارم در نسخه prime علاوه بر امکانات بالا تنها به سادگی sens فکر نکنه و امکانات نرم افزاری خوب هم قرار بده…البته sony z2 هم گوشی خوبی هست ولی طبق اطلاعم هنوز فروش سراسری نداشته و حداقل تو ایران نیست (شایدم من اشتباه میکنم)…در مورد galaxy s5 هم صحبت نمی کنم چون به خاطرِ 5 نسل دیزان و کیفیت ساختِ تکراری,پلاستیکی و بَد حداقل در مقابل باقی پرچمدارا حرفی واسه گفتن نداره هرچند امکانات داشته باشه…((نظرِ شخصی و سلیقه ی خودم البته بدون تعصبِ کورکورانه به برندِ خاص))

  4. من قبلایه گوشی رده بالای سونی داشتم حالانمیگم چه مدلی
    حالا یه گوشی الجی خریدم واقعامحشرههههه
    سونی مقابل الجی هیچییی نداره

  5. در حالی که هنوز جی 2 شاه بازاره جی 3 اومده
    دیگه دوره سامسونگ و سونی و اچی تی سی تموم شده

    البته اگه مردم تعصب رو بزان کنار و حاضر بشن بهترین محصول رو انتخاب کنن

    1. امیررضا اقبالدوستahmadamir

      البته اونجوریا که میگی نیست سونی و سامسونگ و اچ تی سی هم فوق العادن و در حد الجین.

      1. نگاه کن این گوشی بعد از پرچمدرا معرفی شده
        باید قوی تر باشه
        ولی جز صفحه حرفی واسه گفتن نداره
        ام هشت و زد تو
        از خیلی جهات سرترن
        بدنه و کیفیت ساخت
        باندهای استریو
        خروجی هدفون
        مقاومت
        در مورد سونی به اینجا ختم نمیشه
        ضد آب
        دوربین بیست
        کیفیت نمایشگر عالی تا جایی که چشم زیبایی رو درک میکنه
        رنگ های واقعی
        طول عمر باطری
        و باطری قدرتمند تر

        1. امیررضا اقبالدوستahmadamir

          از لحاظ دوربین جی3 سرتر از بقیه هست میتونید عکس ها رو در فون آرنا ببینید که چقدر بی نظیر عمل کرده.
          شما جی3 رو تست نکردید پس نباید بگید که رنگهاش واقعی نیست.
          باطری جی3 مثل زی2 فوق العادست و اگر هم که زی2 بهتر باشه اختلاف باتریشون کم هست.
          کیفیت صدای جی3 قابل مقایسه با زی2 نیست.صدای یک وات داره که تا 1.5 وات هم میتونه تولید کنه.
          سخت افزارش برای امسال بسه ما که نمیخوایم سفینه بفرستیم فضا تا چند سال آینده بازی هایی تولید نخواهند شد که اسنپ801 توشون لگ بزنه پس استفاده نکردن از یک پردازنده که هنوز تولید انبوه هم نشده و فایده ای جز قدرت الکی مضاعف نداره رو عیب نشمارید لطفا.
          جی3 از لحظا طراحی از همه سرتره.کسانی که میگن جی3 فلزی نیست اشتباه میکنن.لایه ی رویی کاملا فلزیه و اونی که ما باهاش ارتباط داریم لایه ی رویی هست.اون لایه مهمه نه لایه های زیری.
          در هر حال هر کس نظری داره منم سعی نمی کنم بگم نظر من از شما درست تره موفق باشید.

  6. به عنوان کسی که به شخصه از گوشی های htc و apple لذت می برم به این گوشی هم علاقه پیدا کردم و بنظرم g3 واقعا گوشی خوبی هست در صورتی که به g2 حتی نگاهم نتونستم بکنم بخاطر کیفیت ساختش…خواهش می کنم از رو تعصب نظر ندیم کمپانی ها مالِ پدرامون نیستن…من فیلم رونمایی امشبِ این گوشیو زنده دیدم و این گوشی مشخصاتی داره مثلِ صفحه Qhd که 4 برابرِ hd و 2 برابر fullhd کیفیت داره, یه قفلِ هوشمند داره که مدلِ ضربه زدن به صفحه رو خیلی هوشمند شناسایی میکنه و در قسمت sms می توانید سایز text message رو کوچیکو بزرگ کنید در قسمتِ عکس هم به خاطرِ لیزر پشتش با ضربه به صفحه و اون شی مورد نظر به سرعت فوکس میکنه و عکس میگیره و چیزای دیگه که کلا گوشیو خوب کرده,البته اینم بگم سخت افزاریَم خیلی خوبه مثلِ رمِش که 3 هست البته 2 هم داره…
    در کل این گوشی تو گوشیایی که مدِ نظرم هست برای خرید قرار گرفته و تنها مساله اینه که اسمِ lg یخورده جا نیافته پیش دوستان و به قولِ بچه ها کلاس نداره ولی با گذشت زمان و ارایه مدلهای قوی مثل همین g3 مشکل حل میشه…
    در اخر از نظرِ زیبایی و کیفیت ساخت از نظر خودم htc one m8 همچنان حرفِ اول رو می زنه ولی از نظرِ امکانات هوشمند از گوشی g3 عقبتر هست…بنده به هیچ عنوان samsung galaxy s5 دستم نمیگیرم حداقل با وجود باقی پرچمدارا که sony z2 هم جزوشون هست و گوشی خوبیِ پلاستیک دست گرفتن به نظرم یه توهین محسوب میشه حالا هرچقدر امکاناتم داشته باشه ولی به دل نشینه..(حداقل واسه من)
    حرفا حرفهایِ دل و فکرم بود و چون زیاد گوشی عوض میکنم و اکثرِ برندارو رو داشتم دوست داشتم نظر بدم (نظرِ شخصی و سلیقه ی خودم البته بدون تعصبِ کورکورانه به برندِ خاص)
    شب خوش…

  7. مهدی ابوالفتحی

    متاسفانه بدنش فلزی نیست بلکه سعی شده شبیه فلز باشه
    ولی سایر امکاناتش فوق العادست

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH