سامسونگ در تدارک عرضه 2 هندست اقتصادی با اسامی گلکسی F12 و گلکسی F02s است

در پاییز سال گذشته شرکت سامسونگ از سری جدید گلکسی F خود رسما رونمایی کرد و گلکسی F41 به‌عنوان نخستین اسمارت‌فون از این خانواده روانه بازار شد. این هندست پس از اعمال تغییرات جزئی با نام گلکسی M31 در بازار جهانی عرضه شد. در ماه فوریه امسال غول کره‌ای از اسمارت‌فون گلکسی F62 رونمایی کرد؛ هندستی که در خارج از بازار هندوستان تحت‌عنوان گلکسی M62 در دسترس مشتریان قرار گرفت. اکنون سامسونگ در تدارک معرفی 2 عضو جدید خانواده گلکسی F با اسامی گلکسی F02s و گلکسی F12 است.

بر اساس اطلاعات منتشر شده روی وبسایت یک خرده فروشی هندی انتظار می‌رود که گلکسی F02s مجهز به یک نمایشگر 6.5 اینچی Infinity-V با رزولوشن اچ‌دی پلاس (1600×720 پیکسل)، پردازنده اسنپ‌دراگون 450، باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی و پیکره‌بندی دوربین پشتی سه‌گانه شامل سنسور اصلی 13 مگاپیکسلی باشد. این دستگاه مجهز به بدنه‌ای از جنس پلی‌کربنات بوده و متاسفانه فاقد اسکنر اثرانگشت است. همچنین این هندست به‌صورت پیش‌فرض با رابط کاربری One UI 3.1 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 11 روانه بازار خواهد شد.

گلکسی F12 نیز از نمایشگری مشابه نمونه به‌کارگیری شده در گلکسی F02s بهره خواهد برد؛ اما نرخ نوسازی این پنل ارتقاء یافته و به 90 هرتز رسیده است. دوربین پشتی گوشی دارای ماژول مربعی‌شکل بوده و از 4 سنسور میزبانی می‌کند. دوربین اصلی گوشی مجهز به سنسور ISOCELL GM2 ساخت سامسونگ با رزولوشن 48 مگاپیکسل خواهد بود. دوربین عریض 5 مگاپیکسلی و 2 سنسور 2 مگاپیکسلی سایر مولفه‌های ماژول دوربین را تشکیل می‌دهند. این اسمارت‌فون مجهز به اسکنر اثرانگشت در قسمت جانبی بدنه بوده و از پورت USB Type-C و جک صوتی 3.5 میلی‌متری هدفون برخوردار است.

پلتفرم سخت‌افزاری گلکسی F12 شامل تراشه اگزینوس 850 به‌همراه 6 گیگابایت حافظه رم است. همچنین این اسمارت‌فون از یک باتری قابل شارژ با ظرفیت 6000 میلی‌آمپرساعت استفاده خواهد کرد. گلکسی F12 با برچسب قیمتی حدودا 177 دلاری در روز 5 آوریل (16 فروردین ماه) معرفی خواهد شد.

سامسونگ بار دیگر موفق به کسب عنوان تولیدکننده برتر در بازار اسمارت‌فون شد

در ماه فوریه شرکت سامسونگ موفق به فروش 24 میلیون دستگاه موبایلی به بازار شد و سهم 23.1 درصدی از بازار جهانی را به خود اختصاص داد. این موضوع به کمپانی کره‌ای امکان داد تا بار دیگر به بزرگترین تولیدکننده اسمارت‌فون در جهان تبدیل شود؛ اگرچه فاصله میان سامسونگ و برند حائز مقام دوم چندان زیاد نیست. برای مقایسه جالب است بدانید که در ماه ژانویه امسال سهم سامسونگ از بازار جهانی اسمارت‌فون معادل 15.6 درصد بود. این رقم از رشد 26 درصدی سهم کمپانی در بازار نسبت به دوره مشابه سال قبل (معادل 12 درصد) حکایت دارد.

در نخستین ماه سال جاری میلادی شرکت اپل به بزرگترین تولیدکننده دستگاه‌های موبایلی در جهان تبدیل شد و سهم 25.4 درصدی از بازار را به خود اختصاص داد. اما در ماه فوریه سهم این شرکت از بازار کاهش یافت و نهایتا غول کوپرتینویی با فروش 23 میلیون دستگاه آی‌فون و کسب سهم 22.2 درصدی در جایگاه دوم قرار گرفت. فروش 23 میلیون دستگاهی آی‌فون‌های اپل طی ماه فوریه 2021 از رشد 74 درصدی میزان فروش این هندست‌ها نسبت به دوره مشابه سال گذشته حکایت دارد.

2 در مورد “سامسونگ در تدارک عرضه 2 هندست اقتصادی با اسامی گلکسی F12 و گلکسی F02s است”

  1. مشخصات شاخی داره واسه این قیمت خیلی خوبه
    ۴ میلیون تومن میشن با دلار روز البته بعد ورود به بازار ایزان کمی بالاتر میرن ولی خیلی خوبن ??

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH