توئیتر به‌دنبال خریداری شبکه اجتماعی کلاب‌هاوس با پرداخت مبلغ 4 میلیارد دلار است

در حال حاضر کلاب‌هاوس یکی از پرطرفدارترین اپلیکیشن‌های رسانه اجتماعی در جهان به‌شمار می‌رود. بنابراین واقعا تعجب‌آور نیست که بدانیم در مقطعی از زمان شرکت توئیتر مایل به خریداری این کمپانی بوده است. نشریه بلومبرگ در گزارشی به این موضوع اشاره نموده و خاطرنشان می‌کند که توئیتر برای خریداری پلتفرم کلاب‌هاوس حاضر به پرداخت مبلغ 4 میلیارد دلار بوده است.

این گزارش می‌افزاید که کلاب‌هاوس در تلاش برای جمع‌آوری کمک‌های مالی با سرمایه‌گذاران همکاری کرده اما ظاهرا در جریان این مذاکرات، توئیتر نیز دست به کار شده و در خصوص یک قرارداد احتمالی با ارزش 4 میلیون دلار به بحث و گفتگو پرداخته است. با این‌حال به‌نظر می‌رسد که توئیتر نهایتا از خریداری کلاب‌هاوس صرف‌نظر کرده است. دلیل چنین تصمیمی هنوز مشخص نیست؛ اما مقامات توئیتر احتمالا احساس کرده‌اند که توسعه ورژن اختصاصی این سرویس نهایتا برای آن‌ها ارزان‌تر تمام خواهد شد.

در حال حاضر توئیتر روی توسعه ورژن اختصاصی و بومی کلاب‌هاوس موسوم به Spaces کار می‌کند. اما اکنون بایستی منتظر بمانیم و ببینیم که آیا این سرویس نهایتا به اندازه پلتفرم کلاب‌هاوس موفق خواهد بود یا خیر. با این‌حال توئیتر تنها شرکتی نیست که روی توسعه ورژن اختصاصی کلاب‌هاوس کار می‌کند.  گزارشات پیشین نشان دادند که شرکت فیس‌بوک نیز مایل به توسعه نسخه اختصاصی کلاب‌هاوس است. بعلاوه اپلیکیشن پیام‌رسان تلگرام نیز پیش‌تر از قابلیتی مشابه رونمایی کرد.

اخیرا شرکت Discord نیز ابزاری با کارآیی مشابه موسوم به Stage Channels را منتشر کرد. نکته جالب‌توجه اینکه اپلیکیشن کلاب‌هاوس صرفا در سیستم‌عامل iOS قابل دسترس بوده و استفاده از آن نیز مستلزم دریافت دعوتنامه است؛ با این‌حال این برنامه از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است.

2 در مورد “توئیتر به‌دنبال خریداری شبکه اجتماعی کلاب‌هاوس با پرداخت مبلغ 4 میلیارد دلار است”

  1. کلاب هاوس هیچی نداره الکی الکی معروف شده . تلگرام فیلترش رفع بشه خیلی بهتر از کلاب هاوسه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH