نخستین تصاویر از اسمارت‌فون سامسونگ گلکسی S21 FE منتشر شد

اگرچه معرفی هندست‌های پرچم‌دار عموما ما را هیجان‌زده می‌کند؛ اما قسمت عمده‌ای از فروش اسمارت‌فون‌ها در بازار به محصولات میان‌رده مربوط می‌شود. در همین حوزه اسمارت‌فون‌های گلکسی Fan Edition سامسونگ عملکردی کاملا شگفت‌انگیز از خود ارائه داده‌اند. این موضوع بدان معناست که امسال نیز به احتمال فراوان شاهد معرفی هندست سامسونگ گلکسی S21 FE خواهیم بود. امروز نیز شخصی با نام استیو همرستوفر با نام مستعار OnLeaks نخستین تصاویر مربوط به این گوشی هوشمند را منتشر کرده است.

البته این دستگاه به لحاظ ظاهری شباهت زیادی به سامسونگ گلکسی S21 داشته و بر اساس اظهارات OnLeaks ویژگی‌های شاخص آن به شرح زیر است:

  • پنل پشتی پلاستیکی با ظاهر شیشه‌ای (Glastic) همراه با فریم فلزی براق
  • ابعاد معادل 155.7×74.5×7.9 میلی‌متر (با احتساب برجستگی ماژول دوربین ضخامت گوشی به 9.3 میلی‌متر افزایش خواهد یافت)
  • نمایشگر تخت با اندازه تقریبی 6.4 اینچ
  • دوربین سلفی منفرد درون حفره کروی‌شکل
  • پیکره‌بندی دوربین پشتی سه‌گانه + فلاش

در طراحی ماژول دوربین پشتی نیز تغییراتی مشاهده می‌شود. این ماژول دارای طراحی یکپارچه بوده و مستقیما از روی پنل پشتی گوشی خارج شده است. همچنین ابعاد سامسونگ گلکسی S21 FE در مقایسه با گلکسی S21 افزایش یافته است؛ به گونه‌ای که طول و پهنای آن به‌ترتیب 4 و 3.3 میلی‌متر بیش‌تر است. با این‌حال هر 2 هندست دارای ضخامت مشابهی هستند. افزایش ابعاد هندست جدید با هدف ایجاد امکان به‌کارگیری نمایشگر بزرگ‌تر انجام شده است.

بر اساس پیش‌بینی‌ها این هندست با برچسب قیمتی خرده فروشی در محدوده 700 دلاری روانه بازار خواهد شد. با این‌حال در خصوص قیمت‌گذاری و زمان عرضه آن هنوز هیچ‌گونه اطلاعاتی منتشر نشده است.

2 در مورد “نخستین تصاویر از اسمارت‌فون سامسونگ گلکسی S21 FE منتشر شد”

  1. ماریا امانی

    سایز استاندارد گوشی باید اینجوری باشه من به شخصه گوشی خیلی بزرگ دست بگیرم راحت نیستم …
    این مدل کی وارد بازار ایران میشه ؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH