گوشی جدید ‌اچ‌تی‌سی Desire 310 را بیشتر بشناسید!

HTC-Desire-310

اچ‌تی‌سی به عنوان یکی از رهبران جهانی عرصه نوآوری و طراحی، از محصول جدید خود با نام ٬HTC Desire 310  رونمایی کرد تا تجربه بی‌نظیر پردازش همزمان٬‌ وبگردی راحت و فیلم‌برداری بی‌دردسر را با قیمت پایین‌تری به بازار عرضه کند. آمیختن طراحی به رنگ آبی ارتشی با پردازشگرهای قدرتمند چهارهسته‌ای ٬‌HTC BlinkFeed و (HTC Video highlight) برجسته‌نمایی ویدئوها٬‌ موجب شده جدیدترین محصول از خانواده Desire، مشهورترین امکانات تقدیرشده سری One  را در دسترس کسانی  بگذارد که به دنبال مناسب‌ترین قیمت گوشی بدون کاهش کارایی آن هستند.

نیراج ست  مدیر بازاریابی اچ‌تی‌سی در خاورمیانه و آفریقا در این باره می‌گوید: «به عنوان جدیدترین گوشی از سری دیزایر ٬HTC Desire310 بهترین تجربه کاربری ممکن در طبقه‌بندی خود را ارایه می‌دهد.» او در ادامه گفت:«با پردازشگر فوق سریع وامکانات پیشرفته ٬Desire 310 با قیمت پایین‌تر٬ امکان بهترین تجربه ممکن از یک گوشی هوشمند که همراه و همپای زندگی کاربران باشد را به آنها ارایه می‌دهد.»

 تضمین عملکرد پیشرفته

Desire 310 به پردازشگر چهار هسته‌ای 1.3 گیگاهرتزی مجهز بوده و در هر رقابتی سربلند است. مهم نیست از گوشی خود چه انتظاری دارید؛ سرعت،‌ وبگردی واکنش‌گرا، گرافیک شفاف و واضح زمان دیدن ویدئو یا استفاده از بازی‌های گوشیو حتی کار کردن همزمان با چند اپلیکیشن با هر سطح انتظاری، کارایی استثنایی از قابلیت‌های نرمال این گوشی به شمار می‌رود.

HTC blink feed: جای‌گذاری مستقیم محتوای محبوب شما در صفحه‌نمایش

صفحه‌نمایش مشهور اچ‌تی‌سی، Blinkfeed، که اولین بار در گوشی HTC One  معرفی شد٬ اکنون این فرصت را به شما می‌دهد تا با میلیون‌ها کاربر اچ‌تی‌سی‌ای که جریان خبری خود را شخصی‌سازی کرده تا جدیدترین اخبار و آخرین اطلاعات از  شبکه اجتماعی مرتبط را در لحظه ارائه کنند، متصل شوید. روی صفحه‌نمایش 4.5 اینچی Desire 310، آخرین خبرها از مطبوعات محبوب‌تان و سایت‌های اجتماعی با جزییات شفاف و رنگ‌های غنی، به نمایش درمی‌آیند تا خلاصه خبرها به آسانی و با نیم‌نگاهی به گوشی دیده شوند.

دسترسی به محتوای خبری از خبرخوان شخصی با خبرخوان آفلاین ممکن شده است؛ با بیش از ۲۰۰۰۰ مقاله روزانه از رسانه‌های مطرح در سرتاسر جهان خبرخوان بهترین انتخاب برای کاربرانی است که با محدودیت حجمی در اینترنت مواجهند. وقتی به وای‌فای دسترسی دارید، به سادگی می‌توانید تا سقف ۱۲۰ مقاله را به لیست خواندنی‌هایتان بیفزایید و بعدا آنها را مطالعه کنید و از مطالعه بدون جابه‌جایی داده لذت ببرید.

برجسته‌نمایی ویدئوها video Highlights:‌ زندگی شما در جریان

با HTC Desire 310 ، عکس‌ها و ویدئوهای شما به طور خودکار به زنجیره‌ای از نمایش حرفه‌ای بهترین لحظات‌تان درمی‌آید. از میان عکس‌های گرفته‌شده با دوربین پنج مگاپیکسلی Desire  را انتخاب کنید، آنها را به ترتیب دلخواه بچینید و جلوه‌ها و موسیقی مورد علاقه خود را برگزینید تا یک ویدئوی تاثیرگذار برای به اشتراک گذاشتن با دوستان و خانواده از طریق شبکه‌های اجتماعی خلق شود.

دو سیم‌کارته

محفظه دو سیم‌کارتی به شما آزادی استفاده از دو تلفن در یک گوشی را می‌دهد و امکان سوئیچ بین دو خط مجزای تلفن و مدریت خط شخصی و خط کاری را روی یک دستگاه به آسانی فراهم می‌کند.

 زمان عرضه

گوشی جدید HTC Desire 310  از اردیبهشت‌ماه در ایران موجود است و در حدود 500 هزار تومان قیمت دارد.

19 در مورد “گوشی جدید ‌اچ‌تی‌سی Desire 310 را بیشتر بشناسید!”

  1. با سلام لطفا راهنمایی کنید : بین سه گوشی زیر کدومش بهتره ؟ دوربین برام مهم نیست فقط برنامه ها که زیاد میشه هنگ نکنه.
    htc desire310
    samsung core 2
    huawei g630

  2. دوستانی ک میخوان بخرن بدونن عالیه شک نکنن تو خریدش.حرف نداره اصلا هنگ نداره سرعتش عالی تاچ خوب بلندگو نسبتا خوب.فقط به نظرم دکمه پاورش بده خیلی داخله به سختی زده میشه.در کل نمره من به این گوشی 19

  3. سلام.مشکل گوشی اینه که نمیشه برنامه هارو رو حافظه جانبی نصب کرد.کسی میدونه که برنامه ای واسه انتقال برنامه ها به حافظه جانبی هست یا نه؟

  4. من یک هفتس خریدم عاشقشم !!!!!!!!!!!
    عالیه عالی
    دوستانی که دودل هستن یا شک دارن کدوم گوشی رو بخرن اینو نخرن دست زیاد میشه ؟؟؟؟!!!!!!

  5. من میخوام این گوشی رو بخرم قیمتش مناسبه ،دوربینش برام مهم نیست اما امیدوار هستم تعریفایی که ازش میکنن درست باشه

  6. سلام ، من میخوام این گوشی رو بخرم ولی دوستان از دوربین بد این گوشی منو ترسوندن . دوربین برام مهمه ولی زیاده خواه نیستم همین که تصوبر یکم شفاف و واضح باشه بسه . ادمین جان شما اگه با این گوشی تجربه کار داشتین بگو ببینم خیلی بده یا میشه عکسهای قابل قبول گرفت ؟

  7. واقعا عالیه.منو یاد گوشی قبلیم اس 3 میندازه…با توجه به قیمت مناسبش نسبت به امکانات زیاد حساس نباشید…ضعفش فلششه و فوکوس…ولی در کل عالیه..خریدارشم تا چند روز دیگه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH