آیا می‌توان قطعات صنعتی با حساسیت بالا را اینترنتی خرید؟

راستش را بخواهید، پاسخ دادن به این پرسش کمی سخت است. چرا که قطعات صنعتی، هر چند کوچک، در جای خود مسئولیت بزرگی در یک سیستم صنعتی ایفا می‌کنند و اگر با استانداردها مغایرت داشته باشند باعث مشکلاتی در سیستم‌های صنعتی می‌شوند. برای مثال تصور کنید یک پرینتر سه بعدی بزرگ صنعتی ساخته‌اید و در این میان مجموعه‌ای مانند اکسترودر کار خود را به درستی انجام ندهد چه اتفاقی می‌افتد؟ حتما نتیجه‌ی کار به جای پرینت یک جسم سه‌بعدی کوهی از پلاستیک آب شده خواهد بود. یا اگر سیستم حرکتی پرینتر لقی داشته باشد جسم صاف و یک‌دستی به شما نمی‌دهد.

این مسئله برای تمامی سیستم‌های صنعتی صدق می‌کند. بنابراین شما برای خرید قطعات صنعتی باید تمام حواس خود را جمع کنید تا قطعه‌ی مناسب را تهیه کنید. برای اینکار حتما تصمیم می‌گیرید که مستقیما به بازار صنعتی مراجعه کنید و قطعه صنعتی را با بررسی مستقیم  بخرید. اما مشکلی که در اینجا مطرح می‌شود زمان و مکان شما است. اول اینکه بازارهای صنعتی زیادی در سطح کشور وجود ندارد که بتوان مستقیما برای خرید به آنجا مراجعه کرد. و احتمالا افرادی مجبور می‌شوند از شهرهای کوچکتر به شهرهای بزرگتر مثل تهران، اصفهان، تبریز و غیره مراجعه کنند. مورد دوم زمان است. امروزه مردم به اهمیت زمان بیشتر از گذشته پی برده‌اند، که مهندسان و صنعتگران از این قضیه مستثنی نیستند و زمان برای این افراد بسیار پر اهمیت است. با این اوصاف، دو راه برای خرید قطعات صنعتی پیش روی ما است. یکی مراجعه مستقیم به بازارهای صنعتی و دیگری خرید آنلاین از فروشگاه‌های اینترنتی.

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که به زمان خود اهمیت می‌دهید احتمالا روش دوم را انتخاب خواهید کرد. اما حتما این سوال را بارها از خود و دیگران می‌پرسید که چطور اعتماد کنم؟ از کجا معلوم شاید قطعه مشکلی داشته باشد و ده‌ها سوال دیگر که در ذهن شما می‌چرخد.

الان وقت آن رسیده که یک بار برای همیشه در اینجا پاسخ خود را پیدا کنید و از این به بعد خرید اینترنتی مطمئنی در حوزه‌ی قطعات صنعتی داشته باشید.

امروزه با استفاده ی روز افزون از رایانه و موبایل بیشتر کسب و کارها به فروش اینترنتی روی آورده اند. اما در این بین شما باید به دنبال فروشگاه‌هایی باشید که به طور تخصصی و متمرکز، به فروش قطعات صنعتی می‌پردازند. چرا که در فروشگاه های تخصصی شما می توانید محصول را به طور کامل و با مشخصات فنی بررسی کنید و از فروشندگان راهنمایی بخواهید. برای مثال اگر شما به دنبال خرید سیستم انتقال قدرت بال اسکرو هستید و نمی‌دانید کدام برند و کدام سایز مناسب شماست ، یا اینکه نیاز به خرید استپ موتور و درایور آن  دارید ولی اطلاعات کافی درباره ی آنها ندارید، می‌توانید از کارشناسان فروش راهنمایی بگیرید. تا بهترین انتخاب را انجام دهید.

این مراکز تخصصی برای بسته بندی و ارسال کالا هم حساسیت بیشتری به کار می برند تا قطعه حین حمل دچار مشکل نشود. یکی دیگر از نکاتی که باید به آن توجه کنید خدمات ارسال سریع به سراسر کشور است تا زمان کمتری را از دست دهید.
اگر بخواهیم یکی از بزرگترین و معتبرترین بازارهای صنعتی آنلاین را در اینجا معرفی کنیم، می‌توان بازار صنعتی آنلاین پارتینه را مثال زد. این بازار آنلاین صنعتی با پوشش نسبتا خوبی که در تامین قطعات صنعتی دارد به خوبی توانسته نیاز صنعتگران، سازندگان و مهندسان را برطرف کند.
و در آخر برای خرید اینترنتی حتما به نماداعتماد الکترونیکی، که در صفحه ی سایت قرار می‌گیرد توجه کنید.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

1 در مورد “آیا می‌توان قطعات صنعتی با حساسیت بالا را اینترنتی خرید؟”

  1. این روزا میشه همه‌چیو اینترنتی خرید کرد. مسئله مهم اینه که سایتی که انتخاب میکنید مهلت تست و مرجوع داشته باشه . این باعث جلب اعتماد میشه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH