سونی اکسپریا 10 III با تراشه اسنپ‌دراگون 690 و دوربین پشتی سه‌گانه رسما معرفی شد

شرکت سونی اخیرا ضمن معرفی پرچم‌داران جدید اکسپریا 1 III و اکسپریا 5 III از یک اسمارت‌فون میان‌رده جذاب با نام اکسپریا 10 III نیز رونمایی کرد. این هندست همان‌طور که نام آن نیز نشان می‌دهد؛ سومین به‌روزرسانی گوشی سال 2019 موسوم به اکسپریا 10 به‌شمار رفته و با پیشرفت‌هایی در تمامی حوزه‌ها به بازار عرضه می‌شود. همچنین اکسپریا 10 III نخستین هندست میان‌رده سری اکسپریا با قابلیت اتصال 5G به‌شمار می‌رود.

قسمت جلویی دستگاه از یک نمایشگر اولد 6 اینچی با قابلیت پشتیبانی از استاندارد HDR10 و نرخ نوسازی استاندارد 60 هرتزی میزبانی می‌کند. سونی بار دیگر به سراغ استفاده از نسبت ابعاد کشیده 21:9 رفته است؛ اما تولیدکننده ژاپنی این‌بار موفق به کاهش 3 میلی‌متری طول و 1 میلی‌متری پهنای گوشی شده و در نتیجه اکسپریا 10 III از ابعاد جمع‌وجورتری برخوردار است. این موضوع استفاده کاربر از هندست را تسهیل خواهد کرد.

نمایشگر و پنل پشتی گوشی با روکشی از جنس گوریلا گلس 6 محافظت می‌شوند. همچنین اکسپریا 10 III دارای گواهی حفاظتی IP65/68 در برابر نفوذ مایعات و گردوغبار بوده و از جک صوتی 3.5 میلی‌متری هدفون با مبدل دیجیتال به آنالوگ LDAC و قابلیت پشتیبانی از فناوری Hi-Res Audio برخوردار است.

گواهی حفاظتی IP65/68 و جک صوتی هدفون

ماژول دوربین پشتی گوشی شامل سنسور اصلی 12 مگاپیکسلی با لنز 27 میلی‌متری، دوربین فوق‌عریض 8 مگاپیکسلی و حسگر تله‌فوتو 8 مگاپیکسلی با لنز 54 میلی‌متری است. قابلیت ثبت 10 عکس در هر ثانیه با امکان تنظیم خودکار نورپردازی برای هر یک از عکس‌ها مشابه قابلیتی است که در مدل‌های پیشرفته‌تر اکسپریا نیز به چشم می‌خورد.

اکسپریا 10 III مجهز به تراشه اسنپ‌دراگون 690 5G به‌همراه 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه‌داخلی قابل ارتقاء است. ظرفیت باتری گوشی به 4500 میلی‌آمپرساعت افزایش یافته و سیستم‌عامل اندروید 11 نیز به‌صورت پیش‌فرض روی دستگاه نصب شده است. سونی اکسپریا 10 III در مدل‌های رنگی مشکی، سفید، آبی و صورتی روانه بازار خواهد شد. قیمت‌گذاری این هندست هنوز اعلام نشده است؛ اما مشتریان در اوایل فصل تابستان قادر به خریداری آن خواهند بود.

3 در مورد “سونی اکسپریا 10 III با تراشه اسنپ‌دراگون 690 و دوربین پشتی سه‌گانه رسما معرفی شد”

  1. نامگذاری مدلاش خیلی مزخرفه
    اکسپریا ۱۰ III از اکسپریا ۵ و ۱ ضعیف تره خی چیه این نامذازی دوتا عدد رو پشت سرهم که نمیزارن
    دیونه خونه راه انداختن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH